ik voelde me vandaag echt heel raar zeg. ben al sinds zaterdag misselijk maar niet de hele dag. elke keer komt het en zakt het weer. vandaag de hele ochtend pijn onder in mijn buik gehad en ook weer die misselijkheid. gelukkig na vanmiddag wel weer gezakt maar nog niet helemaal lekker. hoop niet dat ik ziek word maar dan had het toch al wel door moeten zetten onderhand? oh word hier echt gek van. laat me dan gewoon ziek worden want al heb ik een vroege eisprong gehad (denk zelf vorige week dinsdag) dan nog zou het wel erg vroeg zijn als ik nu al misselijk ben toch? iemand een idee? blijft maar door mijn hoofd spoken (mijn moeder was ook al misselijk voordat haar NOD was toen ze zwanger was van mijn zus en mij help maakt het nog extra twijfelachtig) verder wel een redelijk lekkere dag gehad. druk gehad dus nu wel erg moe
Ik denk dat het wel kan. De ene meid heeft er snel last van en de andere niet... doe anders stiekem al een testje?
Ik ga jullie verlaten. Moet om 7 uur bij de broer van m`n mannetje zijn en dan gaan we weg. Ik ben rond half 11 of 11 uur weer thuis. Misschien kom ik dan nog even kijken. Voor de meiden die op tijd naar bed gaan veel slaap plezier. En de meiden die gaan klussen, klus ze en geniet ervan. Groetjes
Nee Laurhen. doe geen test meer voor mijn NOD. heb ik vorige keer ook gedaan toen teste ik ook 6 dagen voor NOD positief (daarom denk ik dat het nu ook al wel zou kunnen hoor) maar toen was het al mis gegaan voor dat de innesteling er was dus anders krijg ik straks weer hoop en word het niks. maar blijf er toch over nadenken haha.
Ja het is ook heel jammer dat ze eerder terug komt. Ik heb haar wel gemist, maar dit was een kans die ze nooit eerder tegen zou komen. Heel jammer want ze wist van te voren dat ze haar vriendje zou achterlaten, mn ouders betalen 8000,- voor nop. Denk dat ze toch haar vriendje mist, hij jut haar ook steeds op met lieve praatjes. Ik denk wel dat je je eerder misselijk kan voelen e,d. Elk lichaam reageert anders op hormonen. Ik ga boodschappen doen en dan koken, 3x raden ----> pasta. Met spaghetti, champignons, uien, tonijn en roomsaus mmmmm. Vriendje wil t niet maar das t enige waar ik écht onwijze zin in heb, hij eet brood met pindakaas
ja 10 lange dagen haha. ben nu niet misselijk. is toch gek. vaak als je grieperig bent word je in de loop van de dag alleen maar beroerder toch.
Ja heb ik wel altijd, ik heb als ik ziek ben het altijd constant. En het wordt steeds erger. Dan savonds als ik ga slapen wordt het wat minder en als ik wakker word weer erger.
ja dat heb ik ook altijd. afwachten maar (oh wat haat ik dat woord sinds we graag een kleine willen) ik en mijn (on)geduld haha
@Lauhren: iets klopt er niet helemaal. Je zegt dat je temp omhoog was gegaan en dat je toen een ovu test deed. Als je tempt en je temp gaat omhoog, dan betekend dat dat je ei al is geweest. Je bent dan te laat met klussen. Daarom is tempen ook geen methode om te zien wanneer je moet klussen. Dus ik hoop dat je ook hebt geklust voordat je temp omhoog ging, want anders ben je te laat geweest vrees ik. Allemaal aan de pasta lees ik Hier was het heerlijk! Nog een uurtje en dan moet ik naar sport. En dan morgenochtend om half 8 op weg naar t ziekenhuis, ben benieuwd. Heb echt geen flauw idee wat er gedaan gaat worden.
hey dreamer, heb je het compliment gelezen namens mijn vriend? spannende dag dan morgen voor jou. wat voor sport doe je?