dank je, altijd goed om melig te zijn haha... heb ik gelukkig ook weleens last van... maar ik ga nu me bedje opzoeken.. morgen weer vroeg dag... xxx
dag lieve mensen een avond werken en er zijn 30 paginas gekletst iets te veel om bij te lezen. mensen die mn hyves of msn willen (pb) truste xxx
oh de kaarsjes gaan uit. geloof dat dat een hint is en dat het tijd word om het bed op te zoeken. fijne avond dames en succes met de ruzie my precious is er morgen overdag nog iemand aanwezig? ik wel moet eerst alleen ff badkamer boenen bij mijn ma en ff de stad in maar kom voor en na die tijd nog wel ff buurten hier truste vast
nou bos ik ben ook een slechte drinker geworden.. Voor Tycho werkte ik nog in de horeca.. Nou toen was ik alcolist 1e klas na het werk een wijntje en nog een... Nu ben ik na een glas al teut haha
morgenavond ben ik er denk ik niet misschien ffies want krijg visite. moet vrijgezelle feest gaan organiseren voor mijn (zwangere)vriendin.
Ja en verliefd haha... Ik moet morgen ook werken.. maar op tijd naar bed gaan heeft toch geen zin.. Kom toch wel moe uit mijn bed haha... Heb je een leuk weekend gehad? Ik eigenlijk best wel
De lasagna was heerlijk! En aangezien we altijd teveel hebben hoef ik morgen lekker niet te koken Oehhh lekker bad, jammer dat wij dat hier niet hebben.. Ook ik moet morgen weer werken