Inderdaad heel moeilijk om dan te lezen dat sommige gewoon zo snel zwanger worden.. terwijl anderen zoveel moeite doen! Voor die mensen zou het ook altijd vanzelfsprekend blijven dat je zomaar even kinderen 'neemt' totdat ze zelf of dichtbij meemaken dat het niet zo is.. En daar bedoel ik niet mensen op dit forum mee hoor Die zien hier voldoende dag zwanger worden niet vanzelfsprekend is
nee dat meen je niet. oh dat vind ik echt heel erg. sorry maar van dat soort mensen walg ik echt. als je vier keer abortus moet laten doen ben je echt heel dom sorry hoor als je haar goed kent maar daar kan ik heel boos en ook verdrietig om worden. en ja het is msischien extra pijnlijk omdat het bij ons niet wil lukken voor zover maar kom op zeg oh sorry ik maak mezelf gewoon druk hier achter de computer. en heb je die reactie gelezen van het meisje eronder. ze zegt ineens : en vooral omdat je er nu niks aan kon doen. euh.... sorry tuurlijk kan ze er wel wat aan doen.
dag dames hier was ik weer eens een keertje nog steeds in afwachting tot mijn ongi...ben benieuwd. ben er eigenlijk van overtuigd dat ik ongesteld ga worden, hoop dus ook dat dit snel gebeurt zodat we snel kunnen beginnen met de echt echte ronde 1 haha. maarja voor als nog nix niets te merken, maarja weet dan ook niet hoelang mijn cyclus zal zijn, heb gelezen dat sommige meiden 3 maanden neit ongi worden eerste x na stoppen met de pil...dus ben erggg benieuwd! hoe staat het hiet verder allemaal? kzag een paar testers voor woensdag? spannend ik duim voor jullie! en bij dessa das niet zo fijn ik hoop dat het snel over is meid.. nou ik denk dat als ik donderdag of vrijdag nog niet ongi ben dat ik er toch ff een testje tegen aan gooi, gewoon omdat ik het dn ff zeker wil weten. zou heel sterk zijn als ik zw zou zijn, heb namelijk Totaaal GEen klachten, en het is de 1e maand dus wacht gewoon rustig af op mn ongi! nou groetjess xxx
ja tuurlijk kan ze er wat aan doen wat een slap excuus. geen sex, condoom ,pil,spiraal,weet ik veel. maar dat meisje waar ik het net over had daar heb ik geen contact mee. ik ben in dit soort gevallen niet voor abortus. ik vind het walgelijk! idioot gewoon.
Heb het gelezen pfff, wat een verhaal. Hoe kan je nou wéér een foutje maken... zo denk ik in iedere geval hoor... Als je weet dat het niet gaat lukken met een tweede. En dan zijn er mensen waar bij het niet makkelijk lukt en zij maakt even een foutje en het is raak....
Ik ben ook zeker tegen abortus.. Alleen als het echt niet anders kan.. Als de moeder een gevaar vormt voor het kind ofzo.. Of natuurlijk als het een medische oorzaak heeft. Maar zeker niet omdat ze even geen zin hadden om op te letten!
Ik weet ff niet hoe ik moet denken erover.. Mijn gevoel is zeeeer dubbel.. Aan de ene kant Moeder begrijp ik goed... Mijn moeder zou razend zijn.. Maar dat trekt wel bij.. Ik snap heel goed dat die moeder van haar boos is.. 2 x een foutje op je 16e.. Ik speelde nog met barbiepoppen toen.. Pfff.. Maar goed aan de andere kant ik zie op tienermoeders.nl ook genoeg dames die het wel goed doen.. Aan de andere kant twijfel ik aan het verhaal ! Een schreeuw om aandacht lijkt het wel.. Ik weet het niet.. Zeg maar wat he
goede avond allemaal..., alles goed...? met mij wel. ik zie dat ik nog niet op de lijst sta (als ik goed heb gekeken) mijn nod moest 12 sept zijn maar ben nog niet ongi. zou ik dan nog op de 12e moeten staan...? zo jha zou iemand mij er dan op willen zetten...?
Ja maar weet je wat Daisy... Wij gaan lekker hier zwanger worden met zijn alle.. En die meid zoekt het maar uit.. Had ze maar beter na moeten denken.. We krijgen allemaal biologie op school toch Ik kijk antm.. rtl 5 !
Een hele goede Dessa! We worden hier gewoon allemaal heel snel zwanger! Nalyie: Geen bloed geeft moet zeggen we hier altijd! Ik ben nu 5 dagen overtijd, heb op 1 dag overtijd en 3 dagen overtijd negatieve testen gehad.
Ik heb nou wat geks. Ik heb dus mijn eitje vandaag, maar ik zit net op de wc en ik veeg af. En ik zie bloed op mijn wc papiertje. Niet bruin, maar rood. Wat is dat dan?