zo 12 pagina's verder nadat ik vanochtend voor het laatst heb gekeken. poeh ga even niet terug lezen hoor. ik lees iets over dat mensen zich anders voordoen dan ze zijn? kan iemand dit even uitleggen? en wat heeft dat met het hyves te maken. of moet ik daarvoor terug lezen?
kapsalon is HEERLIJK lekker patatjes salade shoarma ( ik dan niet ben vega) en gesmolten kaas in een bakkie en dan een hoop knoflook saus erover heen. Het ziet er jakkie uit maar smaakt heerlijk
Nou sorry hoor maar ik vind het een beetje gekkenwerk dat je verplicht bent om foto's te laten zien omdat je anders als leugenaar wordt uitgemaakt. Ik mag dan misschien wat 'ouderwets' zijn maar ik heb helemaal geen hyves! Boeit me eigenlijk ook helemaal niks. Ik ben zowiezo niet iemand die met die hypes mee doet. Verder wil ik zowiezo geheimhouden dat ik bezig ben met zwanger worden. Dus wil alle kansen dat bekende het te weten komen zo klein mogelijk houden. Volgens mij is dit een forum waar 80% van de mensen anoniem op zit.. Dus ik snap de link niet helemaal tussen geen foto en leugenaar.. Sommige mensen blijkbaar wel.. maar sorry hoor, ik vind dat een beetje zielig. Kan aan mij liggen hoor.. maar ik doe er gewoon niet aan mee. En als jullie dan denken dat ik lieg ofzo.. of mezelf anders voor doe dan ik ben, prima jullie mening. Het is alleen erg zielig om hierom zo'n conclussie te trekken. Dus als het echt zo is dat jullie vinden dat als je geen foto laat zien van jezelf, je je niet voordoet zoals je bent en een leugenaar bent, dan zou ik maar eens nadenken over jullie zelf. Het is namelijk niet reeel om te verwachten dat op zo'n forum iedereen hier open bloot alles van zichzelf laat zien.
zo ik geloof dat ik een hoop gemist heb en toch maar even moet gaan terug lezen. als je anoniem wil blijven lekker doen. als iemand daar problemen mee heeft is dat hun probleem en niet de jouwe toch.
Bos, zie mijn verhaal. Er is gezegd vandaag dat mensen die zichzelf niet laten zien, liegen. Ook vind Kristel dat er hier mensen zijn die zich anders voordoen dan ze zijn, en Sammie zegt hierop dus of Kristel ook kan zeggen wie ze bedoelt zodat anderen zich niet aangesproken voelen.. Verder nog wat uitleg geweest over een eerdere ruzie ofzo.. En er is een soort vragenvuur geweest. Verder heb je geloof ik niks gemist o ja, er is 1 nieuwe in ons midden!
Ho eens even, ik noem hier niemand een leugenaar en zeg nergens dat iedereen maar foto's van zichzelf moet neerzetten oid. Ik zal de laatste zijn die bewijs nodigt heeft om iemand te geloven en verwacht daarom ook niets van iemand. MAAR dat er mensen zijn die zich wel anders voordoen heb ik zelf ondervonden en dat wil echt niet zeggen dat ik iemand hier daarvan beschuldig. Dus Daisy, ik hoop niet dat jij je aangesproken voelt om iets te laten zien of te doen of wat dan ook. Dat was echt niet mijn bedoeling Sammy je kan hier wel mee eten hoor, wij zijn maar met zn 2en en ik maak toch altijd teveel lasagna
Bedoelde ook niet wat jij gezegd hebt hoor meid! Er is wat gezegd een aantal pagina's terug. Ik heb ook een hekel aan mensen die zich anders voordoen. En helemaal aan schijnheilige en stiekeme mensen. Maar dat betekend niet dat ik verplicht ben om mezelf helemaal te laten zien hier. Dat is mijn mening. Is ook niet aanvallend bedoeld en al helemaal niet tegen jou hoor! Sorry als je je aangesproken voelde.
Het is lekker dus kan beide zijn Kapsalon is doner/shoarma met daarover kaas friet en sla.. en dan in de over
Bos eet jij lasagne ? Hmmmm heerlijk haha.. Wij moeten zo klussen maar mijn vent heeft in een keer buikkrampen en ja op de toilet zitten enz... Sorry voor de vieze info als er nog mensen moeten eten... Ps dames ik heb zojuist een half uur terug echt mijn laatste peuk opgestoken.. Dus morale steun kan ik wel gebruiken.. Volgende week naar de gyn en ik wil zeggen dat ik al een week ben gestopt !
Okey, schrok al dat jij je juist door mij aangevallen voelde Dit is idd een type forum waarbij verreweg de meeste mensen gewoon lekker annoniem willen kletsen.
@natassie: wij wonen in een koopwoning. hoekwoning met vier slaapkamers en een speeltuin voor de deur zie mijn album voor een foto(lekker kindvriendelijk) ik ben al ruim 7 jaar samen met mijn vriend en we wonen nu bijna een jaar samen de kleur kinderwagen poeh dat is een lastige vraag. denk een niet te opvallende kleur en 1 die voor een jongen en een meisje kan (wil graag 3 kids) babykamer wil ik graag rustig met witte of lichthoute meubels. en aankleden met wat gekleurde assecoires. ik wil alles nieuw komen huisdieren: twee konijnen als ik dat mag benoemen als huisdieren (wat een hoop vragen zeg dacht dat ik nieuwschierig was haha) vakantieland euh.. als er maar zon, zee en strand is vind ik het goed @lynn: mijn vriend is assistent accountant op een middelgroot kantoor hier in de buurt. zo alvast even reactie tussen het lezen door ben pas op pagina 728 dus ga nog even door met bijlezen
Saskia ik heb ook hyves... Ik heb hem een paar paginas terug erin gegooid.. Als je wilt kan je me aanmelden.. Alleen op hyves doe ik niet aan baby's... Hyves is nu ook nog een beetje van Tycho* mijn kleine vriend.. (A).. Zodra ik zwanger ben mogen jullie me als 1e daar felliciteren
haha bos wat leuk dat je ook antwoord geef op me vragen de nieuwsgierige natasja @ dessa ik steun je hoor ! je kan het ! het is heel moeilijk maar nu LUKT HET!
Veel veel succes Dessa! Ik hoop dat het je lukt, als je er echt voor gaat dan moet het je gewoon lukken
Idd, en ja ik denk dan zo... Als ze daar hier een probleem mee hebben zitten ze volgens mij op het verkeerde form. Ik kom hier om gezellig te kletsen en niet om hechte vriendinnen te zoeken. Er zijn hier ook mensen waarvan ik denk, tja die zullen nooit een vriendin van mij worden, maar dat is ook niet nodig en ik laat hun gewoon in hun waarde.. Wel of geen foto, zichzelf of anoniem..
OKeee ik heb gelezen dat iemand een rode kinderwagen wilde ... Ik heb een rode kinderwagen te koop misschien.. Hij was van Tycho* en toen mijn nichtje geboren werd heb ik hem hun cadeau gedaan.. Ik weet niet welk merk.. Was 550 euro.. Ze hebben hem alleen nooit gebruikt omdat ze vonden dat hij van Tycho was..