ik ben ook alleen vanavond. leon komt pas rond 22.00 uur thuis. ik ga gekookte aardappels met groente eten. *bleh*. heb ik echt geen trek in.
Ik wil ook eten, maar mn man is nog aan t sporten! Ik wil ook aardappels, maar dat eet mn man niet.. Kom wel bij jou eten Agneta
Sjoerd is ook nog niet thuis.. Ik zou koken hoop dat ie begrijpt dat ik het fijner vind als we dat met zijn tweeen doen Is ook gezellig
@ Dreamer, ja ik weet het niet. Misschien is hij ook onzeker, hij zit er ook mee dat ik niet echt ongesteld ben. En ik denk dat hij wilt dat ik ga testen. Want hij zei dan heb je nog al 2 testen als je nu gaat testen. @ DesSa, wat klote voor je! Sorry voor het woord, maar kan het niet anders zeggen.. En zeg niet dat het niet voor jou gegund is! Ik begrijp dat de moed je in deschoenen gaat zakken. Maar ik ken een stel dat na 4 jaar zwanger is geworden, zonder hulp of iets. En 4 jaar duurd lang, maar ALS het maar een keer gebeurd daar gaat het om. Jij krijgt echt wel een kindje in je armen hoor.. Geloof daar maar in. Haha, lees hier net over aardappels. Wij eten vandaag laat. Maar de aardappels zijn bijna klaar , vind ik zo lekker nu we samenwonen (1 jaar al maar goed). Lekker gehaktbal erbij en rode kool .
@ Dessa ook vanuit hier een hele dikke knuffel. Net bij Gyn. geweest voor Fm meting en mn eitje is 16.3 mm! De hele vorige week bleef ie op 11 en zouden vandaag weer beginnen met de Provera en ineens is het gegroeid. Ik was de verrassing van de dag hahaha. Mocht het deze maand niet lukken wordt het idd wel 100 mg. Morgenvroeg terug voor een samenlevingstest. De maand is dus nog niet voorbij voor ons...
Super Ryanne, hartstikke fijn, wie weet word september dus dan toch de maand! @dessa, dikke knuf voor jou meis! Erkomt echt een kindje voor jou hoor, zeker te weten!
@ ryanne super! echt geweldig! mijne was donderdag 8mm en morgen moet ik weer.ik hoop ook zo dat ze zijn gegroeid!
Heb zondag al getest en dat was negatief. Ik was van cyclus van 26 uit gegaan. Heb hem nu verzet voor cyclus 31. Er is nog hoop, maar weet het niet hoor. Weet nog niet wanneer ik weer ga testen als ik niet ongi wordt. Maar ik houd jullie zeker op de hoogte als ik ongi wordt of toch weer een test ga wagen.
Dames, Ik ben even naar de cursus (lijn-club; ega) en dan ben ik weer van de party. Ik hoop dat ik ben afgevallen, maar weet het deze week niet zeker. Heb wel wat gezondigd, maar ja we zullen het zo zien. Tot straks maar weer. Groetjes Wendy
hallo dames, def uitslag echo:alles is schoon! kheb vraagje aan de dames die ook de pil geslikt hebben: hebben jullie ook donkere/meer haar groei gekregen op benen,buik en tussen (.)(.) ? baal er enorm van
Dessa jij bentt een super schat en vind het zo klote voor je meid het zit niet mee! lat je lekker verwennen door je mannetje mid neem een bak ijs of ga lekker naar de mac of iets! en geniet ervan ! en lekker van je af kletsen meid! dikke knuffel
Wat spannend he... Ik ben deze ronde om de dag moeten gaan vanaf dag zeven maar moet zeggen dat dat best zwaar is. Heb je er een of meerdere? Ik had er drie van elf maar er is er maar eentje gegroeid. Ook bezig met Clomid?
Hey dames, Alles goed? Heb niet zo veel gelezen.. Sammie: beterschap.. MyPrecious: fijn dat je in ieder geval zekerheid hebt van de afgelopen ronde.. Dessa: Dikke knuffel meid! Laat je maar even flink in de watten leggen! Ryanne: Wat fijn dat er toch nog een eitje flink gegroeid is Hopen dat je snel zwanger bent nu he
Zo nu effe mijn verhaal haha. Vandaag heerlijk gewerkt moet ik zeggen! Een beetje een vaag gevoel in mijn onderbuik.. maar ja. Verder werd ik bijna op de klok gelijk misselijk als ik langer dan 4 uur niks gegeten heb! En niet dat het langzaam op komt zetten, nee gewoon ineens heeel erg ale: En normaal kan ik zo maaltijden over te slaan zonder ergens last van te hebben.. Heel vreemd maar ja, zal de griep nog wel zijn..
Hee meidies.. Nou ik weet zeker dat ik morgen ongi ga worden.. temp was laag vanmorgen en heb ongi krampen vanmiddag gekregen. Ik dacht het zelf al maar heb toch nog tranen moeten wegpinken in de trein. Als je eenmaal een tijd bezig bent vraag je je toch af waarom het sommige snel lukt en bij jezelf niet.. Nu gaat het wel weer met me, het kwam toch niet goed uit deze maand enzo. Ik weet wel dat ons kindje komt maar tot het zover is twijfel ik aan mezelf.. Dessa ik weet precies hoe je je voelt als je wat kwijt wilt kan je het tegen me zeggen.. want ik weet hoe het is.. Lynn gekke droom.. ik moest lachen toen ik het las. Verder heb ik wel vanalles gelezen maar geen puf om te reageren. Ik ga vanavond lekker snoepen en Friends kijken hihi xxx
ja ik heb ook clomid al de 2e ronde ik heb er ook 3. het is idd wel zwaar elke keer weer naar het ziekenhuis maar donderdag was er 1 8mm zo groot is ie nog nooit geweest haha