Ik werd ook gepest vroeger.. maar ik was heel dun juist. En lelijk. Idd soms zie ik nog wel eens die pestertjes, op hyves, en dan denk ik jullie zijn ook niks.. het is ook zielig dat die mensen anderen pakken zodat ze zelf beter lijken.. Wij lachen lekker als laatst ja! Wel moeilijk Dais dat zij zo populair waren en jij a-popi.. maar hebben jullie nu dan nog steeds onenigheid..
O hebbie net getypt.. ik heb ook borderline trouwens.. ben wel een moeilijk persoon.. maar heb een lichte vorm gelukkig het zware is er wel afgegaan. Wat een rare zus die oudste, van zulke mensen kots ik..
mijn zus is 5 jaar ouder dan mij en toen we klein waren vloge we elkaar ook 9 van de 10 keer in de haren. gelukkig is dat nu niet meer zo en was zij ook de eerste die wist dat we bezig waren met zwanger worden. we kunnen nu goed met elkaar overweg vanmiddag komt ze gezellig op de koffie
Hier zullen ze geen van allen zeggen, goh laten we eens bij .....(mij) langs gaan. Dan woon ik wel 120km verderop maar is nooit zo geweest ook niet toen ik in mijn vaders huis woonde in dezelfde stad.. Pff... 10 minuten bij hun vandaan
Ik ben vroeger ook gepest, maar waarom is mij nog steeds een raadsel. Ik was een 'normaal' kind, althans dat vind ik Misschien omdat ik uit een stad kwam en ik nu in een dorp woonde en daarom toch TE anders was? Ach het interesseert me niet eens meer ik heb nu een leuk leven dat is het belangrijkst
ik woon al een jaar op mezelf en mn broertje is nog nooit bij mij geweest. en mn stiefzusje ook niet. pa en ma wel. zo af en toe. maar verder.....
Ja hier ook.. Dacht trouwens net dat de hoofdpijn minder werd maar het komt toch weer terug. Verder nog continu kokhalsen.. bah wat ben ik misselijk ale: Heb geen temp verhoging..
Wat gek dat ze nooit langskomen Suus.. hoe oud is jouw broertje? Laurhen soms pakken ze maar gewoon iemand.. zonder reden.. het kan ook zijn omdat je slimmer bent dan de rest bijv. of als je niet gelijk een weerwoord biedt. Mijn zussen en ouders willen maar al te graag langskomen bij mij en dan wonen we een uur uit elkaar.. we zijn wel close allemaal.. we zijn ook met zijn allen in therapie geweest. Maar het heeft wel een tijdje geduurd en we hebben een moeilijke tijd gehad, ik sloeg iedereen thuis altijd
Haha dees, ik was ook zo'n vechtertje! het was altijd knokken thuis met mij. Ik was moeilijk boos te krijgen, maar als ik eenmaal boos was.....
@desiree1986: ja das waar, ze hebben gewoon een mikpunt nodig ofzo. Ach ja... Dat slaan, kwam dat door borderline?
Ik weet het niet.. was puur onmacht.. niemand luisterde ooit als ik wat wou zeggen dus ik ging maar erop los rammen. Ik kan mijn emoties nogal moeilijk onder controle houden dat had ik vroeger ook al. En me vader sloeg altijd hard zal het wel van hem geërfd hebben. Dais en suus hebben jullie dan ook slechte band met ouders? En jij Laurhen?
mijn broertje is 20. met mijn vader en zijn vrouw heb ik goed contact en die zie ik ook bijna iedere week wel een keer. met mijn moeder heb ik geen contact meer. al zon 2,5 jaar niet meer.
Op het moment dat ik gepest werd had ik helemaal geen slecht contact met mijn ouders, ook niet met mijn 2 broers (ik ben de middelste). Daarna in de pubertijd werd dat contact wat minder, maar dat lag aan mij hehe ik was echt een hele erge puber! Maar nu is dat ook weer goed.
Het is inderdaad puur onmacht. Ik heb een goede band met mijn moeder. Ook een hele tijd niet zo geweest.. Ze heeft ook borderline en is al 20 jaar depressief. Met mijn vader heb ik even (in de tijd dat het tussen mij en mijn moeder niet zo goed ging) een goede band gehad. Toch voelt het niet zoals het hoort.. Voel me niet helemaal op mijn gemak bij hem. Op de een of andere manier heb ik ook altijd gedacht dat hij mijn echte vader niet is.. Heel vreemd.. Maar ja, hij is het toch echt hahahaha.
het is ook niet zo dat ik geen contact wil met mijn moeder. zij wil het niet. tja en dan houd het toch een heel eind op. heb vaak genoeg gemaild, gesmst en dergelijke dingen en niks terug en nu heb ik zoiets van: nou dan niet en ik ga verder met mijn leven.
het is zeker moeilijk af en toe. soms wil je weleens dingen vragen aan ja moeder en dat kan dan niet. das ook net nu we zwanger willen worden.daar krijgt ze ook niks van mee.
Lijkt me zo gek.. een moeder die geen contact wil met haar dochter.. ik ken nog een paar mensen die dat ook hebben.. ik word altijd boos op die moeders.. wat voor moeder ben je dan? Maar ik ben ff weg, ik ga opruimen en het huishouden doen, en ondertussen nog ff buiten zitten! Fijne dag allemaal