liever eerst 1 en dan een tweeling vind ik oke. ik wil graag 3 kids en mijn vriend liever 2 dus als de tweede een tweeling zou zijn GRAAG haha
uhhh nee ik ben altijd een engeltje :sick:....nee ik heb NOG geen last van stemming wisselingen..maar ik ken wel iemand die het ene moment heel aardig is en het andere moment een DRIFT KIKKEr....en die is ook zwanger....ik heb eigenlijk maar heel wiening symtomen heb nu een beetje last van bandenpijn..maar mijn keel doet erger zeer....ik heb echt niet te klagen..hoop dat het mijn hele zwangerschap zo mag zijn... ook trouwens normale eetlust niet TE veel en niet Te weinig
Ik bedoel met de sterilisatie en dat niet iedereen weet dat je door diarree... Zels meiden van 25 niet.
oh mag ik dan ook nog even mijn ei kwijt over heel iets anders? ik heb me toch ineens ZO'N last van mijn onderrug. word er gek van. kan bijna niet meer normaal zitten. zo bedankt dat moest ik nog even kwijt.
mijn lief/aanstaande man/aanstaande papa/schat...gaat dadelijk een buikfoto maken en dan zet ik morgen een nieuwe op....mijn buik is nu ook al weer gegroeid....en die van jou suhe?
alleen voor of tijdens de menstruatie en nee niks geks gedaan vandaag. vrij gehad dus zelfs erg rutig aan gedaan zelfs.
ja okeej dat was alleen bedoelt dat het iedereen hety kan overkomen....en met steraliseren wil ik graag over laten komen dat het weg halen van het probleem nog niet de oplossing is...maar goed ik snap dat het anders over kan komen
Ik kan al mijn kleren nog aan, ik zie weinig alleen 's avonds soms, meer omdat ik het zo graag wil denk ik... k heb alleen 1 broek en die heeft een vrij hoge taille, die zit niet echt lekker meer.
Bos geen idee, lekker even in een warm bad gaan zitten of douchen en dan lekker gemasseerd worden door je vriendje....
@Bos: je ei! Klussen Ik heb voor mn ei altijd lage rugpijn en weet me dan geen houding te geven. Dus zou zeggen, have fun! En dat ga ik nu ook doen Dus have fun ladies
zou dat het zijn? ik dacht eigenlijk dat ik mijn ei al gehad had omdat ik vorige week veel afscheiding had en sinds vrijdag niks meer? mmmm..... nou ga ik twijfelen