goedemorgen all... Weer veel gekletst sinds gisteravond, houd jullie allemaal niet bij. Ben ook aan t werk dus ben er maar ff stiekum Vanochtend naar Zh geweest en Ei weer gegroeid. Staat op springen. Vandaag samenlevingstest gehad en die was positief. Vanochtend moeten klussen maar ben niet zo'n ochtendmens dus was eigenlijk meer moeten :s Maar goed het resultaat is goed! ben zo blij Nu weer aan t werk, lees vanavond bij Owja heb ook Hyves http://ryanneke.hyves.nl/ maar... geen babytalk
Hoi, Ik breek weer even in. Ik gebruik ook geen ovu testen en wil dat eigenlijk ook nog niet gaan gebruiken. Denk er soms wel over na en praat dan met mannetje erover. We willen er nog even mee wachten. Als ik sommige testen hier voorbij zie komen, dan zie ik dus echt niet duidelijk wanneer ze een ei zouden hebben. De testen van Laurhen zijn wat dat betreft wel heel mooi en duidelijk. Met die controlestrip testen vind ik het moeilijk te zien eigenlijk. Dus we hopen dat we ze nooit hoeven te gebruiken, maar ik zeg nooit nooit. @Laurhen, Welke ovu testen gebruik jij en waar heb je ze gekocht, want ben er wel benieuwd na omdat ze wel beter uitzien dan zo`n teststrip zeg maar. @Ryanne, Geweldig meis, jij gaat een groet kans maken deze ronde. Succes. Ik ga weer verder met werken en iedereen fijne dag en alvast een smakkelijke lunch. Ik heb lunch om 1 uur. Heb 2 sneetjes bruin brood met zelfgemaakte eiersalade en rauwkost en 500cc water. Ik eet heel gezond sinds ik op m`n gezondheid let. Ik zondig wel hoor, maar meestal in het weekend. Groetjes wendy
wat een goed nieuws zeg ryanne dat je ei op springen staat. en tja dan zou ik ook klussen hoor een moetje hihi. spannend hoor
@wensdy zo denken wij ook over ovutesten ja beter had je het niet kunnen verwoorden. werkse en die lunch klinkt goed.
hey dames lief dat jullie zo voor me mee duimen ik wacht nog even rustig af met testen, kijk ff hoelang ik het volhou en of ik dn ondertussen nog niet al ongi ben hahaha @ryanne, goed man flink klussen dus nu moet ik gaan werk an de winkel groetjses
@Ryanne: super zeg En dat was echt verplicht klussen idd, mocht het niet de avond ervoor dan? Wel goed dat de uitslag positief was! En nu op naar een bevrucht ei @Lynn: mooi buikje zeg! @Lauhren: het is niet zo dat als je ovu test lichter wordt, dat je ei is geweest hoor Bij de 1 wel, bij de ander niet. Dat weet je pas als je er ook bij tempt. Bij mij is mn ei nog niet geweest wanneer mn ovu test weer lichter wordt namelijk. @Sterretje: en al een vakantie gevonden? Lekker hoor die voorpret! Ik moet morgenochtend om half 9 in het ziekenhuis zijn. Eerst bloedprikken en dan om half 10 de internist. Ben benieuwd! Ovu test was helemaal wit, dus gok toch dat mn ei al is geweest. Temp was 0,02 graden lager dan gisteren, dus FF houdt t toch op dag 13. En gezien mn rugpijn en boobpijn kan dat wel kloppen. Het moet niet gekker worden!
dankjullie wel voor de complimenten...maar hij mag best wel grooter worden hoor...hihi...maar dat gebeurt vaneigens wel
whaaaaaaaaaa ben zo blij! kom net van de gyn vandaan en mijn eitjes zijn gegroeid! ze zijn nu 13 mm. absoluut record. vrijdag moet ik weer en dan zaterdag of zondag! ik hoop het zo he. dit is mijn eerste echte kans! ik was helemaal hyper toen ik naar huis ging!
Agneta, wat spannend! Vanaf morgen wel gaan klussen hoor! Lynn, ziet er goed uit! Ryanne, super! Sannehai, knap hoor dat je dat volhoudt, maar het is idd. wel beter om nog even te wachten. Dreamer, jij zit dus weer op het wachtbankje... Wat kan de tijd dan langzaam gaan he?
Ik zat net even bij een topic over zwangerschap, ging het erover dat week 9 en 10 kritiek zijn. De een zegt dat dit idd zo is, de ander zegt dat het juist tot 8 weken makkelijker fout kan gaan. Ik maakte me er niet echt zorgen over, maar nu spookt het wel door mijn hoofd. Waarom moet het dan ook nog zo lang duren voordat ik een echo krijg?!
@Agneta: wat goed zeg Dat wordt klussen vanaaf En volgens mij gaan de laatste mm's het snelst. Als ik dat zo bekijk van suhe toen en van Ryanne. Dus goed klussen wat Suhe al zei! @Suhe: als je je echt heel erg zorgen maakt, dan kan je altijd je vk bellen om te vragen of het echt niet eerder mag. Maar je hebt toch geen aanleiding om te denken dat er iets mis is meis? Je moet die verhalen maar even niet meer lezen hoor meis, dan maak je je alleen maar zorgen en dat is niet nodig. *knuff* En ja ik zit blijkbaar op het wachtbankje ja. Onverwachts hoor Zit nu op dag 17 en wist niet dat mn ei op dag 13 al was. Dat scheelt al 4 dagen en mn LF is maar 12 dagen, dus dat schiet aardig op En heb een mega drukke week nu, dus pas vanaf maandag zal het moeilijk worden hier En dan zit ik al op dag 23, dag 26 is mn NOD. Voor het eerst een makkelijk wachtbankje dus
Hoi, Wat een goed nieuws hier allemaal over de groeiende eitjes. Helemaal toppie zeg. Ik zit in twijfel. Wachten tot het weekend of toch morgenvroeg testen. Ik denk dat ik niet zwanger ben, maar ja er is misschien wel een klein kansje nog. Wat zouden jullie doen? Ik heb zondag negatief getest omdat ik dacht dat vrijdag 12 sept. m`n NOD was. Nu denk ik dat ik een langere cyclus heb gehad namelijk van 31 dagen. Dan zou m`n NOD morgen zijn. Dat is dan 3 dagen verder dan de 1e test. Misschien toch maar wachten tot het weekend? Misschien wordt ik het nog wel voor het weekend is, en dan zou het weer zonde zijn van de test. Raar mens ben ik toch. Ik wil wel weten wat jullie zouden doen, dan kan ik altijd nog wel doen wat ik wil doen. Maar dan weet ik wat jullie zouden doen. Ja kunnen jullie me nog volgen? Als m`n baas hier achter komt dat ik op het net zit, wow dan zwaait er wat denk ik. Ik ben weer weg. Groetjes