Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik lust bijna geen vlees, maar ben geen vegetarier.
    Maar idd, als je lichaam erom vraagt, dan moet je dat gewoon doen.
    Eet smakelijk :)

2. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey hallo,

iedereen een leuke zaterdag gehad?wij waren om 3 uur thuis vannacht. en het was erg gezellig.

dees: beetje last van trek in dingen die je normaal niet eet.......tja wat zullen we daarvan denken. haha. als je temp al een paar dagen mooi hoog is......spannend!

grtz

3. Niet meer actief

Dames welke zw-testen kopen jullie online?

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hoi meiden.

lees weer wat negatieve testen van vanochtend balen *knuf*

iedereen die ziek, zwak en misselijk is beterschap

verder nog leuke droomverhalen van vannacht.
    ik heb ook gedroomd. was nogal intiem zeg maar :oops: heb normaal nooit van die dromen over sex :oops: (was wel met mijn eigen partner hoor haha)

5. Matcare en Sensitest..

Ik droomde vanmorgen over een dood kindje van mij.. en toen keek ik naar het kindje.. en toen was ze zo mooi.. en leefde gewoon.. ik dacht dat kan niet.. :(

6. Niet meer actief

Ik droomde over een welbekende strijd tussen mij en mijn zussen..
    Ik was wederom zwanger, en dat zorgde ervoor dat ik onverslaanbaar was ahaha.

Hoe bevallen de matcare testen?

7. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    ik heb de ovutesten en de zw testen van matcare. de ovutesten bevallen vooralsnog goed. de zw testen weet ik nog niet.

8. Matcare en sensitest, die heb ik nog nooit positief gehad bij zw-testen.. maar was ook nooit zwanger.. Verder vind ik ze wel fijn.. De ovu testen van Matcare vind ik beter dan die van Sensitest. Ik denk de zwangerschapstesten ook wel. Maar dan moet je wel de midstream hebben, die ultra vroege testen schijnen regelmatig zelfs later positief te geven. Ik heb een mega familie verpakking :) van de matcare zw-testen.. stuk of 20 zitten erin :confused: maar ik test nooit dus heb er niks aan..

9. Dais hoeveel zussen heb je eigenlijk, ik heb er 2! Ook een strijd :)

Suusje wat heb je gedaan dan vannacht dat je zo laat thuis was :confused: toen lag ik allang uren plat :)

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    jeetje wat een gekke droom

11. Niet meer actief

Bij de normale zw-testen van sensitest heb je hele overduidelijke indrooglijntjes.. soms al binnen afleestijd..

Denk dus niet dat ik die aan durf..

Zat te denken aan de cassettes van matcare of gewoon die losse stripjes.

12. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    ik heb de losse stripjes van matcare. ik vind ze met de ovutesten wel fijn.

bij ons is het kermis in het dorp dus daar zijn we geweest en mn vriend heeft in de kroeg van zn beste vriend nog even bij moeten springen want toen de kermis was afgelopen werd het ineens superdruk. haha. en toen was het al gauw 3 uur toen we thuis waren...

13. Niet meer actief

Ik heb trouwens 2 zussen, ik ben de middelste.
    Aangezien ik niet echt op de andere 2 lijk, is er altijd een strijd geweest.
    Meestal in de negatieve zin van mijzelf.
    Ik was in hun ogen altijd de zielige ofzo..
    Nog steeds, maar ik ga ze het tegendeel bewijzen haha

14. Ik heb bij Sensitest ook wel eens indrogers gehad.. maar die kwamen ook pas na een uur ineens tevoorschijn.. dat was diegene met het hartje..
    Bij Matcare nooit gehad. Die losse stripjes zullen vast wel goed zijn.

O ja kermis dan is het vaak superdruk in kroegen erna.. maar leuk dat het gezellig was.. waren jullie met een groep vrienden ofzo..

15. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    ja als die andere 2 zussen wel op elkaar lijken trekken die veel met elkaar op lijkt me. en als je dan zelf anders bent val je buiten de boot. of zie ik het verkeerd?

16. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    ja we waren met mn zwager en met nog wat vriendjes en vriendinnetjes meer. en dan is het altijd wel gezellig. gezellig kletsen en ouwebetten. hihi

17. Huh was jij in hun ogen de zielige? :(
    Mijn 2 zussen gingen ook altijd alleen met elkaar om, en ik was sowiezo ook zielig vroeger :rolleyes: , en had altijd ruzie met ze.. ik haatte hen vroeger. Nu niet meer.. we zijn allemaal onszelf en allemaal anders..

18. Niet meer actief

Dat zie je helemaal goed!
    En dan vanaf het begin al de strijd dat hun altijd dunne kindjes waren en ik een dikkertje.
    Dat hun populair waren en ik altijd gepest werd..
    Enz..enz..

19. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    dat herken ik wel dat pesten omdat je een dikkertje bent. dat deed mijn broertje vroeger ook en nu nog weleens..ggggrrrrr. op school en zo werd ik daardoor ook gepest. erg vervelend en als ik soms zie wat er nu van de pestertjes terrecht is gekomen en hoe ik er nu bijsta in het leven. dan ben ik de laatste die lacht....

20. Niet meer actief

Het is nu nog moeilijk met mijn zussen hoor.
    Ik doe altijd heel normaal, en vooral mijn oudere zus (waar ik altijd wel goed mee om kon gaan) die is altijd schijnheilig tegenover mij en nog geen 5 minuten nadat ze mij gesproken heeft heeft ze anderen al opgebeld met alles wat ik gezegd heb, alleen dan op een negatieve manier doorvertellen..
    Bah! Mijn zusje en ik kunnen nu wel goed samen.
    Ze heeft Borderline en is best nog wel een moeilijke, zolang we niet heel dicht bij elkaar zijn gaat het hartstikke goed!

Deel Deze Pagina