Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ja best wel een beetje saai maar ging wel
    we moeten eigenlijk nog klussen (in huis) de werkkamer afmaken enzo en de badkamer maar daar hadden we geen zin in

2. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Jaaa wij hardwerkende dames... Ik ga even reportage kijken dames...

Misschien nog tot strakkies en anders slaap lekker
    ...

3. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ik ga naar bed

veel plezier met reportage en welteruste alvast

doei doei

4. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Veel plezier en als we je niet meer spreken slaap lekker! :)

5. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik voel me net een klein kind man. Leuk die drank! Ik moest beslist mee naar bed hij is hier de hele tijd achter mij blijven staan, en zeggen dat ik geen antwoord geef!

Zegt 10x ga je mee naar bed, zeg ik rustig ik kom straks. Ja later ga je automatisch kwader worden wanneer hij het nog vaker vraagt.

En wie krijgt de schuld nu van alles, ja ik natuurlijk. En tege me hond zeggen, zijn we hier straks nog met zijn 4en. Hij en de 3 honden. LEUK. Tranen kwamen in me ogen hoor. Maar ja. Laat ook maar, het is toch altijd mijn schuld OF wanneer iemand me zelfs maar aan kijkt OF wanneer iemand iets TYPT! Kan amper met een jonge praten en hij zoekt er wat achter!

6. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

En ik dacht dat alles nu wel voorbij was omdat hij de afgelopen half jaar zo niet heeft gedaan. Maar nu is hij gewoon nog steeds dezelfde debiel!

7. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    och meissie toch... Praat morgen met hem.. Is ie nu naar bed... Kom even tot rust meis.. Grrr kan hier wel kwaad om worden he...

Mensen zeggen domme dingen als ze dronken zijn.. Confronteer hem er morgen gewoon mee...

8. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Pffff erg zeg :(
    Hij moet toch zo nodig drinken, dan moet hij jou daar niet mee lastig vallen.
    Dikke knuffff voor jou, jij kan er niets aan doen hoor!

9. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Hoe is ie dan als ie nuchter is ?

10. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    goedemorgen allemaal.

iedereen een hele fijne dag en als je niet hoeft te werken dan heel veel plezier vandaag. ik heb mooi weer besteld dussss........................misschien een zonnetje?

groetjes

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen meiden,

@ MyPrecious: Wat een heftige avond heb je gehad zeg... Ik hoop dat hij nu weer een beetje tot bedaren is gekomen en jij tot rust.

Mijn vriend kon voorheen ook erg raar uit de hoek komen, ik weet niet hoe ik het moet bewoorden want hij was niet agressief maar liep wel te stieren door het huis enz enz. Na weer zo'n avond (net zo'n soort als jij nu hebt gehad) belde ik hem op met de vraag hoe het met hem ging. Hij was nog steeds boos ofzo, hij zei dat hij z'n spullen zou pakken en weg zou gaan. Het enige wat ik op dat moment kon zeggen was 'Is goed moet je doen, want op deze manier hoef ik geen relatie met je'.
    Die nacht ben ik expres bij een vriendin gebleven en hij pakte indd zijn spullen, zelf het bed had hij meegenomen. Een dag later had hij al spijt... Maar voor mij was het al te laat, ik was er klaar mee. In totaal zijn we 2 maanden uit elkaar geweest en hij is enorm veel veranderd. Hij was zo bang dat hij me niet meer terug zou krijgen, nooit meer zou kunnen zien. Tot nu toe verbaasd hij me nog steeds met z'n veranderingen... Hij is weer de persoon geworden die ik ooit heb ontmoet. :D

Ik wens je veel sterkte met je relatie. Stel grenzen lieverd. toi toi toi.

Voor de rest goedemorgen! Deze week heb ik m'n ei als het goed is! de 1e ronde.... ik vind t zo spannend!

Liefs Debby

12. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hoi meiden,

ik heb niet terug gelezen...maar ik las op deze pagina dat er een heftige avond heeft plaats gevonden.

