jee zeg. wou dat de mijne soms wat meer op de jouwe leek dan. mijne wil alleen niet als hij ziek is. verder zou hij wel elke dag willen. nou moet ik niet aan denken hoor. beterschap meisje hoop dat het snel zakt
haha als ik ziek ben en hij heeft zin en ik zeg nee ik ben niet lekker zegt ie je hebt medicijn nodig uhu
nu we dan bezig zijn voor een kindje is ie echt wel te porren voor een sexpartijtje gelukkig. en als je een beschuitje of een crackertje eet. helpt dat niet? dat is meestal netzo dat je maag er rustiger van wordt. tenminste bij mij....
nou ik probeer een plaatje van de laptop als avatar te uploaden maar hij doet het niet. weten jullie het
hey dames alles goed hierzO? mijn vriendlief wil ook niet altijd sexen hor, is niet zo'n sexerig tiepje denk hahha agjaaa ow trouwes nog wat, nog steeds geen ongi, wel egg white plakkerig wat je tussen 2 vingers kan doen afscheiding... las dat je dan vruchtbaar was maar dat is wel een beetje aan de laate kant dan :S? heb dit nu vandaag en gister, en vorrige week volges mij ook wel een paar dagen, maar ook gwoon een paar dagen niet gehad... dus:S:S heb gister geklusd, dus zal wel goed zijn toch? we zullen wel weer zien.... groetjess
zon boek waar de fotoos zijn ingescand of zoiets? daswel kei mooi. aha dus dat kan ook bij de hema...
ja die heb die van onze verbouwing vandaag opgehaald en vind hem zo leuk dat ik er nog 1 ga maken met vakantie foto's enzo ja kan bij de hema inderdaad
zkers! Hoop dat ik deze maand een vroege ei heb! Over klussen... mijn vriend wil soms weken niet klussen..maar sinds we bezig zijn met het zwanger worden wilt hij sowieso 1 keer in de 2 dagen.. Ben ik ongi zegt hij he he eindelijk pauze... En dat terwijl we het in de eerste 2 jaar bijna 4 keer per dag deden en soms meer...