hoi meiden, ook weer ff aangeland Vandaag heel het huis op zijn kop gehad, veel opgeruimd, weggegooid en schoongmaakt, dus ben bekaf! Gister verjaardag tot erg laat, dus ben zowiezo al best wel moe, zo lekker op de bank hangen Oh nee eerst nog boodschappen doen @dreamer, toch een vroeg ei dan? Raar hoor al die vage dingen, je bent niet de enige met een raar ei dus Hoop dat het toch een mooi eitje is geweest voor je en je goed je best gedaan hebt rond dag 13 hihi @desiree, hoe is het meis? Nog geen ongi? Ik duim voor je hoor, hoe was je temp vandaag? @ryanne, hier ben ik hoor meis! Ik ga woensdag testen, gister al negatief getest Heb er geen hoop op deze maand, maar kan het testen toch neit laten, ergens hoop ik nog steeds dat er wel eenwonder kan gebeuren, ondanks een vaag ei en een veel te lage temp met anders Wat balen dat de clomid niet is aangeslagen deze maand zeg! Zijn ze wel gegroeid? ZKrijg je volgende maand nu een hogere dosis? Hoop dat je je er niet al te rot door voetl, vol geode moed aan een nieuwe kans beginnen hoor!
Ja de vage eitjes zijn flink aanwezig deze maand he. Ik zag dat FF mn NOD op de 25e heeft gezet. Hij denkt dan toch dat ik dag 13 mn ei heb gehad. Heb gelukkig dag 12 geklust (die dagen ervoor was mn man toen zo moe, dus ben blij dat ie op tijd hersteld was dan ) Wanneer zegt FF dat jouw ei was Sterretje? Had je al een mooie foto van je bruiloft?
Hoi, Heb m`n banner op cyclus 31 gezet. Dus ik leef even naar de woensdag toe. M`n mannetje heeft deze week de late dienst dus ik ben toch remi in de avonden, dus blijf deze week nog zeker lekker hangen hier. Als jullie dat natuurlijk ook goed vinden, vind het wel leuk om mee te babbelen af en toe. Nou voor de meiden die gaan klussen vandaag, veel succes en klusplezier. Gaat er iemand nog trouwens testen deze week? Groetjes Wendy
Ik zal de lijst ff erop zetten, dan is het wat makkelijker te zien wie er (bijna) mag testen. Maar ik weet dat Dees vandaag mag testen!
Zwangeren 20 juli: Romytamara, 6e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 maart 2009 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend .. 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 NOD lijst September 11: Daisy1986, 12e ronde 12: Wendyvanliemde, 5e ronde 12: MyPrecious, 1e ronde 15: Desiree1986, 12e ronde 16: Linda85, 6e ronde 17: Sterretje08, 4e ronde 24: Lala87 24: Meisje87, 3e ronde 25: Kristel86, 9e ronde 26: Bos, 7e ronde 28: Dreamer83, 5e ronde 30: Ryanne, 10e ronde, 1e met Clomid 30: Laurhen, 2e ronde Oktober 01: Matta1986, 1e ronde 01: Celinaaa, 2e ronde 01: Agneta, 2e ronde met Clomid 02: DesSa, 17e ronde 03: Debby86, 1e ronde 05: Saskia1982, 1e ronde 06: Sammie88, 4e ronde 09: Suusje23, 1e ronde 10: Mac, 3e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Desiree1986 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
Zo te zien is iedereen zn cyclus van slag! Ik bedacht me trouwens net, dat als mn ei werkelijk de 13e dag is geweest, dat ik dan een 25 daagse cyclus heb Ze worden steeds korter dan! Ach ja, vanaaf nog even klussen en dan weet ik zeker dat ik mn ei niet heb gemist. Laatse dag dat mn ei is geweest is dag 17 namelijk en dat is morgen.
Denk dat ze aan het werk is. Of aan het vieren dat ... Ik mag het niet zeggen, maar iedereen weet wat ik denk Hoe staat t met jouw ei Sammie? En met je hart?
Nou spannend. Zal ze al hebben getest en zal het posi zijn? Laten we het hopen. Ja de cyclussen lijken wel van slag hier in de club. Nou hopen dat het allemaal van slag is omdat we posi gaan testen. Dus we blijven hoop houden.
