Wij willen een hele romantische babykamer.. Voor een prinsje of princesje.. Tja ik ga niet vaak op vakantie.. Ooit willen we emigreren.. naar LA of Miami
ikke als het een meisje word lekker rose ruitjes en elfjes...en jongetje draakjes....en blauw....hihi.. de babykamer zelf is een hemel bedje...kei gaaf vakantie land usa..
wat doen jullie mannen eigenlijk voor werk...die van mij studeert nog aan het universiteit en werk 4 dagen in de week!
okee gaaf zeg allemaal sammie klopt inderdaad jij hebt een mooie gave baby kamer al e gaan jullie de kamertes nieuw of 2ehand kopen ? en de kleur h oh toch weer babyvraagjes.... uhm nog even andere vraagjes dan hebben jullie huisdieren? o ja wat voor zo nee wat zouden jullie graag willen
Was op Lynn's vraag. Ik zou de babykamer best 2e hands willen kopen. Vriendlief liever niet. En we hebben geen huisdieren.. Hond vind ik zielig (we werken bijde fulltime) Kat vind ik geweldig, mijn vriend is er bang voor. De rest van de huisdieren boeit me niet zo.
hier ben ik lynn okee daisy huisdier loos wat voor hond zou je graag willen haha en vriend ban voor katten waarom bang?
Ik ben er nog.. was even aan het verzinnen wat ik tegen die verdomde misselijkheid en hoofdpijn moet doen.. Paracetamol helpt niet..
hier ben ik lynn okee daisy huisdier loos wat voor hond zou je graag willen Een herder vind ik leuk! haha en vriend ban voor katten waarom bang? Hij vind het gewoon enge beesten haha[/i]
Ik doe al niks anders dan op de bank liggen.. ondertussen films kijken! Misschien dat ik maar eens de deur open moet zzetten.