@Sterretje: fijn dat je ei iig geweest is dan! En tnx voor de knuf *knuff* @Kristel: late eitjes heersen deze ronde Join the club dus. Maar wel heel vreemd allemaal. Je cyclus heeft wel met je voedingspatroon te maken, dus het kan zeker dat je door te stoppen met de vitamines en foliumzuur ineens een andere cyclus hebt. @Dees: ehh mijne zijn altijd aan het oplopen in donkerheid zeg maar Hij was nu even donker als vorige ronde de dag voor mn posi test. Maar dat wassie gisteren eigenlijk ook, maar vandaag wassie net ietsjes donkerder. Chocolaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Ik wil ook al dagennnnnnn sjokolaai. Maar zit rond mn ei, dus heb netjes alle 4 de zakken m&m's teruggelegd (denk ja als ik dan toch chocola wil wil ik er best een gratis film bij ) Vandaag weer geklust. Of het goed is weet ik niet, want we gingen tegen de zwaartekracht in zeg maar Ik heb wel weer vreselijk pijnlijke boobs! En dat had ik vorige ronde pas ná mn ei. Dus weet nu even echt niet oftie nu gisteren is geweest of niet. Merk t vanzelf wel. Ben nu million dollar wedding kijken en daarna de waarheid dingus, dat vind ik echt een leuk proggie
Nou echt irritant, me vriend is irri bezig! Hij lijkt wel ongesteld! Met z'n rare humeur. We zijn nog maar net een uur thuis, net het eten op. Vanavond zouden we weer weg dus ik zeg: wil even zitten dan gaan we zo weg. Komt hij binnen lopen en praat hij zo zacht dat ik het niet hoor en zegt hij dat hij niks zei. En chaggie doen. Grr. Maarja keep on smiling dan maar. Fijne avond allemaal! Hier nog steeds geen ongie trouwens ..
Nope nog geen zwangeren helaas. @Dees: maar zo beschamend is het niet hoor. Ga maar een Friends kijken (love that show) Ow trouwens, zij is dan ook zwanger en wil ineens vlees hebben En als je een cheeseburger bij de Febo haalt krijg je een kaasburger, dus doen wij gewoon alsof jij die bedoeld ja @Dessa: hoe gaat ie met jouuuuuuu dan Al wat minder moe?
nee de zwangeren blijven weg helaas Wil er snel weer een paar bij hebben hoor! @dreamer, jou ei dus ook rond deze tijd geweest, fijn! Weer mooi een korte cyclus dus, die blijft gelukkig wel netjes op tijd1 Hier wil manlief graag dat ik morgen toch test met die testen die ik vorige keer gekocht heb, die kun je vanaf 6 dagen na je ei gebruiken, maar heb er zelf niet echt de zin in, weet toch wel dat het niets word deze keer Maar ja, voor hem misschien toch maar doen dan, anders is tie ook zo teleurgesteld Hij is morgen jarig, en wilde zoooo graag een heel mooi cadeau, kan hem wel begrijpen, normaal had ik het ook zo gedaan, maar nu ik er geen vertrouwen in heb, vind ik het eigenlijk neit nodig Maar goed voor manlief doen we alles Jullie horen het morgen, ga me nu ff optutten, zo lekker weer weg met wat vriendinnetjes! Fijne avond allemaal!
