dank je zal wel lukken het is mooi weer. hopelijk vanmiddag ook nog want heb pas om 13.00 afgesproken, eerst nog eindje rijden. ik ga met iemand wandelen doe honden fokt en we gaan kijken of het tussen mijn hond en al haar 11 honden klikt, want dan willen we 1 keer per maand naar het strand wandelen en kan ik haar helpen, dus ben wel benieuwd. ik werk de weekenden soms ook dus door de weeks ook wel is vrij, en soms moet je tijd maken he..
wij hebben eigenlijk ook nooit ruzie. af en toe een meningsverschil maar als dat 1 keer per maand is, is dat al veel.
Ik heb geen hond van mezelf... anders zou ik er zeker wel tijd voor maken hihihi In het weekend is regelmatig de hond van mijn moeder bij ons en daar gaan we dan lekker mee wandelen en ravotten. Mis het wel hoor zo'n beesie. hihihi Liefs
een hond is zeker erg leuk, brengt veel gezelligheid met zich mee en je komt nog is buitenshuis. heerlijk is dat.
Helemaal mee eens! Wanneer mijn vriend en ik thuis komen doen we net of er een hond loopt... Whahahaa Roepen we: 'Heej beesie, heb je goed op t huis gepast, braaf hoor!' Whahahaha Tis op dit moment nog zielig om een hond te nemen, we werken beide van half 8 tot 5... dus zou hij al die tijd alleen moeten zitten. Liefs Debby
dat is idd niet te doen, ik werk onregelmatig dus dat is juist wel goed te doen. en nu willen we er een kleine bij, alleen dan in de vorm van een klein mensje ipv puppy hihi. afwachten dus, nouja ik bedoel klussen...
haha ja eerst klussen en dan pas afwachten. je moet er wel wat voor doen je cyclus is wel gelijk redelijk normaal zie ik lekker
Wendy, het zou best kunnen dat je zwanger bent. Ik testte 1 dag voor mijn nod negatief en 2 dagen later hartstikke positief. Morgen weer testen? Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar ik kom nog maar af en toe even kijken en ken dus lang niet iedereen...
Ik heb t niet over t zwanger worden hoor... Maar over een eigen hond! whahahhaa Ik werk op dit moment te veel voor een eigen hond, dus misschien als ik minder ga werken omdat ons beebje er is... Dan kunnen we misschien ook een hondje nemen.
hoi hoi ik ben even thuis. ik kom altijd in de pauze even naar huis voor de honden dan ga ik altijd even naar het park. @ bos is het toch mooi gelukt he met het weer.
Ik heb net een ovu test gedaan omdat mijn temperatuur omhoog was vandaag, en hij is ook nog eens positief! Ik snap er niks van, ik moet met deze cyclus over 14 dagen pas een ei. Als ik vandaag een ei heb, zou dat betekenen dat ik een cylcus heb van +- 27 dagen heb, ipv 38. Maar ja goed, de vorige cyclus was wel de eerste cyclus van het ontpillen, dus het zou misschien wel kunnen kloppen?
wat is het hier rustig... ik had me toch een rare droom....ik was niet meer zwanger...ik was bevallen van een zwarte kitten..was echt heel raar.. weet iemand wat je kan doen tegen een brandwond...heb net de stijltang met mijn wijsvinger en middel vinger vast gepakt...en nu brand het gruwlijk erg
Ik ben nog niet ongi nee dat klopt. Ik heb wel hele felle steken af en toe onderin de buik. Net op m`n schaambeen of iets in de lies. Het voelt voor mij wel heel nieuw aan, maar misschien verbeeld ik het me nu allemaal. Heb gisteren nega-getest dus wil even wachten met opnieuw testen. Zelfs m`n mannetje zei vanmorgen"misschien ben je toch zwanger" Dus ik weet het echt even niet. Zo kan ik het niet loslaten. Of zwanger en posi-test of gewoon ongi worden is wel het makkelijkst. Baarmoedermond stond gisteren ook nog hoog, vandaag nog niet gevoelt. Sorry voor mijn gezeur.
Voor het eerst dat ik dit ga doen, maar 36 pagina's bijlezen is me echt echt echt even teveel Al kan ik het waarschijnlijk toch niet laten en ga toch alles doorbladeren denk Omdat ik nog niks gelezen heb kan ik (nog) niet reageren, dus zal maar over mezelf vertellen dan Ovu test gisteren en vandaag .. negatief. Lichter dan de vorige dagen, dus snap er echt helemaal niks meer van. Van mn temp word ik ook niks wijzer Als ik morgen dezelfde temp heb als vandaag geeft FF mn ei op dag 13 Wel met een stippellijn, want mn temp is nog laag vergeleken met de andere temp rondes. Bmm is ook weer lager en harder, dus gok dat mn ei toch wel is geweest Snap alleen niet waarom het dan weer zo vaag moet gaan. En hoe gaat het hier verder? Al positieve testen?
Ik heb vierkante ogen... Ehhh er zitten hier wel meer mensen als mij Ik ben geen meisje-meisje, nooit geweest. Ehhh, nou dat was het wel van 36 pagina's
@ all hellow! @ oma hoe is het met je? @ster waar ben je meid? Wanneer kun je testen? @ Kristel hoe is het met jou? Heb een paar hele drukke weken gehad dus veel te weinig tijd om langs te komen. 1e ronde Clomid heeft helaas niets gedaan. Ben om de dag naar het Zh moeten gaan voor Fm vanaf dag 7 t/m vandaag. Moet om 16.00 voor t laatst en dan ga ik vandaag denk ik weer beginnen met de Provera. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. @ Lynn heb je het al verteld of wacht je echt tot 12 weken? Wat vliegt de tijd toch!
Balen dat de clomid niks gedaan heeft Ryanne! Groeiden ze wel iets dan? Of helemaal niks? Bij Agneta was ronde 1 met clomid ook niet aangeslagen. Hoop dat ronde 2 beter gaat! Hier is het wachten of mn ei nu wel of niet is geweest Ovu testen doen vaag en mn temp doet gezellig mee! En de rest staat in mn onderschrift te lezen. @Dees: hoe staat t met jouw temp? Niet ongi he? @Dessa: hoe staat t met t niet roken? Ik was de 13e 8 maanden gestopt! En krijgt nu pas echt moeilijk Hoop dat je het volhoudt meis