Misschien is me eisprong net geweest? Vandaag stond ie ineens schever, want had gister nog gevoeld.. Gek. Nou ben ik benieuwd naar me temp voor morgen , zal alleen niet teveel hopen want ongie is ook goed hahah. Schrok je ook toen je merkte dat ie toen pas echt open was? Ik vind het nu al eng wanneer het kuiltje open voelt, wat dus niet open is . Zal nu eerst me bed opzoeken, mannetje ligt er alweer even in zal wel in slaap gevallen zijn! Weltrusten! X
Pff, word net wakker.. beetje langer geslapen dan verwacht.. ga maar gelijk door naar me bed nu. Voel me echt belabberd, bah. Eh, volgens mij gaat mijn bmm niet echt schever staan, maar ik neem aan dat dat niets raars is. Het ding verschuift zich nu eenmaal. En over de openheid, bij mij hangt het samen met de structuur van de bmm. En de tijd van me cyclus. Ik voel nooit als ik ongi ben, vind ik vies. Maar als het ding openstaat is ie vaak ook zacht. En als ie dicht zit, is ie ook vaak hard, en doet het een beetje zeer. Hoe dan ook je moet echt de verschillende openheden allemaal gevoeld hebben wil je het kunnen onderscheiden. Medium kan op open lijken maar toch kan je je vinger er niet indoen. En ja.. dat kan idd ja dat heb ik ook. Oh mensen, me tieten doen zo'n pijn, het is net of iemand ze heel hard heeft geslagen.. bont en blauw zijn ze.. en ze vallen bijna uit me bh . Dreamer, ik hoop heel erg, dat je die medicijnen krijgt waarmee je zwanger kan worden.. want ik weet hoe graag je wil.. Trusten maar allemaal, al denk ik dat iedereen al plat ligt
Goede morgen allemaal, Hier nog geen ongi. Eigenlijk ook niet zo`n hevige krampjes of zo, af en toe voel ik het wat steken. Baarmoedermond stond gisteren ook nog hoog, vandaag nog niet gevoelt. Ik weet dat ik de cyclus van 31 dagen ook in m`n achterhoofd moet houden maar goed. Van de 31 dagen cyclus is woensdag 17e m`n NOD. Nou ik ga morgenvroeg(zondag) dus wel testen als ik geen ongi zie vandaag. Heb het gevoel een langere cyclus te hebben en niet zwanger te zijn, we wachten dus nog af. @Dreamer, Ik lees dat er misschien al vooruitzicht is waarom je raar ongi bent en je klachten hebt? Nou dat is toch wel fijn, kunnen ze het gaan behandelen. Wie weet gaat het nu allemaal wel snel en ben je snel zwanger. @iedereen, Fijne zaterdag en geniet van al het mooie samen met jullie mannetjes. Ik ga zo met m`n mannetje en de hond naar de dierenarts, narcontrole en we moeten nog wat boodschapjes doen. Groetjes Wendy
Goede morgen dames.. Hier niet ongi, wel een negatieve test verder Vanmorgen hele dikke vlokken in mijn urine Bmm is hoog en hard.. Neem aan dus ook dicht. Temp van de afgelopen dagen: 36.6, 36.8, 36.6, 36.8, 36.9.... Zal ik echt net pas mijn ei gehad hebben? Precious, mijn bmm staat ook scheef..
Goedemorgen allemaal! Hoe gaat het hier? Hier alles goed alleen weer licht roze bloedverlies, heb dit normaal vlak voor mijn ei dus hoop deze maand op een vroege ei! Ga straks er weer vandoor, mijn zusje is jarig en daar ben ik vandaag. Spreek jullie morgen weer! Liefs Mijn kaartje:
Dais, te zien aan je temp is dit geen ei hoor. Als je eerst 6 hebt en dan 8 en dan weer 6 en 8, dan is dat geen ei maar gewoon een wisselende temp. Als je temp nu ineens boven de 37 uitkomt, dan kan je denken aan een ei ja. Wel balen dat je nu nog geen dudielijkheid hebt zeg! Sammie, ik hoop dat je ei vroeg komt Veel plezier op de verjaardag en gefeli
Maar na de laatste 8 zit al een 9... als hij nou daar blijft? Wordt echt gek hiervan.. waarom moet ik nou weer zo'n lange cyclus hebben? Boobs en tepels zijn licht gevoelig, 1 dag erg geweest. Heel snel moe! Echt het uitgeput gevoel.. In de ochtend ongi-krampen wat ik ook zo enorm vreemd vind! (vanochtend nog niet gehad trouwens) Snel misselijk, dingen smaken anders. (misselijk worden van uitjes eten enzo) Vanmorgen ineens vlokken in mijn urine! En dames, jullie hebben bijna allemaal wel eens met de kruidvat test getest he. Die van vanmorgen was vanaf 1 minuut na het doen van de test (eerder heb ik niet gekeken) een overduidelijke witte streep te zien. Heb deze test best wel vaak gedaan maar dit ken ik niet. De witte streep staat er nog steeds, als hij er alleen nu had gestaan had ik gezegd, indrooglijntje. Maar is dit een foute test geweest ofzo, dat hij er al voor de afleestijd duidelijk in zat? Of kennen jullie dit?
