@knarboor, sorry meis geen idee, ik heb hier geen ervaring mee! Kan me voorstellen dat je je ongerust maakt misschien kun ej anders ff een nieuw onderwerpje er over open, daar zijn vast meiden die het wel weten en er ervaring mee hebben en ej wat dingen erover kunnen vertellen!
oh dat is minder dat je het met condoom moet doen. wat zei je: dat kan niet want mijn ei komt uit deze week
Ik heb wel vaker klachten, net als iedereen hier he Het enige wat ik echt heeeeeeel gek vind.. Is dat ik een hele harde ronde ( beetje zo ) hihi) onderbuik heb. Dit heb ik het afgelopen jaar, en zelfs daarvoor nog nooit gehad.
Ik weet wel dat toen ik zwager was mijn onderbuik ook heel hard aan voelde! Maar of dat dit bij jou ook is, zal woensdag blijken Maar het kan dus wel
ik las net bij topic alleen en zwanger een verhaal van een meisje van 16 die zwanger is en haar vriend heeft haar verlaten. ze heeft al een kindje van ruim 1 jaar ook door een ongelukje en nu weer door een ongelukje maar ze wil het kindje niet en haar moeder wil ook niet voor het kindje zorgen. echt erg
Ik ga jullie voor de rest van de avond alleen laten met elkaar. Ik ga zo al lekker op bedje liggen. Lekker lezen en rusten. Ik zal morgen wel weer komen kijken. En iedereen heel veel succes met klussen en of stiekum testen. @dessa, Je kan misschien met een spuitje de sperma inbrengen. De spuitjes kan je bij de apotheek halen. Ik wens je veel beterschap en dat het maar snel beter wordt. Knuffel.
Je bent niet de enige die dat zegt.. Dat is eigenlijk het enige wat mij echt hoop geeft.. Omdat ik 2000% zeker weet dat ik dit nog nooit gehad heb! Wendy fijne avond!
ja oneerlijk he bos. ze wil het kindje niet maar wil zoals ze zelf zegt het ook niet vermoorden. sorry dat ik het zeg maar ze is wel een beetje dom bezig
Trouwens.. ik weet bijna zeker dat ik niet mijn ei donderdag heb gehad.. Zat namelijk te denken, en mijn temp is voor mij ei NOOIT net zo hoog als na mijn ei.. Waar ik vervolgens aan dacht... Wat ik eigenlijk niet moet doen hahaha... 3 dagen heb ik krampen gehad.. (zulke krampen dat ik echt even schuin moest staan steeds). Vanaf dat moment zijn de klachten begonnen... Langzaamaan wordt ik steeds misselijker, en de andere klachten worden ook duidelijker.. Dan denk ik bij mezelf.. #-o Oooh ik mag het niet denken haha.. Maar misschien een innesteling? Zou in ieder geval wel verklaren waarom de testen zo kort daarna nog negatief waren of niet? Schaam me nu alweer dat ik dat denk..
oke sorry dom is misschien een beetje het verkeerde woord maar na 1 keer moet je toch wel gaan nadenken toch? vooral als je zo jong bent. als je wat ouder bent en een stabiele relatie hebt is het weer een ander verhaal, maar goed ik sta niet in haar schoenen dus dan is het makkelijk praten.
ja is ook zo 1 foutje ok maar 2? misschien doet het ook wel een beetje pijn omdat het bij ons gewoon niet zo lukt.
ja dat is waar bos. ik ken een meisje van 17 die heeft een zoontje van 2 en heeft in die 2 jaar al 4x abortus gedaan