Heb echt pijn aan mijn rechter eierstok... Of het mijn ei is of iets anders kan ik nu niet thuis brengen.... Hoop dat ik hem dit keer lekker vroeg heb.
Ik heb je toegevoegt Dessa, op mijn hyves staat er ook nergens dat ik wij ermee bezig zijn hoor. Er is één vriendin die het weet en die er zelf ook mee bezig is, de rest hoort het wel als het gelukt is Vandaar is dit forum ook zo geweldig, dan kan je toch alles kwijt Verder denk ik ook niet dat ik hier hechte vriendinnen aan over zal houden, maargoed je weet maar nooit. Heb weleens gechat en toen dacht ik ook dat dat niets voor mij was, toch bleken er een aantal mensen te zijn met wie het wel in dat opzicht klikte. Ik ben er niet naar op zoek, maar als het wel zo loopt dan is dat prima
Ja denk dat Sjoerd het ook niet erg vind ben van plan elke dag te gaan doen van deze week niet geschoten is altijd mis... En dan zaterdag op zijn laatst.. Kan de gyn meteen kijken of er nog zaad zit 2 dagen later
Mijn msn staat gewoon in mijn profiel voor wie wil kletsen.. Ben alleen nog wel beginnend forumlid, dus heb nog niet zo heel veel om te delen Maar lieve meiden, ik ga nu echt even lasagne maken anders eten we wel heel erg laat.. Zodra het in de oven staat kom ik weer kijken
@natassie: ik heb wel eens last van aambeien probeer niet te veel te vegen met hard papier. koop anders vochige doekjes om mee te vegen. zorg dat je veel drinkt en vezels eet zodat de ontlasting niet hard is en je kan aambeienzalf kopen weet niet of het helpt daar heb ik geen ervaring mee. (en niet persen, ontlasting moet zelf komen want met persen maak je het alleen maar erger) mijn vriend is lang. bruine steketjes en een bril/lenzen. hij is slank en ja wat kan ik nog meer over hem vertellen? @agneta: nee ik klus niet als ik ongi ben. vinden we beiden niet fris @Lynn: hoe ik er uit zie : http://bianca215.hyves.nl/ en dan de linkse van de twee ik heb jou foto gemist jammer las dat je knap bent altijd leuk om te horen zou ik zeggen @sammie: was de film leuk. @ Hey dessa: lachen foto op je hyves ben jij de linkse of rechtse? Hoe is het verder met je. @naliey: hey gevonden leuk dat je gezellig mee komt kletsen hier @Laurhen: leuke foto's *bijna klaar met bijlezen nog paar pagina's *
Heeej bos ik ben die blonde stoot ! Haha,.. Nee grapje ja dat ben ik wel maar geen stoot.. Is goed als ik jouw aanmeld op hyves ! Ennee jaa zoals ik al vaker gezegd heb geen babypraat op mijn hyves Maar goed vind je het goed..
Thanks hihi owja ik heb ook wel hyves, maar daar doe ik ook nog niet aan kindjes http://lisette-g.hyves.nl/ is het voeg maar toe hoor! lijkt me leuk
jeetje zelfs tijdens het bijlezen (oke wel bijna uur over gedaan) kletsen jullie er twee pagina's bij. @dessa: nee ik eet geen lasagna vandaag. ik eet Taco's mmmmmmmmmm gestopt met roken heeeeeeel goed bezig. volhouden he. ben zelf ook gestopt 3 januari dit jaar dus weet precies hoe je je voelt. ben je de enige die rookt thuis. dat is wel zo makkelijk als je wilt stoppen. zien roken doet roken denk ik. succes ermee tuurlijk voeg maar toe ik doe ook niet aan babypraat op hyves dus komt goed uit.