Wanneer ga je weer testen? Ben zo benieuwd bij jou. Ik ben weer thuis zoals jullie zien. Ik ben niets aangekomen en niets afgevallen, dus ik ben eigenlijk al blij. Nu ga ik weer hart eraan werken want ik wil voor ik zwanger wordt toch nog wel enkele kilo`s kwijt.
@desiree, dikke knuf voor jou meis, het zag er zp positeif uit voor je deze maand, had echt neit gedacht je ongi zou worden! @ryanne, nou jij iig wel deze maand hoor! Hier heb ik zelf weer het gevoel dat ik niet zwanger ben, had een hele rare eisprong, en me temp blijft veel te laag voor einde van de maand zeg maar, dus waarschijnlijik voor ons door naar de volgende maand straks @agneta, deze maand groeit er vast één wel door hoor! Ben benieuwd hoe groot tie morgen al is! @dasiy het word steeds spannender zeg bij jou Gaan we allebei woensdag nog testen? @knarboor, wat fijn dat alles geod was, dan zit dan iig mee!
hoi meiden hoe is het hier sorry heb niet de fut om alles terug te lezen. heb hoofdpijn dus neem het toch niet in me op. @Dessa; wat is er aan de hand meis? @Dees: niet ongesteld worden please. @de rest: sorry heb niet onthouden wat er met jullie was dus geef jullie gewoon een knuffel of jullie hem nou nodig hebben of niet. @mijzelf: vandaag bij mijn vriendin geweest. ze is nu 11 en een halve week zwanger en zag er een beetje tegen op maar het viel mee. het ging me beter af dan ik dacht gelukkig. ik begin aan het idee te wennen denk ik. verder nog misselijk bij vlagen en sinds vanmiddag hoofdpijn. zo genoeg gezeurd.
oh en ik heb vannacht ook gedroomd dat ik met een heel koppel een test ging doen. ik was als tweede en het was positief. dat valt dan tegen zeg als je wakker word. hoe was jullie dag?
Ik heb laatst een droom gehad. Ik droomde dat ik zwanger was en had een buik. Toen ik wakker werd, lag ik met m`n handen op m`n buik en het eerste wat ik dacht. Ik heb helemaal geen buik, ik ben niet zwanger. Echt zo heel verbaast was ik, de droom leek zo echt. Raar allemaal die dromen. M`n mannetje moest er wel om lache toen ik het vertelde.
*Bos rent naar dessa en geeft haar een hele dikke knuffel* balen meid. kan me voorstellen dat je nu echt even een dipje hebt. je moet ff op internet zoeken naar de naam van je antibiotica want volgens mij heeft het GEEN invloed op het zwanger worden. ik heb vorige week ook zitten kijken op internet want ik dacht ook dat ik blaasontsteking had. de medicijnen die ik vond hadden allemaal geen invloed op het zwanger worden of zwanger zijn. voel je je nu al wel wat beter dan vanmiddag?
@ all kunnen ze pcos ook op een echo zien? zoals sommige meiden hier pcos hebben? want alles was bij mij schoon, of kan je dat alleen vastgesteld krijgen bij een gyn? word hier beetje onzeker van?
Ja ik plas geen bloed meer... Ik heb de hele dag staan bellen :S! Dus wel ontzettende pijn.. Heb het er net met Sjoerd overgehad.. En we gaan gewoon door.. Geen sex maar we zien wel hoe die zooi mijn ei bereikt,.. Ik kan ook niets in de bijschrijving vinden dat het iets zou schade.. Maar de assistente zei dat ik met condoom moest doen vanwege de bacterien dit is namelijk al de 2e keer in een half jaar :S!
Ik denk ook niet dat tie van mij positeif zal zijn, lekker stel zijn we dan haha Maarre van jou denk ik het wel hoor!