Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    agh ladies k ben vriendloos toen ik zwanger was allemaal stuk voor stuk hebben ze me laten valleen
    agh heb niemand nodig heb me gezin en heb ik me handen vol aan ;)

2. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Ja ik ook bos een beste vriendin... En die zie ik een keer in de maand.. :p ! Verder af en toe met collega's...

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hey wendy..

hier op het wachtbankje (En voor de zekerheid klussen tussendoor) dus nog geen testen doen voor ons. maar lief dat je aan degene denkt die wel testen deze week.

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik zie mijn beste vriendin ook niet zo vaak. soms 2 soms 4 keer per maand. nu iets minder want ben beetje jaloers :oops: slecht he. maar ze is nu 11 weken zwanger (FOUTJE)

5. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Jaa natas nou hier precies hetzelfde ik had een handvol.. Iedereen zo intressant NOT.. Ik baal ook dat ik die mensen heb uitgenodigd op de crematie van Tycho.. Maar goed.. Dan weet je meteen weer waar je staat he :)!

Ik vind het wel fijn om hier te kleppen :D ! Leuke vrouwen hier hoor

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    op dat soort momenten leer je pas je echte vrienden kennen.

7. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    bos jaloezie is geen slechte hobby hoor.. Ik ben ook jaloers op agneta haar bad :)!

Maar ik begrijp je wel.. Wist ze dat jullie ook bezig waren? Dat zijn klotedingen idd.. Pff bos.. Wij gaan snel zwanger worden en dan gaan we met zijn alle naar babyzwemles :p !

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ja ik zg altijd maar weet nu wel wie me ECHTE vrienden zijn en geloof mij die zijn er maar zelden ;)

want ja raakte zanger ik stopte met roken dronk niet meer en jaah ging niet meer uit he.. nou dan val je gelijk buiten de groep en ken je stikken nou dan nie.. ik zit er niet mee ;)

en dan willen ze komen op je kraambezoek NOT....

maar pff hebben ze je allemaal laten vallen dessa? terwijl ze jn geweest bij tycho zijn crematie :( lijkt ze moeilijk zeg dat ze je laten vallen in een moeilijke tijd en nu dan nog

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    bos jloers zijn is niet erg :) maar als het echt een goede vriendin is zal ik er wel oever praten als ik jou was... dan begrijp ze je denk ikwel

10. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Jaa nou een is er nog en die is me heel veel waard.. Alleen ik kom vaak nieuwe mensen tegen en ben heel erg impulsief.. Ik ben erg open en kan me ook heel makkelijk aanpassen.. Maar op een of andere manier helpt dat geen kont..

Natas er was zelfs ruzie over wie op die dag mocht komen.. Terwijl het ons kindje was.. Dat zegt genoeg over het niveau van de mensen waar ik mee omging... Ik heb bewust een besloten crematie erop vermeld.. Zodat als iemand geen uitnodiging had gehad ook geweigerd kon worden.. Nu trek ik veel met mijn neef op en savonds lekker in de bank met Sjoerd en jullie :D Zal zo is kijken of ik het bidprentje hierop kan zetten :) moet ik wel ff foto van maken en dan via tel op de lap zetten..

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nee ze wist het niet van ons.
    maar toen ze vertelde dat ze zwanger was zaten wij in de periode dat ik zwanger was maar niet wist of het wel goed zat (achteraf was het foute boel) na de vmk hebben we dan ook verteld tegen hun dat we bezig zijn voor een kleine en dat het mis gegaan is.
    ze ging namelijk al opmerkingen maken dat ze me nu voor is en dat wij maar de volgende moeten zijn. nou ik heb flink gejankt. heeft wel opgelucht dat ik het verteld heb maar merk dat ik het moeilijk vind om te horen hoe het met haar gaat.
    ik vraag er wel naar maar dan via de sms en zo.

12. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    zo dat is echt super tiest dessa... ruzie maken het is tenslotte jullie kindje begrijp zeker wel dat je dat alleen met goede vriendenen familie doe zeg :( pfff

ladies wat voor tv sorten qua series vinden jullie leuk?

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    jeetje zeg niet normaal dat ze er zelfs ruzie over gingen maken.
    ik ben vaak ook gewoon thuis met marco 's avond en zit ook veel achter de laptop met jullie haha dit is echt verslavend

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ben niet echt van de series.
    kijk liever naar programma's zoals de lama's, editi nl. of een keer een film ofzo.

15. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
  16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    jij?

17. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Nou ik ben meer van de series uit verveling

Gtst :p...
    So you can think you can dance..
    Grey's atonomie..
    Cant buy me love..
    zondagavond net 5 :p
    Heroes op rtl 5.. Ga zo maar door :p Maar vaak kijk ik niets omdat ik het gewoon te druk heb met werken.. Dat zal veranderen als ik kids heb :) !

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    werk je ook vaak 's avonds dan?

19. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hha okee ;)
    nou wat ik zeker volg is amercans next topmodel
    en veder wati leuk vind is
    lamas
    gtst
    red mijn vakantie
    expediti robinson
    try before you dy
    suiten en slikken
    uh... ga zo maar door ;)

maar ik kijk neit zo heel veel tv met lekker weer :)

20. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Ja ik heb soms late diensten.. Dan begin ik om 11.45 tot 20.15.. Maar als ik dan in Den Haag ben ben ik pas rond half 11 thuis...

Deel Deze Pagina