@sammie fijn dat je je weer beter voelt. mijn afspraak heeft zich afgemeld voor vandaag dus hier verders geen plannen. lekker relaxed op de bank denk ik maar. xxx
@ sterretje, ik moet wel vandaag werken, maar pas om 1 uur hihi dus idd lekker blijven liggen! Heeeeerlijk!
Oke. Dan zal ik mijn banner aanpassen. Gelukkig hebben we gister en eergister geklust dus dat scheelt weer
@laurhen is dit je eerste ronde met ovutesten? en zo ja mag ik vragen waarom je hiervoor gekozen hebt. zit me namelijk af te vragen of ik dit ook moet/wil gaan doen.
@laurhen ik zou voor zekerheid en voor lekkerheid ook nog ff doorklussen, je weet nooit waar het goed voor kan zijn toch...
Als het deze ronde niet raak ik wil ik ook ovutesten gaan gebruiken, toch om zeker te weten wanneer mijn ei is... @ Laurhen, Ik zal toch nog 2 dagen door testen met je ovutesten, dan weet je zeker dat het je ei is geweest.
goeiemorgen allemaal. volgens mij hebben er een aantal lekker uit kunnen slapen net als ik..... hoe is het verder met jullie? lauren heb net ff in je album gekeken en denk idd dat je ei gister is geweest... grtz
Ja vorige keer had ik het nog niet gedaan. De vorige keer was mijn eerste maand van het ontpillen. Ik ging toen ervan uit dat ik mijn normale cyclus had (die ik ook voordat ik met de pil begon had) alleen dat bleek niet zo te zijn. Mijn cyclus was 38 dagen! Ik wist toen ook niet wanneer mijn ei had moeten komen. Ik heb op een gegeven moment wel steken gehad, maar dat was iets van 3 weken voor de ongi, dus dat kan haast geen ei zijn geweest (weet ik niet zeker maar goed). En deze maand ben ik begonnen met temperaturen (leek me leuk ) en toen mijn temperatuur ineen keer zo snel na mijn ongi omhoog ging dacht ik: laat ik dan toch maar een ovu test doen. Juist omdat mijn cyclus de vorige keer zo lang duurde. Ik wilde hem niet missen dit keer! Vandaar En ja tuurlijk ga ik lekker doorklussen totdat ik weer ongi word of niet hihi
ik gebruik sinds deze ronde ook ovutesten.... volgens mijn banner hoef ik ook nog geen posi ovutest te verwachten dus ik wacht nog even rustig af....
thanx voor je uitleg. toch denk ik dat ik nog ff wacht met testen. mn cyclus is tot nu tot aardig normaal.
halo halo hier was ik weer even... heerlijk eh dames, zo'n ochtendje ( of dagje voor de gelukkige onder ons) vrij ik vind het heerlijk beetje huiselijke dingen doen, computertje aan haha hmmm ik heb nu al elke dag zin om te testen maarja denk dat het echt onzin is als ik het doe maarja... we zullen zien tot hoelang ik het uithou hahah ben toch benieuwd of er wel eens vrouwen zijn geweest die zwanger zijn en echt Nergens last van hebben gehad...naja ik had wel tijdje last van mn onderrug maarja is nu ook over... maar toch vraag ik me gewoon af hahaha groetjess