Ik stap ook maar weer eens op. Misschien tot morgen of anders zie ik jullie vanzelf weer een keer. Ik kan dat nooit zo goed bijhouden hier en heb niet altijd zin om zo'n 20 pagina's terug te lezen. Welterusten!
Ik ga gewoon stap voor stap reageren. * Halfbloedjes ik ben zelf een halfbloedje maar niet zo mooi als de meeste Ik ben indisch van moederskant (indonesisch/chinees wat je helaas alleen aan mn ogen ziet) en nederlands. Mijn vriend is arabisch met de mooiste ogen die ik ken, diepgroen. Dus ik hoop, ook op zo'n mooi halfbloed kindje. HJij mag op mn zwagertje lijken, voor degene die mij op hyves hebben. ZO'n bloedmooi ventje *Dikke buik Lynn is blond, 170 lang en een dikke buik. Dat mag ik hopen en dat ie niog maar veel dikker mag worden *jaloers* * Ruzie Nu niet meer we zijn een gezellig clubje *Geen nieuws Tot hiertoe nog steeds de duimpjes druk draaiend voor wendy foto's Mooie foto's Laurhen, gaaf dat haar van je vriend zo! Over foto's en niet liegen. Ik plaats mijn foto's niet maar iedereen mag ze zien hoor Weil niet dat bekende dat zien. Kristel heeft mooi haar! En ik heb de tien minuten van lynn gemist haha *Naam Ik weet niet of er al op is geantwoord kristel. Maar is het kindje van je schoonzus erkend door de biologische vader? Zo niet: Hij kan het kindje erkennen en de naam laten aannemen. Zo wel: Of een naamswijziging aanvragen of mamas naam laten houden. *Mac Wat een gepraat over eten, macdonalds Ik heb nergens trek in.. Alleen cruchtensap dus, en een koekje. Kan ook nietsd bedenken wat ik wil eten. Ja vanmiddag, turkse pizza (ook iets wat ik normaal nooit eet hahaha) *Anoniem Naar mijn mening word er bedoeld dat je met een foto openbaar, open overkomt zonder iets te verbergen te hebben. Wil NIET zeggen dat je anders liegt. Hoe leg ik dit uit.. In zekere zin verbergen wij ook wat toch? Het feit dat we zwanger proberen te worden Bij mij zijn 5 collega's zwanger of bevallen, dikke kans dat er hier een op zit. Daarom post ik nietsd als foto's. Maakt mij geen leugenaar, andere meiden ook nie. *Hyves Ik zet mn hyves éven neer: tori87.hyves.nl ook geen babypraat *klussen Verder even een pauze want vriendlief wilde klussen. Hij vond t wel grappig dat jullie allemaal aangaven da t jullie aan de klus gingen dus bij deze namens mijn vriend, excuus, was booty-call tijd. En hoe mn vent met t forum omgaat? Hij vind t wel leuk, allemaal mensen die zwanger willen worden. *Hobby's etc. Mijn grootste hobby is mn knol Verder weinig vrienden, wel veel kennissen. Een collega, is echt mn maatje. En een vriendin die ik al 11 jaar ken en die me herkenbaar laat zitten zodra ze een relatie start *zucht* Verder fotografeer ik graag en bied ik ook fotoshoots aan En series hier een serie verslaafde: Smallville, prison break, desperate housewives, ER! etc. *Ruzie2 MyPrecious zware avond gehad, kan alleen maar zeggen, dikke knuffel voor jou, hoop dat t nu weer goed is Verder ben ik heeel moe van t lezen, zal niet alles reageren sorry Even posten en dan weer verder lezen
ik ga er ook weer vandoor. ga mezelf en mijn arme rug wat rust gunnen morgen gaat weer vroeg de wekker. truste allemaal en voor degene die nog moeten klussen zet hem op