Ik heb mn ei nog niet gevonden hoor Temp is nog laag en ovu testen zijn nog negatief. Heb alleen een auwieboob Hoop dat de test ondanks je gevoel toch dik posi aanslaat
Hee meiden, wat lees ik chocolade ale: daar moet ik niet aan denken.. Ik heb wel eens trek in chocola als ik ongi ben ja, maar meestal in taart. Dan koop ik van te voren taart en dat neem ik ook als avondeten.. erg he.. En ja Dreamer ik heb alle Friend seizoenen ben een enorme fan.. ik hoop nog steeds zo op een Friends film! Phoebe ging toen vlees eten ja maar die moest ook een drieling baren natuurlijk.. Uit eten van vanavond was best wel een tegenvaller, eten was niet echt boeiend en ik irriteerde me zo aan de vrienden van me man.. allemaal van die bierzuipende feestgangers en ik ben dus compleet anders. Ben ook helemaal verrot en duik zo gelijk me nest in. Heb verder ook nog helemaal geen testplannen ofzo gemaakt, ik heb een testfobie eigenlijk, dus dat zal er voorlopig nog niet inzitten.. Natasssie in Lynn hoe gaat het met jullie? Weltrusten alvast
hie gaat wel oor desiree maaruh volgens mij ben jij zwanger word je dan nog een mei mama of niet? MOET hoor erg gezellig
Ja een mei mama nog, 25 mei krijg ik dan als datum. Maar ik ga er eigenlijk niet van uit dat ik zwanger ben, ik hoor het zoveel mensen zeggen mar ik geloof er niet in.. We zijn net bij de gyn.. ik heb redelijk rust gevonden in dit zwanger worden gedoe.. geen gestress meer erom.. dat scheelt wel heel erg. Maar zwanger, ik denk het niet, ik denk ook dat ik het niet ga worden voorlopig. Eerst maar afwachten wat het wordt ik ga nu slapen ben helemaal kapot. xxx
Hoi Allemaall Nou er vroeg iemand of ik nog zo moe was.. Ja dus dacht vanmiddag even lekker hier te kletsen,.. Gewoon in slaap gevallen ! Nu nog steeds moe maar nog even wachten met slapen! Verder alles goed met iedereen? Lyn en Natas.. Hoe is het met de buikjes.. Gr DesSa
Goede morgen deze morgen, Ik heb nieuws. Ik ben 1 negatieve test verder. Dus ik wacht nu netjes op m`n ongi. Ik hoop dat het snel komt, dan kunnen we naar de volgende ronde. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Iedereen een fijne zondag. Groetjes
Hee meiden, Nou ik ben redelijk op tijd wakker, werd wakker na een baby droom.. was wel heftig.. en temp vanmorgen was 37,2 en dat is echt perfect voor mij. Dat betekent morgen geen ongi in ieder geval. En om het nog ff extra spannend te maken, ik bedacht me ineens dat ik geen ongi pijnen heb.. die heb ik vaak van tevoren al.. hihi.. Wendy wat jammer dat je test negatief was ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt! Het liefst gewoon zwanger he
Goedemorgen, Hoe gaat het hier? Wendy, Jammer dat je test negatief is... @ Desiree, Mooie temp! Wanneer ga je testen? Nou hier gaat het wel redelijk gister heel de avond boven de pot gehangen, zoveel gespuugd...denk dat de gyros of shoarma verkeerd gevallen is... Nu gaat het wel redelijk.
Wendy, helaas.. Dees, wat spannend! Wanneer ga je testen? Sammie, dat is balen, hopen dat het snel voorbij is.
Sammie, gelukkig voel je je nu beter, heb je gister gyros èn shoarma gegeten? Ik weet nog niet wanneer ik ga testen, ik vind testen eng dus het liefst stel ik het uit totdat de kans steeds groter wordt op een positieve test..
Dees je bent nooit overtijd, dus dinsdag kan je gewoon testen toch Hij krijgt toch wel 2 strepen Wendy, balen dat ie negatief is! Maar je zit pas op dag 27 ofso toch? Dus je hebt nog wel even te gaan totdat je werkelijk overtijd bent (dag 38 pas..) Er is nog hoop dus Sammie getver zeg, heb jij weer! Maar jij spuugt volgens mij wel makkelijk, dus dan heb je dat al sneller. Hoop dat je je nu weer wat beter voelt meis! Rond 12 uur weer een ovu test doen. EI was nog niet geweest volgens mn temp. Was een beetje hetzelfde als gisteren denk. Dus gok toch dat ie nog niet is geweest en ook vandaag niet gaat komen. Dat houdt in dat ie op zn vroegst op dag 16 pas komt Of net als alle andere oneven rondes op dag 17... Ik ging vanmorgen trouwens tempen en dacht: hey ze zouden zo'n ding moeten maken dat je m erin stopt en als je m eruit haalt zegtie: ZWANGER Mn termometer leek een beetje op een digitale zw test, dus vandaar