maar weer terug op de nod dagen...daisy maar das wel spannend overtijd..of ben je dat al vaker geweest?
heb maar ff tijd en 10 pag doorlezen gaat niet want ik moet werken hoe waren de testen vanmorgen? er waren er toch 2 die gingen testen? xxx
Ik ben niet vaak overtijd.. En mijn bmm zit hoog en is hard,.. kan er net met het topje van mijn vinger bij.. en niks wijst op een ongi .. Heb woensdag tot en met vrijdag alleen maar ongi-krampen gehad in de ochtend.. Heel gek! Nu niks meer, misschien omdat ik al 2 dagen met mijn luie kont op de bank zit hahahahaha
maar daisy jij hebt een mk gehad is dat al lang geleden en was je cyclus toen helemaal normaal want daar kan het ook door komen he..
Nope juist niet.. Geen enkel teken ! Ja de ongi-krampen maar dat was 3 keer op een dag.. Geen ongi te zien.. Bmm is hard en hoog.. Temp daalt niet..
wat voor mannen vinden jullie knap...ik vind die dokter mc dreamy knap..mijn vriend lijkt erop alleen dan wel 20 jaar jonger! dus hoop dat als hij 45 is er ook zo uit ziet
uhmn knappe mannen voor mij dan een blanke man ... een beetje die gast van uh hoe heet die met die film me die gevangnis kaart op zijn lichaam die stoere knappe uhh naam van prison break weet zijn naam niet meer
*rent tijdens schoonmaken even langs* Uuuuhm babykamertje: voor een jochie met allemaal stoere auto's behang en blauw maar vooral accesoires met auto's hihi en voor een meid: veel roze, strikjes en hartjes hihi En wij hebben als huisdier een hondje
Hmmm.... uhm.... Ik vind Will Smith zoooo schattig! Met die oortjes hahahaha.. Verder... Joe is ook wel leuk! Tja, bijna iedereen heeft wel iets leuks toch..
michael scofield? ja die is leuk inderdaad verder vind ik mannen die een beetje een 'raar' uiterlijk hebben wel leuk hahah johnny depp natuurlijk maar ook wel willem dafoe en gary oldman zoijn mooi