oke. dan ben je wel laat thuis zeg. ik ben vaak 2x in de week om half vijf thuis en twee keer in de week om half zeven en op maandag altijd lekker vrij
Ja vaak heb ik vroege diensten en dan om half 5 klaar.. Maar het is ontzettend hectisch ivm iphone en systeemstoringen.. 100den wachtenden dus erg druk.. En dan is het veel savonds werken.. Ik krijg die fotos niet gekopieerd ik ga nog ff proberen
meiden ik ben wel benieuwd naar hoeveel dagen jullie nu werken en hoeveel dagen jullie willen blijven werken als er een kleine is of willen jullie stoppen met werken? ikzelf zou graag 2 dagen willen werken maar mijn vriend heeft liever dat ik 3 dagen bijf werken
okeee Hij staat erop.. Zal even uitleggen.. Wij hadden het geboortekaartje maar mijn hoofd was helemaal leeg ! Dus echt ons kindje heeft het lelijkste geboortekaartje van iedereen haha.. Een zon een ster en een wolkje meer niet haha... Dus toen dacht ik dat moet leuker kunnen en gevraagd aan mijn broertje of hij een mooie tekening wilde maken en daar kwam dit uit
@ bos ik werk niet wil ovr 3 jaar ong een cursus oor ies doen dan 2 dagen gaan werken en vriend 3 en dessa ik krijg er helemaal tranen bij wat superr mooi in je album en ook die echo van *tycho* echt waar meid.. ben er stil van
wat een luxe dat je gewoon thuis kunt zijn bij je kindje. zou bij mij niet kunnen. boodschappen en huis moet betaald worden he en we willen graag ook (het liefst twee keer per jaar) op vakantie en dan moet ik wel blijven werken. vind het niet zo heel erg hoor. zou denk ik gek worden als ik thuis moet blijven. zou het niet willen missen om lekker onder de mensen te zijn misschien dat ik er anders over denk als ik een kleine heb en die weg moet brengen om te gaan werken. (sorry als ik te veel klets hoor)
Ow ik werk 4 dagen.. En het liefste zou ik helemaal niets meer willen doen.. Alleen bij mijn kleintje en schoonmaken beetje huisvrouw uithangen.. Maar ik ben een waardeloze huisvrouw ! Ik denk dat ik 4 dagen blijf werken.. En zodra Sjoerd nog meer gaat verdienen ik er 3 ga werken.. Het is voor mij een ritme wat ik moet behouden anders val ik terug in die negatieve spiraal wat betreft sociale contacten en dat wil ik niet.. Kinderopvang is gratis bij ons dat word geregeld door de baas van hem ! Plus voor kinderen is het ook niet verkeerd om naar het kdv te gaan zeker niet als er allemaal zo lieve dames werken als hier op het forum actief zijn
Alleen dan niet meer tot half 11 hoor ! Misschien stop ik ook wel.. Ik weet het niet.. Vind het ook wel heel belangrijk om mijn kindje op te zien groeien.. pff ik ben besluitloos op dit moment
haha bos is zeker een luxe en zoveel verdient me vriend niet hoor maar heb geen dure smaak en ga toch lekker elk jaarall i en luxe op vakantie e heb alles wat ik wil zoals een wii auto enz dus zolang het zo gaat geniet ik ervan mar begrijp ook mensen die zeggen van ik wor gek thuis daarom zal ik over paar jaar zeker weer wat gaan doen maar lieftst pas als de kids wat groter zijn.... maar dat zie ik dan wel weer..
dat is lief van je (voel me gelijk aangesproken hoor) betaald de baas van sjoerd alle kosten voor de kinderopvang dan ofzo?
serieus... ik durf het niet hoor. ben altijd bang dat ik nooit kinderen kan krijgen. zit ik straks met een babykamer maar geen baby (ik ga altijd van het negatieve uit sorry maar dan kan het altijd meevallen) zou het liefs ook al de babykamer uit gaan zoeken. of een wagen of gewoon alles wat ik nodig heb haha
Ja dat is van mandemakers... We kunnen de kids daar heen brengen en ophalen wanneer je wilt.. Wel met afspraken natuurlijk.. Maar goed Sjoerd zegt dat het gratis is ik denk dat we wel een bijdrage moeten leveren.. Alhoewel ik lees dat hij ook de meubelboulevard pietklerx wil gaan vernieuwen plus het rkcstadion op de boulevard.. Kosten 60 millioen euro,,
Op dit moment werk ik 5 halfe dagen, maar normaal werk ik 30 uur in de week. Na mijn zwangerschap wil ik 2a3 dagen werken. En dan misschien nieteens hele dagen, ligt eraan hoe het gaat
Ja bos ik begrijp je helemaal ! Maar ik had dus een kinderkamer voor Tycho in ons andere huis.. En toen ging het fout... Dus ik wilde daar weg.. Nu heb ik zoiets een behangetje kan geen kwaad en misschien ook wel de meubels.. Juist omdat het dan niet speciaal voor dat ene kindje in mijn buik is.. Stel dat het opnieuw fout gaat zit ik weer met een kinderkamer te kijken die ik niet voor de volgende wil gebruiken.. Begrijp je hem
toemaar. wel luxe als het gratis is. was dat bij ons ook maar zo. gelukkig ken ik de meiden wel van het kdv. zou het wel lastiger vinden als het totaal vreemde zouden zijn.