ja mijne ook die heeft zoveel geduld dat hij zelfs zou kunnen wachten tot het kind er uit zou moeten komen haha
Dat komt me bekent voor. Mijn mannetje zei eens een keer. Je kan beter testen naar enkele weken of maanden. Ik keek hem aan en zei, je moet juist op tijd testen want je moet naar de verloskundige en de huisarts voor de echo enz. Ja ik heb hem overtuigd en nu doen we het als ik denk dat het tijd is om te testen.
Hebben jullie dat ook als je ongi bent of juist moet worden dat je snoep en vooral chocolade niet kunt laten staan?
ja klopt maar ik moet elke 3 dagen naar de gyn voor een inwendige echo dus dan zien ze het wel denk ik
oh sorry dat heb ik ff gemist. ja kan die chocolade niet even ophouden :-# straks krijg ik ook nog trek
Ik heb voor mijn ongi enorme vreetbuien.. Dit keer niet gehad! Wel de ene dag heb ik zin in chocola (vandaag) de andere dag in iets anders. Maar nu is het zo erg dat ik ook niks anders weg krijg.. Net eitje gebakken.. dacht veel paprika er tussen (4 paprika's ) en veel saus erop (appelmoes en ketchup ) dan krijg ik het wel weg, nou heb nog niet eens een kwart van het bordje leeg ale: Sinds die tijd weer misselijk, en enorme, maar dan ook echt enorme dorst! Heb al een liter ranja op, de volgende staat al klaar!
PPfffff, nou das niet zo lekker nee als je bijna niets kunt eten nu. Wie weet is het toch echt een zwangerschaps-tik en ben je zwanger, maar gewoon nog niet genoeg hormoon. Gelukkig heb ik nagenoeg nergens last van daarom denk ik ook niet zwanger te zijn.
Ik ga even achter de pc weg dus ik wens iedereen een fijne avond. Zal nog wel ene keer langs wippen hoor. Groetjes