Goede morgen dames, Ik ben weer wakker en klaar om naar m`n werk te gaan. @Meisje87, Dank jewel voor je duim-draaien. En ik heb je via hyves uitgenodigd, hoe meer vriendinnetjes hoe gezelliger druk het wordt op hyves. 8) @lynn1986, Ik ben erg benieuwd naar je nieuwe foto van je buikje. Beetje jaloers, maar m`n tijd komt vanzelf. Ik heb wel een buikje maar dan van het niet zwanger zijn, maar van de vetjes op m`n buik. @iedereen, Veel plezier en succes en we gaan deze ronde allemaal in het roze! Nou ik moet zo weer netjes naar m`n werk toe. En ja kom waarschijnlijk stiekem nog wel even kijken. Mag natuurlijk helemaal niet op het werk op het net, maar ja beetje verslaafd toch wel. Hier nog geen ongi te bekennen. Wel een trekkend/stekend gevoel in onderbuik/schaambeen en lies. Kan het beschrijven als dat je veel buikoefeningen hebt gemaakt, zo`n soort van spierpijn onderaan de buik. Rugpijn is helemaal weg, en daar ben ik blij mee. Niet misselijk geweest, nu na m`n ontbijtje. Nou meer heb ik niet te melden eigenlijk. Ik wens jullie allemaal wel veel babbel plezier, want ik kan jullie niet bijhouden zo snel gaan jullie. Dus ik ben er weg van en tot later. Groetjes Wendy
mooi buikje hoor lynn ik ga duimen voor wendy! kben er zelf nog van overtuigd dat ik hopelijk zo snel mogenlijk ongi wordt...marja of 9 maanden niet ongi zou natuurlijk ook Heeeeeeeeeeeeeel leuk zijn.. maarja.. daar gaan we niet van uit haha meiden ik ga weer nog veel schoonmaak gebeurten te doen hier! groetjess fijne dag
Mooie buik voor 11 weekjes. Spannend hoe dat allemaal zo kan groeien. Heb je het al bekend gemaakt trouwens, of kun je het nog goed verborgen houden : @sannehai, Dank je wel voor het duimdraaien. Ik ben dus stiekem aan het kijken op het werk. SSTTTT niets doorvertellen hoor.
goedemorgen allen, mooi buikje hoor lyn. hier alles rustig, niet geklust gister zoals ik had gehoopt, we hadden lekkage van de vaatwasser en dat moest dus opgelost worden. helaas moest er ook een stukje laminaarvloer uit omdat alles nat is geworden, en ligt dus te drogen, we gingen gister pas om 12 uur naar bed en dus geen zin meer. vanmorgen al actief geweest, wasje draaien dingen opgeruimd, onze druifplant op dakterras overgepoot in grote pot. enzzz... nu nog ff stofzuigen en dan is het wel weer genoeg geweest. gaat er iemand nog testen vandaag? oja ik zal niks zeggen dat je op je werk ff spiekt
Goedemorgen dames! Mooi buikje Lyn! Ik ga eerste maar eens wat eten (jaja net wakker) vreeeeselijke honger! *rent naar de keuken*
ik zit hier ook aan mn ontbijtje. alweer bijna op. ik wil meer...... maar helaas, afvallen he. streng zijn voor mezelf. ik hou mezelf voor ogen dat het in het belang is voor de toekomst (zwanger). hoe gezonder hoe beter he.
*komt weer terugrennen* mhaaaaiw! Ik heb net weer een ovutestje gedaan alleen daar zie ik dus een tweede hele lichte streep... was gister dan mijn eisprong?
geode morgen allemaal! Ik ga zo lekker me wintersport vakantie uit zoeken, heerlijk! Hoe si het verder hier? @desiree, hoe is je temp vandaag meis? @lynn, wauw, wat een prachtige foto, ben jaloers @wendy, spannend meis, wanneer wil je eweer gaan testen, van tweekend pas? @laurhen, lekker he soms ff wat langer blijven liggen, heb ik vandaag ookw eer ff gedaan, vanaf morgen weer aan het werk, dus dan gaat de wekker weer om kwart voor 6! Hier op dag 27 en me temp is nog steeds niet boven de 36,8 uitgekomen deze maand, dus heel raar. Weet iemand of er wel een kans is om zwanger te zijn met zo'n temp? De laatste keer was mijn temp 37,0 of 37,1 toen ik zwanger was. Moet dat elke keer hetzelfde zijn? Nou meiden, ben er straaks weer!
Goedemorgen meiden! Hoe gaat het hier? Hier gaat het stukken beter, mijn buikpijn is zo goed als weg gelukkig! @ Lynn, Mooie buik! @ Sterretje, Je temp zeg niet altijd wat of je zwanger bent of niet...je kan altijd een testje wagen...
@laurhen, das geen ontbijtje, een ovutest haha. @kristel al getest? of lees ik erover heen. volgens mij kun je met iedere temp zwanger zijn. maar heb geen idee.