Iedereen hier zal waarschijnlijk hetzelfde zeggen: testen Doe wat goed voor jou voelt. Maar als jij denkt dat je zwanger bent, dan kan je een ongi daarmee tegenhouden als je dus niet zwanger bent. Ik zou dus testen, dan heb je weer wat meer zekerheid! Dan kan je altijd nog zondag testen als deze negatief is en je nog niet ongi bent
gewoon testen. morgenvroeg en dan weer de volgende dag enz.. tot je zwanger bent pas je op dat je niet gepakt wordt. ze kunnen ook zien welke sites je geweest bent he. wil je niet bang maken hoor. xxx
als we dan toch bezig zijn, dames, wat zouden jullie doen, zit nu op dag 7. al klussen? om de dag? om de 3 dagen? 1 cyclus was 28 dagen en 2e cyclus was 30 dagen?
Ik zou gewoon klussen wanneer je wilt Mac. Maar toch zeker vanaf dag 10 tot en met dag 20 om de dag. Dan heb je je ei wel gehad en niet gemist.
Hoi, Ben ik nog even in de baas z`n tijd. Ja Mac ik weet het, ik pas zeker op. Ik heb net m`n mannetje nog gesproken over het testen. Hij zegd wacht tot het weekend, maar hij zei er ook meteen achteraan. Ik snap wel als je toch morgen test, want je wil wel wat duidelijkheid. Ja, dus ik ben vrij om te testen. Als ik morgen genoeg tijd heb dan ga ik toch morgenvroeg testen. Misschien geeft nog een negatieve test wel meer doorslag en kan ik het loslaten. Of hij is licht positief en mag ik in het roze. Nou ja het kan dus weer 2 kanten op. Zodra ik iets meer weet laat ik het jullie uiteraard weten hoor. Ik ben om 4 uur afgewekt en dan moet ik nog even boodschapjes doen en eten en dan ben ik vanavond weer weg van 7 tot half 11. Dus zal vanavond niet veel mee krijgen wat jullie allemaal babbelen. Tot later. Groetjes
Ik vind dat altijd zoiets geks dat mannen niet willen dat je gaat testen. Je bent 'vrij' om te testen. Alsof hij dat bepaald, lijkt me niet toch? Het is jouw lichaam, dus jij bepaald. Tenminste, dat vind ik hoor! Hij voelt niet wat jij voelt, dus hij heeft niks te zeggen erover. Maar misschien ben ik daar wel heel makkelijk in dan?
Nou ik ga voor ej duimen hoor wendy! Gaan we met zijn drieen testen morgen! Fijne aovnd iig, en tot morgenme t de uitslag dan he! @dreamer, hebben wat gevonden, vanavodn even onze mannetjes laten keueren, en als die het ook wat vinden, gaan we in januari naar Oostenrijk! Hopelijk om met de kleine van me zus in de sneeuw te spelen in plaats van te skien Oh zla me banner nog es veranderen die staat nog steeds op 27 ipv de 29 die eht verwacht deze maand moeten worden!
Mannetje bepaalt het niet, maar vind het altijd fijn om alles te overleggen. Dus ook dit alles overleggen we het samen. Maar hij laat me vrij in wat ik doe, maar hij heeft z`n mening gegeven. Dus ik voel het gelukkig niet net als hou jij het nu ervaard als je me snapt. Wij praten en overleggen echt alles, dus wij doen niet anders.
Nou spannend hoor, we gaan dan morgen met 3e testen als ik het nog goed heb. Er was nog een dame die volgens mij ging testen morgenvroeg. Ik ga echt hopen dat ik morgen kan testen, als het niet lukt laat ik het uiteraard ook weten.
Maar als hij nu zegt dat hij het niet zou willen, zou je het dan alsnog doen? Of moet je echt zijn goedkeuring hebben wil je het doen? Want overleggen is 1 ding, maar opleggen is iets anders natuurlijk. Hoop dat het echt overleggen is en niet opleggen, maar ga er wel vanuit dat het overleggen is bij jullie
Ja daisy gaat ook morgen weer testen! Natuurlijk kan je wel testen Ik hoop maar dat we allemaal gewoon in het roze mogen! Dat zou pas geweldig zijn, 3 op één dag
Lekker naar Oostenrijk Sterretje! Ga je dan vliegen of met de auto? Is je zus zwanger dan? Vertel vertel
Dag Dames, Hoe gaat alles hier? Hier alles goed en slecht.. Goed omdat het gewoon goed gaat en slecht omdat hubbie weer vertrokken is voor het werk en onze kat bij de dierenarts ligt.. Hij is aangereden .. Ik mag hem gelukkig vanavond ophalen..mijn kleine lieve kat... stomme aso..die doorgereden zijn! grrr. Hier al nieuwe zwangere? ander goed nieuws?
Lekker met de auto gaan we! Naar de wintersport vind ik met de auto altijd wel fijn, lekker snachts weg en dan tot de volgende dag in de auto Broodjes onderweg eten enzo, echt gezellig vind ik altijd! Nee me zus heeft al een kleine, hij is nu 13 maanden, dus als we straks gaan al anderhalf, dus dan kan tie lekker mee in de sneeuw, sleetje rijden, sneeuwballen gooien, sneeuwpop maken, komt helemaal goed! Toevallig is mijn zus ook nog eens zwanger Maar dat is een beetje een rot verhaal, had het ook nog neit verteld omdat we nog neit weten hoe het af gaat lopen helaas Mijn zus is ongeveer 6 weken zwanger maar heeft met 4,5 week een zware bleoding gehad, die ong een week geduurt heeft, tot afgelopen woensdag dus Nu is ze wel bij de vk geweest, eigenlijk om te kijken of alles schoon was, maar wat bleek, het vruchtje zit er nog! Alles zag er goed uit, ook de baarmoeder was precies op goede grote, dus de vk had eigenlijk wel het idee dat het allemaal gewoon geod was Volgende week heeft ze een nieuwe echo, om te kijken of eht hartje klopt, dan zou ze 7 weken zijn, dus we zijn hard aan het duimen!
@sterretje Bah.. ik hoop voor je zus dat alles er goed uitziet.. en dat ze over 9 maanden nog een mooi kindje krijgen.. of jullie samen tegelijk natuurlijk! Heerlijk skieen vond ik echt heel tof, het allerleukste vond ik het roddelen van de berg af.. zo gaaf.. de berg op was zwaar klote, maar als je een maal op je sleetje naar benee zit,maakt dat alles weer goed!
Nee zijn goedkeuring heb ik niet nodig. Maar vind het wel zo netjes om te laten weten dat ik dan misschien ga testen zodat hij ook niet staat te kijken, snap je me.