Sorry als mn antwoorden wat achterhaald zijn hoor Komt echt door mn megaslechte internet verbinding Kan er 1 minuut op en 5 minuten niet. Maar alles he, werkelijk ALLES wat ik mankeer valt in het rijtje te snelle schildklier. Echt ziekelijk gewoon. En ik lees het op elke site, dus niet het ene ding op de ene en het andere op de andere (zoals vaak wel zo is met internet) Echt waar, hadden ze er jaren geleden maar achter gekomen, dan was me waarschijnlijk een hele hoop leed bespaart geweest.
ja leuk man je lacht je toch rot om sommige mensen en dat de partners ze dan ook aanmoedigen he echt erg. ik zou als partner toch zeggen NEEEEEEEEEEEEEEEEE JE KAN NIET ZINGEN.
Maar ik heb al een negatieve test gehad.. dan zou die de ongi op gang moeten brengen toch.. Maar ja, de kans op een posi test is groter zondag!
haha ik hem mezelf op de testmarathon in oktober gezet moet je nagaan. het liefst zou ik een week voor mijn NOD al weer testen omdat ik zooooooooooooo benieuwd ben of het raak is zucht.....
kan psoriasses miskramen veroorzaken? En wat als je kans hebt dat je doorgeeft? (zit aan vaders kant van de familie)
die gast die bij jensen altijd komt is echt niet 100 volgens mij hoor ga lekker mijn bed in fijne avond he
huh heeft psoriassis iets met zwangerschap/ of juist niet zwanger worden te maken? mijn vriend heeft dat gehad, nu geen last van, maar kan dat invloed hebben dan?
Neeee dames, psoriasis kan geen mk of wat dan ook veroorzaken. Maar de psoriasis heeft met mijn schildklierafwijking te maken Op zichzelf kan psoriasis niks anders veroorzaken dan jeuk
Ik snap het nu niet meer hoor wahah, dat kuiltje zit er altijd in ja, maar wanneer is ie dan open . Me bmm is wel veranderd, hij staat schever ofzo..
Geloof me, je merkt echt vanzelf wanneer die open staat Dan kan je vinger erin en dan niet alleen het topje ervan. Als je alleen dat kuiltje kent staat ie niet open.
Hmm en hoe kan het dat hij schever gaat staan is dat ook normaal? Goh ik dacht echt dat het open was, maar als je je vinger er in kan stoppen dan eng zeg
Ja hoor alles is normaal. Volges mij gaat ie bij mij na mn ei schever staan. Zal het je volgende week kunnen vertellen En idd als je je vinger erin kunt stoppen issie pas echt open en dat merk je pas zodra je dat een keer hebt gevoeld. Dan weet je pas wat open is. Ik kwam er pas vorige ronde achter, de eerste 3 rondes dacht ik dat dat kuiltje open was. Kan dus wel even duren voordat je dat merkt hoor!