Nooit met kruidvat getest. Maar wat je omschrijft is het voordruklijntje. En ja die zit op alle testen Maar .. wanneer zou je ei volgens jou geweest zijn? En op welke dag van je cyclus zit je nu? Wanneer voor t laatst geklust. Gaan we even rationeel kijken wat de mogelijkheden zijn
Aan de temp te zien zou ik dan donderdag mijn ei gehad hebben (normaal heb ik wel ineens 0.3 graden verschil minimaal en niet 0.3 graden stijging in 2 dagen) Dit was dag 28 van de cyclus, en mijn vriend is op zakenreis haha.
Nee jij denkt dat je zwanger bent. Dan denk jij dus dat je je ei al 2 weken geleden hebt gehad. En daarvan dan dus de dag van je ei en klus Of zie ik het nu verkeerd?
Ok zo bedoel je het haha.. Op dag 14 geloof ik ei pijnen gehad.. Dag 13 nog geklusd. Hebben jullie trouwens wel eens de testen van de da gehad? Hier heb ik namelijk wel een lichtroze streepje op.. Hebben die valse lijntjes? Daarna 2x kruidvat negatief Kruidvat moet toch gevoeliger zijn?
Op dag 14 je ei, je zit nu op dag 28, dus LF van 13 dagen. Wat is normaal je LF? Heel normaal trouwens om nu nog negatief te testen als je echt op dag 14 je ei hebt gehad en zwanger bent geraakt Ik heb nooit die testen gehad, dus heb geen idee.
Ik zit nu op dag 30, en normaal wordt ik op 14 dpo ongi, dus een lf van 13 dagen toch? Op dag 28 en dag 30 negatieve testen..
Ja bij 14 dpo ongi worden is een LF van 13 dagen idd. Oke, ik dacht dat je bedoelde dat dit dag 28 van je cyclus was, maar is dus dag 30. Ja, dan zou je nu wel posi moeten testen als je echt op dag 14 je ei had. Of je moet heel langzaam hcg aanmaken. Ik zou er rekening mee houden dat je cyclus in de war is omdat je mannetje weg is. Maar ik duim ondertussen wel voor je natuurlijk
Tja, ik denk er maar aan dat ik een laat ei heb gehad. Mischien echt op dag 28 pas We zullen zien.. Als ik nog niet ongi ben ga ik woensdag testen. Dan komt hij weer terug.
Hoe kom ik er dan bij dat ie zondag terug zou komen? Hmz mn hoofd is in de war denk Ik hoop echt dat je snel meer duidelijkheid hebt meis, want dit is echt niks zo he. Ik heb trouwens vanacht gedroomd dat iedereen hier wist dat wij bezig waren met zwanger worden. Ze hadden alles gelezen op het forum. Ik probeerde me er nog onderuit te kletsen, maar dat lukte niet. Maar ondanks dat iedereen het wist heb ik het niet toegegeven Toen ik wakker werd moest ik echt even denken of het nu echt waar was of niet
Wat een dromen lees ik de laatste tijd. Volgens mij is dat ook een zwangerschapssyndroom Ik droomde dat ik kaal was en een pruik droeg, maar zo-eentje die in t midden een kale plek had dus moest ik alles goed borstelen. En ik speelde in een toneelstuk met Johnny Depp maar omdat ik met mn pruik bezig was miste ik mijn scene's. En toen werd mijn collega boos op me, en mocht ik niet bij de eind-buiging zijn.