saai tv kijken volg het pogramma red mijn vakantie en uhm try befor you die ook ltjd leuk en op internetten surfen
euh.. hier beetje rond hangen denk ik. mijn vriend zit tv te kijken maar wat hij nu op heeft vind ik toch geen bal aan dus.... jij nog plannen
geen idee. 1 of andere maffe film (zeg hij zelf nu haha) hij vind hem wel grappig. op veronica wegmisbruikers is wel grappig soms
oh expeditie robinson dommm ik wist dat er iet op tv was wat ik altijd keek ipv wegmsibruikrs domme ike! oh vergeetachtig zapt gouw darheen
bos ik kwam hier om jou te vervelen ! Enne.. Wat goed dat je gestopt bent ! Ik zal van de week ff wat fotos van hem erop gooien... Hij is wel een lekker ding al zeg ik het zelf haha... Maar die fotos staan dus op de andere pc.. En die moet ik dus overzetten aangezien de andere pc geen internet heeft
Ik ga naar die red mij vakantie kijken maar ook hier kletsen hoor aangezien ik het weer heel druk heb van de week.. Donderdag weer in Den Haag werken.. Dan ben ik pas rond half 11 thuis savonds en daarna meteen bedje in vet gaar.. Eerst klussen
blijf maar gezellig kletsen inderdaad jij moet de hele week klussen haha kun je mooi de extra koekjes die je eet omdat je niet meer rookt er af sporten haha *bos is benieuwd of de verse jus is aangekomen*
Ow eigenlijk best vreemd... Zou sjoerd weten dat jullie allemaal weten dat wij klussen deze week haha... Best grappig hoe gaan jullie mannen met dit forum om? De mijnes vind het prima zolang het gezellig blijft... Meelezen van mij mag die heel soms... Laat ik een klein stukje lezen als ik moet brullen van het lachen soms... Haha.. Knettergek hiero thuis... De broer van Sjoerd denkt dat sommige hier een baard hebben en 30 jaar oud zijn lolzzz.
ik ben 30 maar die baard nee die niet hahah mijn vriend kijkt soms ook even mee maar loopt dan verder hahah
hier zegt vriend lief van jullie lijken wel 1 of andere secte met al die afkortingen enz hij heeft zelfook een account maar komt mar zelden hier lees soms ook wel over de schouder mee maar snap nog niet alles hah
de mijne leest ook af en toe mee. is wel eens nieuwschierig en vraagt soms ook of 'de meiden' nog wat leuks of grappigs hebben gezegd en lees wel eens wat voor aan hem. verder doet hij er weinig mee
Nou Sjoerd doet er een half uur over om een bericht te typen dus die zul je niet tegenkomen hoor..> Als zijn bericht klaar is.. Dan zijn jullie al 6 paginas verder haha