zo ik ga nog even verder met me vragen ronde hoelang is iedereen hier samen met vriend/man lief ik 4,5 jaar samn nu dec 5jaar
jezus wat gaan jullie snel wilde even zeggen dat wij in een koophuis woonde niet dat een bal uit maakt hoor...
ja moest ff alles terug lezen: ik woon in een elitedorp...dus de huizen prijzen zijn hier duur... en ik ben dec 8 jaar samen en dan gaan we trouwen
en wat vooor kleur kinderwagen willlen jullie als jullie zwanger zijn haha ik ga het hier wel ff druk makenmet me vragen
Ik vind heel veel kleuren leuk.. Maar de kinderwagen moet rood zijn haha Mijn vriend vind dat zo geweldig! En ach ja, ik vind rode wagens ook erg mooi
Wij wonen in een rijtjeshuis, huurhuis. We hebben een woonkamer met open keuken, keuken hebben we zelf helemaal verbouwd tot een hoekkeuken ben er erg trots op . Achter de keuken zit ons washok, normaal bijkeuken. Boven hebben we 3 slaapkamers en standaard douche. En hebben een halve zolder. Tuin is 12 meter diep. We willen graag kopen, maar dat wordt pas over een paar jaar en wanneer we dan iets vinden naar onze smaak natuurlijk! Huizen zijn alleen nu niet te betalen, wat vinden jullie? Voor krotten betaal je nog veel geld
wij gaan bugaboo kopen als het een meisje is nemen bij de extra roze sotf bij en een jongen de blauwe....en als wij ooit een kindje erbij krijgen van het andere geslacht kun je voor 90 euro de andere kleur kopen en de rest word zwart
lynn gaaf zeg en daisy een rode haha mannen zijn soms de baas ja en muprecios huizen zijn inderdaad niet te betalen daarom huren wij ook nog wel lekker
super gaaf iedereen hier wij hebben een limegroene kinderwagen nou nog verder gaan met me vragenuurtje of niet?
en uhhh... ja weer een vraag wt voor babykamers willen jullie? ennn.. wat is jullie favo vakantieland? dan stop ik hierna de vragen over babys hoor