Ik ben nu 7 jaar gestopt en ik weet dat ik in de eerste weken veel water dronk en zoethout at tot ik er misselijk van werd FF door zetten en het lukt je daarna vanzelf
[ dessa; ZEG ALS IK JOU NOG 1 KEER OVER SIGARETTEN HOOR KOM IK JE PERSOONLIJK EEN SCHOP ONDER JE KONT GEVEN JA! zo dat is er uit . kom op meid volhouden. neem maar een extra koekje oke (of twee extra haha)
Ik durf niet meer... Als jullie me snoep willen zenden ,,, Mijn adres is is pm te vinden ik kan het wel.. Had het net een kleine moeilijke seconde maar toen las ik al jullie berichten.. Ik heb het niet nodig.. Zit in mijn hoofd.. En mijn mond stinkt dan niet meer
go dessa go dessa je kan et meid ! we geloven in je! dus lekker snoep halen ! en koekjes enz! of chocolade sigarette je kan het
goed zo zo mag ik het horen meid. roken is vies, roken is vies, roken is vies, roken is vies. (straks ga ik het zelf nog geloven haha)
soms wel maar soms vind ik het ook nog wel lekker ruiken hoor. heb er echt nog wel eens trek in en ben al vanaf januari gestopt. zoals nu na de koffie mmmmm.... oh nee roken is vies, roken is vies, roken is vies, roken is vies. .......
bos rook jij ook ? Dan is het toch helemaal niet vies... Moet je is aan je vinger ruiken waar je die peuk altijd vast hebt... Dan vind je het wel vies hoor haha...
stop maar lekker in dan hoor. hopen dat hij snel beter is. waarom heb je geen foto van je lover op hyves? is dat te prive *bos snijd de sinasappels door midden en pers lekkere verse jus voor de vriend van dessa*