Kan mijn NOD aangepast worden? Ik heb het vermoeden dat het 30 sep is Ik ben wel blij als deze nieuwe cyclus dan klopt hoor hihi
Dreamer, Ik zal het niet weten wat mijn ei doet.... had wel vandaag een hoge temp maar denk omdat ik ziek ben weer.... Heb enorme buikpijn en continu misselijk... Hart gaat nu wel goed gelukkig wel af en toe nog pijn eraan maar over 1,5 week weer terug komen en dan maar afwachten...
Gaat lekker met je dus Sammie. Slik jij vitamines en gebruik je iets van yakult of actimel? Wel beter dat je hart al wat beter voelt! Hoop echt dat het goed is over 1,5e week Ik heb zo'n hongerrrrrrrrrrrrrr. Maar mn man is pas rond 7 uur thuis (sporten na werk) en hij doet de boodschappen. En ik heb een half uur geleden nog 2 bruine boterhammen op en een cup a soep. Ik weet niet wat ik nu weer moet verzinnen om mn maag tevreden te houden tot 7 uur
@Lauhren: Wat is een uvo test Staat in je onderschrift En ik heb je nod aangepast. Ik wacht met de mijne aanpassen nog even tot dag 18, want als mn temp dan niet boven de 37 zit geloof ik wel dat mn ei dag 13 is geweest. Heb ook al sinds een paar dagen enorm pijnlijke boobs en dat had ik vorige ronde de dag na mn ei. Nu weet ik dus alleen niet meer wanneer ik dat kreeg
Slik vitamine c, foliumzuur. Drink elke dag 3 glazen vers fruit (coolbest enz.) 2 stuks fruit per dag. 4 keer per week aardappelen, 6 keer per week groente. Elke dag 2 glazen zuivel...
ow hihi dat zei iemand per ongeluk bij de oktober NOD topic. Haha ipv Ovu test zei ze UVO test, dat vond ik gewoon TE grappig om te vergeten hihi!
Ik gok dat mijn NOD op 5 oktober is, eerste ronde Eerste echte cyclus zonder pil, dus blijft nog even spannend
Alle NOD's nu goed? Sammie, ziet er goed uit! Ik vroeg het omdat ik bij mezelf merk dat ik een veel betere weerstand heb sinds ik multivitamines kauw en actimel drink. Ik zweer er dus echt bij! Dus ik dacht, misschien kan het jou ook helpen. Ik zit is een beetje met FF te spelen en hij wil niks anders zeggen dan dag 13. Heb al 4 dagen achter elkaar ruim 0,2 graden hoger gedaan vanaf vandaag, maar dan nog zegtie dag 13. 4 dagen dezelfde temp als vandaag geeft ie ook dag 13. Dus denk toch dat het dan maar dag 13 moet zijn Klopt wel met mn bmm, slijm en boobs, maar niet met mn ovu testen Alhoewel die nog niet posi geweest zijn, dus dat kan dan kloppen. Arghhhh vervelend hoor die onduidelijkheid! Ik kan het dan echt niet loslaten.
Hey trouwens vraagje he? Ik las ergens ooit dat men hun baarmoeder kan voelen zitten en of ie dan laag zit of niet. Hoe doe je dat? Want daaraan kon je toch ook het een en ander weten? ofzo?
@ DesSa, Hij kropt dingen op en als hij genoeg drank heeft gehad komt hij ermee.. Maar laatste jaar ging dit goed.. Ik dacht ook dat hij veranderd was. Ik denk ook dat hij ergens mee zit, maar hij is daar niet eerlijk over, schaamte denk ik.. Maarja. Moet nog met hem praten. @ Debby, Ik ben ook al een keer bij hem weggegaan, en hij wou me ook graag terug. Heeft altijd op mij gewacht. Maarja nu dit weer na zo'n lange tijd.. ,, Wij hebben ook bijna nooit ruzie. Laatste keer herinner ik me nog goed maar toen woonde ik nog thuis, en dat is al een jaar geleden. Tuurlijk hebben we ook meningsverschillen maar we hebben geleerd met elkaar te praten. Alleen gister ging het dus fout, door die drank, hij denkt dan niet meer na. Hij drinkt elk weekend, en vaak heeft hij er geen last van, maar het is maar net of hij iets heeft opgekropt en dat er ineens uit gooit.. ,, En sommigen zullen wel een mening klaar hebben van begin dan niet aan kinderen. Maar gisteren was een moment. Zo gaat het niet elke week, niet elke maand. Maakt iedereen weleens mee. En ik dacht schrijf het van me af dan komt er geen ruzie. Maar goed, hij bleef hier staan wat hij nooit eerder gedaan heeft. Dus ruzie kwam er toch.