Hoe beschaamtelijk meis? Volgens mij kan je hier over alles praten zonder gek aangekeken te worden hoor, bij mij iig wel Ik moet ook nieuwe bh's, maar doe het niet omdat ik nu toch snel aan de meds zal moeten en dus weer zal aankomen. Dan zit ik weer met veel te kleine bh's. Had net al die kleine weggedaan. Ik ga zo mn ovu test proberen en dan de stad in. Zal nog wel even mn ovu test uitslag melden
Heb je altijd 28 dagen cyclus dan Dais? Zo ja, dan zu het wel heel vreemd zijn als je nu ineens veel langer hebt. Maar aan de andere kant. De gedachte dat je deze maand een (gedwongen) pauze had kan veel doen met je lichaam. Ik hoop dat je cyclus veeeeeeeeeeel langer is en je dus een posi test krijgt
haha nou ja.. had altijd geloof ik tussen de 26 en 28 dagen een enkele keer 29.. ik wordt liever nu ongi.. ben nou toch al depri.
Vervelend he die onzekerheid. Mn ovu test is donkerder dan gisteren, maar nog niet positief vind ik. Maar de nieuwe ovu testen hebben een 2x zo dikke streep, dus is wat lastig vergelijken met de oude vind ik. Ach ja, vandaag manlief is even verleiden En dan maandag weer. Dan zal ik toch vast mn ei niet missen en geen zaadjes verspillen.
Eh Dreamer, beschaamtelijk is het meer omdat dat het voor mezelf is.. mijn eetgewoonten zijn veranderd.. ik heb de hele dag trek in cheeseburgers.. en ja ben vegetarisch normaal gesproken! Ik heb mooi nog een beha in de kast gevonden die wat steviger is. Die heb ik net aangedaan, dat zit wat beter. En wat betreft testen, nu nog niet, ben als de dood voor testen jaja.. eerst maar eens zien hoever ik volgende week sowiezo kom.. Nu ga ik zo maar eens naar de winkels, we moeten een paar dingen kopen, en dan vanavond uit eten.. whaa ik heb zo'n zin in eten! Dreamer hoe donker moet ie zijn voor jou voor ie positief is.. die van mij zijn of positief of negatief.. En je ei zal je op deze manier niet missen. Als je zou denken dat je hem met om de dag klussen zou missen, zit dan echt tussen je oren. Maar gelukkig denk je dat niet. Allemaal een fijn weekend, ik ga maar eens aan de slag hier! Liefs
@ Dreamer, Nee ik heb mn ei nog niet gehad volgens mij. Die komt over 3 dagen als het klopt, maar we zijn al aan het klussen hoor, mocht het anders zijn. Dikke knuffel voor dees van mij. xx C.
goeie middag dames. @dees: wat spannend zeg. zou niet weten waar die zere borsten anders vandaan moeten komen. dat je het nog vol houd om niet te testen zeg. @daisy: *knuffel* *knuffel* balen dat je in een dip zit. kan ik je ergens mee opvrolijken? @de rest: hoe gaat het met jullie allemaal @moi: We zijn net terug uit rotterdam. lief had een vliegles cadeau gekregen en ik mocht mee vliegen. hij vond het erg gaaf en is helemaal blij. ik vond het ook wel vet alleen was vanochtend erg misselijk vooral toen ik de visboer rook tijdens het boodschappen doen vanochtend om 9 uur. nu gelukkig weer over.
@ Dais,, wat rot met die testen! Ik hoop dat die test van de DA geen vals posi was .. Hoop dat je op roze mag deze maand hoor! Hier nog geen ongie, mijn kaartje: http://img119.imageshack.us/img119/6871/59162832ph0.png Ik denk dat ik toch maar wacht met testen.. Wilde vanochtend al testen maar ik was al naar de wc geweest dus ik dacht wacht wel weer af . Hopelijk word ik straks gewoon ongie als er toch niks in me zit! Moet nu ook gelijk weer weg, veel plezier vandaag meiden. X
Ik weet niet of ik op te vrolijken val hoor.. Het is gewoon heeeeeel lastig als je mannetje er niet is, en ik ken hier nog niet zoveel mensen.. Praat gewoon met niemand.. Alleen met jullie. Dan komen die stomme rot testen er ook nog bij, en een cyclus die zeer waarschijnlijk 14 dagen langer is dan verwacht. Pfff... heel lastig allemaal. Nog 1,5 dag en dan mag ik weer werken.. Denk trouwens dat de DA gewoon vals hebben aangegeven. Anders had de kruidvat 2,5 dag later ook wel posi geweest. En daar heb ik meer vertrouwen in.. Hoe is het met jullie?
daisy wat vervelend voor je. heel erg he die onzekerheid en dan ook nog eens je mannetje weg. ik leef met je mee hoor! xx
Hoi, Rustig hier. Ik zit gewoon op m`n ongi te wachten, hoe erg kan het zijn. Dus hier ook nog geen ongi te bekennen. Heb vandaag samen met m`n mannetje testen gehaald, die van de kruidvat 2 stuks voor 5 euro. Dus morgenvroeg is het zo ver. Best spannend al verwacht ik geen posi test, maar toch. We hebben vandaag het dieetvoer voor de hond opgehaald en nog een zakje besteld en dat is volgende week binnen. Voor de rest is het hier bewolkt en miezer regend het heel de tijd. Verwarming lekker hoog gezet. Ik houd jullie op de hoogte van de stand van zaken. Moet wel zeggen dat ik af en toe heftigere steken voel in de onderbuik. Nou iedereen een fijne middag nog. Groetjes Wendy @Daisy1986, Spannend allemaal hoor, ik wens je voor morgenvroeg ook weer hoop. Misschien dan wel posi?
wendy wat spannend! ik hoop zo voor je dat hij morgen posi is. ik vind het wel heel knap van je hoor dat je tot morgen kan wachten! xx