Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Ik kom trouwens uit Gelderland...omgeving Zwolle... :D

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha helemaal niks ;)
    allemaal meiden en ben ook erg trots dat ik ook weer een meisje hebt gekregen...
    dat vond ik wel vervelend een hoop familie riep ik hoop dat je een jongentje krijgt zal weer weens wat anders zijn... denk ik mens hou je kop bij mij was het gewoon als het maar geoznd is jongen of meisje vind het allebei super.. en mijn vriend was super blij met een meisje vond hij stiekem leuker dan een jongen ;) maar ik blijf het zeggen de gezondheid is het belangrijkst voor mij!

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    wonen er meer in de buurrt van zwolle :) dus ook meiden in je omgeving van hier dus :)

4. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Ow das wel leuk! ;)

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Apart zeg zoveel meiden :D

Ik zou het liefste een meisje krijgen en mn man het liefste een jongen.
    Maar het maakt ons allebei niet uit wat het zou worden hoor, als het maar gezond is :D
    Maar een voorkeur mag je hebben toch :p

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    voorrkeur mag altijd ;)

me vriend heeft bij de 2e voorkeur voor weer een meisje... ;) alhoewel een jongentje zou hij ook gaaf vinden kan hij met autotjes spelen op zo speelkleed ;)

ik jaah weet niet jiingen vind ik leuk stoer stekels enz.. maa rmeisje ook gaaf heb een meiden maxi cosi en echt hele mooie kleertje snog van alysia ;) dus ik niet zo voorkeur :)

7. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Tuurlijk hoop je dat je kindje gezond is...maar een gezonde voorkeur mag toch... ;) Mijn kerel heeft denk ik ook wel lichte voorkeur voor een jongetje(Wordt profvoetballer en gaat spelen bij Barcelona :) ) maar zal hij nooit hardop zeggen hoor...Hij heeft al 3 meiden, de oudste is 16, de middelste is 6 en onze dochter is 20 maanden

8. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Correctie...de oudste is 10 :oops:

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Haha ja mijn man roept elke keer al dat mn nichtje een jongetje had moeten zijn, want hij ziet alleen maar leuk jongens speelgoed :)
    Terwijl mn nichtje autootjes ook super vind :p

10 of 16 .. klein verschilletje :)
    Accepteren ze jou als stiefmoeder?
    Of doen jullie het anders?

Ik hou helemaal niet van roze, maar voor babietjes vind ik het zoooo super :D
    En heb al zolang gezocht naar meisjesdingen voor mn nichtje dat ik daar helemaal in thuis ben.
    Maar het belangrijkste is en blijft dat het kindje gezond is natuurlijk.
    Laten we eerst maar zwanger worden en blijven :p

10. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha

maar meiden ik gaat weer :)
    drinkk nog een rosetje en duik me bedje in ;) hihi

spreek jullie snel weer :)

allemaal alvast een fijne avond toegewenst en slaap zacht en droom fijn allemaal... over mooie babytjes in jullie buik.. en hopelijk dat die droom snel uit mag komen :)

11. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0

Klein verschil...vind je... :p Maar vanaf dat ik ze voor het eerst heb ontmoet 3 jaar terug klikte het meteen...Ze wonen bij hun moeder en komen om het weekend hier...Voor hun is het gewoon papa en Miranda ;) En als er wat is komen ze net zo goed bij mij als bij mijn vriend ;)

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Wel fijn dat ze je gewoon accepteren dan!
    Zie jij ze ook als je eigen kinderen dan?
    Of dat niet?

Sorry als ik teveel vragen stel hoor :D
    Ben nogal nieuwsgierig :p

Slaapse Natas :D

13. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Of ik ze als eigen kinderen zie...ja en nee...klinkt miss beetje raar...maar als ze bij ons zijn ja dan voelt het alsof ze van mij zijn en zo ziet het er ook uit voor de buitenwereld (opmerkingen als vraag maar aan je moeder ed) Maar het liefst had ik ze gewoon dagelijks in huis...dan is het gevoel toch meer eigen...ook omdat ze nu daar zulke regels hebben en bij ons miss net weer iets anders, ja maar bij mama...snap je wat ik bedoel...
    Maar als ze bij ons zijn, dan zijn we ook samen een gezinnetje en zijn dol op hun zusje ;) ;)

14. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    ja spannend..we hebben flink geklust..:p
    ik hoop dat het deze rondje van mij raak is..en nu is het even afwachten..
    Dat vind ik het moeilijkste..:p haha
    Dank je,..ik hoop ook dat jij snel zwanger bent..!

liefs Marisss

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@natasssie
    Dat is echt een grote familie en allemaal meiden...hihihih geinig

Ik ben de oudste (21)...een broertje (18 )...een stiefzusje (17) en een halfzusje (1 maand en 3 weken)

Mijn vriend en ik waren in april 4 jaar samen ;)

16. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    goedemorgen allemaal,

hoe is het hier?
    nog mensen getest?
    spannend...
    ik ben benieuwd wat me ovutest vanmiddag doet moet toch een keer positeif worden. Want als die positief is komt je ei na 24 a 48 uur en kom daar toch in de buurt... krirj gstraks eerst visisite ;) en alysia is nu heel boos want papa is weer werken :p haha

in ieder geval... ladies ik hoop snel op nieuwe zwnagere want dacht dat lyn ging testen vandaag en debora toch of zit ik helemaal fouot dan :oops: in ieder geval ik ga duimne!

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ]

Die van mij kijt ze ook hoor samen met mij :)

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik heb nnu een relatie van 7 1/2 jaar wij gingen pas samen wonen toen we 5 jaar bij elkaar waren...maar goed..ik was pas 19....

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    nou ik heb ff wat bij moeten lezen....

mijn mannetje en ik zijn vorige week naar de stad geweest en daar wilde we iets voor zijn peetkindje kopen... (jongetje) wij zagen alleen maar leuke meiden dingen...weet je wat ie zei....als wij dadelijk een klein hebben ga jij de kleding maar kopen want dit word niets alswe een jongetje krijgen....

jongens...uhhh ik bedoel meiden...ik ben voor het eerst s morgens misselijk...echt misselijk...heb nog niet getest ben ook nog niet ongi...en mijn temp is weer 36.73....wie weet gaat alles daar benede goed...ook heb ik nog steeds geen last van mijn boobs....

20. morgen allemaal,
    er net een testje tegenaan gegooid maar zoals ik al verwachte negatief. Wacht nog maar even af.

Lynn wanneer jij testen?

Deel Deze Pagina