Laatste x dat ik quarter pounder op had werd ik zo ziek.. die eet ik niet meer.. ik zat de rest van de dag op de plee.. En als toetje McFlurry
En toen was iedereen eten... Ik eet gehakt ui prei daarover heen curry... Dan frietjes bakken.. Het gehakt even in de oven met wat kaas erover heen... Dan de friet (zelfgemaakt) over het gehakt.. Zoo lekker Komt af van het welbekende kapsalon weet niet of de mensen het hier kennen.. Is uit de shoarmatent haha.. Maar met gehakt is lekkerder en schoon frietvet ! Mensen ik ga de boel de boel laten en thuis de boel opruimen.. Ik spreek jullie snel weer !
eyey, ik ben nieuwe op dit forum... ben kom wel op andere maar ik kreeg een tip dat het hier ook gezellig is dus ik kom me even melden...
agneta wanneer kan ik bij je in bad komen haha.. ! Ik ben even heel erg jaloers op dit moment ! Maar niet tevergeefs als wij ooit gaan kopen dan gooi ik als eerste een badkamer van hier naar tokio erin... Wij dames verdienen dat wel !
Hoi Naliey.. Welkom hier haha.. En ja het is meestal wel erg gezellig... Al 11 rondes bezig zie ik.. Jammer zeg,,, Ik hoop dat je snel mama zult worden net als andere.. We hebben ook een NODlijst voor dit topic als je wilt kan je vragen of ze je erop zetten... Verder veel plezier !
je mag best in bad hoor! haha. wij hadden ook gezegd we blijven hier voorlopig wonen dus dan verbouwen we het ook zoals we willen
owkee heb je dat zelf gedaan althans je vriend.. Hij heeft wel iets weg met zijn kaaklijn van mijn vriendje.. Mooi hoor Hihi.. Alleen ik heb geen fotos op deze laptop van hem maar zal ze gauw een keer overplaatsen... Kunnen jullie hem ook eens bekijken.,.. Met zijn twee lekker bubbelen
Dessa ja kapsalon ken ik wel maar eet het nooit.. ik hou ook niet van gehakt.. Wij hebben ook een bad, ik ga er af en toe in, maar niet zo lang dan ben ik het weer zat.. ben nogal ongeduldig whaha.. Grote badkamer is wel heel leuk.. helaas hier niet enorm groot, maar goede douche + bad en heb bubbelmat Hier ook hoofdpijn trouwens.. ben moe ook.. maar wil te graag opruimen. Naliey welkom en hoop dat jij ook snel zwanger mag worden.. en je bent overtijd.. heb je al getest? Hier ook al lang bezig en er zijn er nog een paar ook lang bezig en Dessa nog langer. Ik ga zo dan naar de mac en daarna naar de opa en oma van me man.. moeten nog ff een trouwfoto brengen die ze wilden.. Eetse allemaal
Hey meiden, Volgens mij begin ik of weer ziek te worden of ik voel mijn ei... maar ben weer misselijk
Hey meid! Wat gezellig! Heb je al getest? Al weer 11 maanden bezig, wel jammer.. Hoop dat je snel zwanger bent hoor!
Denk dat cola nu niet bij mij gaat helpen is nog steeds van gister alleen was het in de loop van de dag afgezakt, en nu komt het weer op. Maar ik zat eens terug te lezen en las iets dat mensen zich anders voor doen dan wie ze zijn.... Iedereen heeft denk ik wel mijn hyves, dus mij kennen jullie van gezicht wel... In mijn album staan ook wat foto's... Zou het prettig vinden als er op dat moment ook gezegd word om wie het gaat, want zo voelen mensen zich aangesproken terwijl ze het niet eens zijn. Dus bij deze nogmaals mijn hyves voor diegene die mij nog niet hebben... http://sammie1988.hyves.nl/
Haha desiree stoer dat jij uitgerekend kapsalon kent.. Niet veel mensen kennen dat namelijk... Maar goed hier word het friet frikadellen kaassoufles en bitterballen speciaal ! @agneta haha... Succes bij de sportschool !
De mensen die dat doen hebben alleen zichzelf ermee. Het is inderdaad wel jammer dat mensen het nodig vinden zich anders voor te doen als wat ze normaal zijn. Helaas blijken er toch een aantal van dat soort personen rond te surfen op het internet.. Niet dat mijn hyves erg veel gebruikt word, maar: http://saskia-1982.hyves.nl/