Rottig is dat...ik ken het wel een beetje!
    Mijn aanstaande wordt niet agressief maar is wel super lam...(als ie een keer drinkt)en dan issi ook 2 dagen niet uit bed te krijgen...
    Daaar heb ik altijd ruzie over met hem...nu heeft ie me beloofd de komende 3 weken niet te drinken en dat vind ik erg fijn...ook vooral omdat zijn gezondheid achteruitgaat en hij ook steeds slechter functioneerd...gelukkig ziet hij het in!
    Het zijn net kinderen...je moet heel goed je grenzen aan geven...daar hebben ze dan houvast aan.

hoe ishet verder met iedereen?
    Debby jij hebt je ei net als ik deze week!
    Spannend!

xxx eva

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@Evamariah: Ik ben al steeds op zoek naar vruchtbaar slijm... maar ik moet nog even geduld hebben hihihihi :oops:

14. Laurhen

Laurhen Bekend lid

30 jul 2008
    612
    0
    0
    *gaaaaap*

Goedemorguuh!

15. Niet meer actief

Goede morgen dames,

Hier ben ik even.
    Ben op m`n werk, dus ssstttt niet door vertellen hoor.
    Ik zit met een vraagje.
    Ik denk dat het niet kan maar ben eigenlijk wel benieuw hoe jullie er tegen aan kijken.
    Ik werd vanmorgen ineens misselijk na het ontbijt, echt tot bijna braken toe.
    Nu ben ik af en toe beetje misselijk, niet erg maar zo heel ligt.
    Nu vraag ik me af heb zondag op dag 29 dat is 14 sept. nega getest.
    Heb toen smiddags wel een heel mini beetje slijm gehad waar beetje roze in zat, dus dacht ik wordt ongi.
    Vandaag zit ik op dag 30 en is het 15 sept.
    De laatste keer dat ik heb geklust was dag 17 en dat is 2 sept.
    Is er nu eigenlijk nog een kans dat ik zwanger zou kunnen zijn of niet?
    Door dit alles twijfel ik weer enorm.
    Ik heb tegen m`n mannetje gezegd als ik volgend weekend niet ongi ben geworden dat ik toch nog een keer test.
    Wat denken jullie wat de kansen eigenlijk nog zijn.
    Ik denk dat er geen kans is omdat er nu dus al 15 dagen tussen zit, vanaf m`n laatste klusmoment.
    Nou ik hoor het graag van jullie.
    Ik wil geen valse hoop wekken voor mezelf maar toch blijf ik malen na vanmorgen, echt zo raar.
    Gisteren had ik het los gelaten en was ik netjes op ingi aan het wachten.
    Alle wat jullie denken wil ik weten.

Groetjes

16. Laurhen

Laurhen Bekend lid

30 jul 2008
    612
    0
    0
    @wendy, nouja ALLES kan natuurlijk, en er zijn genoeg meiden die volgens mij pas misselijke na een tijdje worden. Wanneer moe(s)t je ongesteld worden dan?

17. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hoi Wendy,

Het is even afwachten maar ik teste bij mijn eerste zwangerschap pas 8dgn na mijn NOD positief...dit werd een mk...maar goed je kan ook laat posi testen!

Groetjes Eva

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

goedemorgen dames,

vervelend zeg die ruzies,
    moet zeggen wij hebben hier eigenlijk nooit ruzie.
    wel is meningsverschil maar echt ruzie niet.

@wendy je zou zwanger kunnenn zijn, je hebt toch geen echte ongi gehad of wel?

TESTEN......

ik ga zo lekker samen met iemand anders en de honden wandelen.
    heb er zin in de zon schijnt hier nu nog, hopelijk straks ook nog.

hier is ongi zo goed als weg...

xxx

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @agneta: thanks voor het bestellen van mooi weer. heb namelijk vrij vandaag en het zonnetje schijnt heerlijk. gister al mijn ramen gezeemd dus kan goed naar buiten kijken met dit mooie weer. goed gedaan meid

@wendy: ja lastig zeg. ik zou zeggen geen bloed geeft moed. ga uit van het negatieve dan kan het altijd meevallen. hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus nog ff volhouden zeg maar.

@mijzelf: zo ff badkamer poetsen bij moeders, even naar de stad en een bakkie doen bij mijn vriendin (hoop dat ik niet te veel verhalen aan hoef te horen over hoe moe en beroerd ze is van de zwangerschap zucht....)

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik gelukkig ook niet meer! :D We zijn helemaal happy met elkaar!
    hihihi :)

Veel plezier met de hondjes lopen, heerlijk is dat... Ik zou willen dat ik daarw eer eens tijd voor had. Ach... dat komt wel weer.

Liefs

Deel Deze Pagina