Bij je eisprong kan net al bij de innesteling een adertje geraakt worden. Dit zorgt voor een klein bloedinkje!
@Sammie: ja hij kende wel iemand met die naam ja. Geen idee dus of het je opa is, want er wonen er wel meer met die naam hier. Maar de naam kwam hem bekend voor iig @Dees: jij gaat echt niet ongesteld worden hoor! Je zal morgen wel zien dat je niet ongi bent @Knarboor: ja dat kunnen ze met een echo zien volgens mij. Het gaat erom dat je dan allemaal mislukte eitjes aan je bm hebt kleven en dat heb jij duidelijk niet. Ik heb geen meer/donkerder haar. Wel veel pukkeltjes tussen mn boobs, maar dat kan ook van de warmte komen want nu zijn ze er niet meer. @all over dat meisje van 16: sja het gebeurd. Mijn zusje heeft ook 3 foutjes gehad. Je krijgt zo makkelijk de pil, maar niemand die je goed uitlegt hoe je hem moet slikken.
Zwangeren 20 juli: Romytamara, 6e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 maart 2009 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 NOD lijst September 11: Daisy1986, 12e ronde 12: Wendyvanliemde, 5e ronde 12: MyPrecious, 1e ronde 12: Naliey, 11e ronde 15: Desiree1986, 12e ronde 16: Linda85, 6e ronde 17: Sterretje08, 4e ronde 24: Lala87 24: Meisje87, 3e ronde 25: Kristel86, 9e ronde 26: Bos, 7e ronde 28: Dreamer83, 5e ronde 30: Ryanne, 10e ronde, 1e met Clomid 30: Laurhen, 2e ronde Oktober 01: Matta1986, 1e ronde 01: Celinaaa, 2e ronde 01: Agneta, 2e ronde met Clomid 02: DesSa, 17e ronde 03: Debby86, 1e ronde 05: Saskia1982, 1e ronde 06: Sammie88, 4e ronde 09: Suusje23, 1e ronde 10: Mac, 3e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Desiree1986 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
[quote="Dreamer83Mijn zusje heeft ook 3 foutjes gehad. Je krijgt zo makkelijk de pil, maar niemand die je goed uitlegt hoe je hem moet slikken.[/quote] Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Het staat zowiezo heel duidelijk in de bijsluiter. En IEDEREEN leert ook op school hoe die dingen werken.. Niet zo duidelijk als de bijsluiter, maar ik vind het heel vanzelfsprekend dat je de bijsluiter leest van medicatie.
hey hallo...ben ik ook weer, Dessa..elke keer als jij sex hebt gehad ga jij dan wel plassen want daar kun je ook een infectie van krijgen he....
Ik weet het het was niet voor mij bedoeld, maar hoe bedoel je dit? Als je sex hebt gehad en je blijft lekker liggen en gaat slapen.. ? of zo?
cranberry capsules wil ook wel is helpen om te voorkomen en te genezen, is homeopatisch kan dus geen kwaad. (blaasontsteking)
Ja dat bedoeld ze denk ik.. Je kan er namelijk behoorlijke ontstekingen aan overhouden.. Mijn advies... 5 tot 10 minuten blijven liggen en dan alles eruit laten haha
jeetje meiden wat kletsen jullie veel! Ik wil maar een beetje teruglezen maar elke keer zie ik bovenaan de pagina iets interessants waardoor ik verder terug lees Zo even doen. Ik voel me vet zwanger Misselijk was niet van t toetje want gisterenavond en vanochtend was ik ook heel misselijk. Bovendien heb ik weer ontzettende zin in vruchtensap (ik drink nooit vruchtensap, vind ik vies, al die velletjes) maar kan nu niet genoeg sinaasappelsap etc drinken. Had ik vorige maand ook. En nog iets, ik ben hoog sensitief, soort nieuwe tijds kind, maar dan anders. Ik heb het met hormoonwisselingen. Rond mn pubertijd had ik dat, dan wist ik sochtends precies welke docent ziek was en wanneer die weer terug zou zijn, op welke paarden mn zusje en ik ingedeeld waren, welke kleur auto de hoek om zou komen etc. En als ik ongesteld ben heb ik t nog licht, zo droomde ik laatst over mn collega, die was op bezoek bij zn zus en er waren allemaal kindjes om hem heen. Bleek dat hij op de verjaardag van zn nichtje was geweest dezelfde dag. Maar goed, ik heb het nu dus extreem. Wist voor ik mn collega mailde dat ie pas na half 10 zou reageren omdat ie bezig was met klanten. Ik screen mensen om te kijken of ze inburgeren moeten, en wist van te voren wie de nederlandse nationaliteit had, zelfs een klant die verhuisd was had ik dat al, die woont hier niet meer (ik zie dat dus niet, ik heb namen voor me, en moet bepaalde dingen in t systeem -GBA- na zoeken, nationaliteit, verblijfstitel etc.) en dat bij zo'n 40 klanten. Dus die hormonen rommelen een hele hoop
ik hoop dat we hier vanavond weer aan de klus gaan, voor ronde 3. ongi is weg dus we kunnen weer. is nog wel vroeg maar toch.