iemand nog die weet waarom ik egg white (vruchtbaar heb ik gehoord) afscheiding heb, terwijl ik volges mij toch echt wel bijna ongi moet worden?
Sannehai, Ik had dat vorige maand ook een paar dagen voor mijn ongi... en weet nog steeds niet waarom.... Maar me duimen draaien overuren voor je! Wanneer wil je gaan testen?
oke ja ik heb het dus nu, en vorrige week heb ik het ook paar dagen gehad:S ik vond het beetje vreemd maar goed zal wel weer kunnen hahaha maar lijkt me sterk dat ik dn ook echt vruchtbaar ben.. maargoed whaah we zullen wel zien hor ik moet mezelf beetje rustig houden wahha, want ik wil gewoon te graag niet ongesteld worden denk ik maar aan de andere kant denk ik kom nou maar op, dan kunnen we weer verder maarja.. we zullen zien!
weterusten sammie, ik zag eest niet dat jij het was, ander plaatje haha maar ik wil denk ik hopelijk als ik het uit hou pas vrijdag gaan testen... want denk dat dit gewoon ontpillen is, of gewoon lagne cyclus...
hey ladies, ik ga er weer vandoor voor vanaaf. mannetjelief even gaan klieren. haha. morgen kom ik weer ff spieken. zal dan wel weer veel bij kunnen lezen denk ik zo. truste voor straks......of klus ze nog he... grtz
goeie avond voor iedereen die er nog is... en klus ze/weltrusten voor iedereen die naar bed gaat. hier nog altijd niet ongi... we blijven hopen hihi. zijn er nog zw bij...?
Hey Meiden, hoe ist hier? Nog spannende verhalen? Ik wacht op mn ongi, nog 2 dagen... K vind t super spannend, heb een beetje hoop maar ben ook wel bang voor weer een teleurstelling... Maarja, er zit niets anders op dan afwachten! Als er donderdag nog niks is ga k vrijdag testen, langer kan k echt ni wachten hoor! Nou, ben morgen vrij, dus ga dan eens proberen om een poosje met jullie mee te kletsen! Fijne avond, klus ze en weltrusten allemaal! Liefs Lin
Hallo allemaal! Ik ben er achter gekomen dat ze nu alle sites die bezocht worden op het werk in de gaten gehouden worden. Dat wordt dus niet meer online komen op het werk! Sorry, maar ik ga niet al die pagina's nu nog terug lezen.. Naliye: volgens mij schrijf ik je naam altijd verkeerd, maar het is spannend voor je he! En weet je al wanneer je gaat testen? Linda: ook voor jou erg spannend, ik hoop dat je in het roze mag. Heb je al symptomen? Ik ga morgen denk ik testen. Als ik er zin aan heb haha. Het is rustig hier he, iedereen slaapt al
jha je schrijft het indd verkeerd... het is Naliey maar het geeft niet haha ik weet dat je mij bedoelt... ik vind het heel spannend.. ik heb afgelopen zaterdag getest maar toen was het nega... ben nog steeds niet ongi (aan de ene kant gelukkig) als ik na de 24e nog niet ongi ben ga ik weer testen ga namelijk de 24e naar de gyn om te kijken of we beide vruchtbaar zijn. en mss gaat zij dan ook testen...
liever niet maar jha, het heeft ook geen zin om elke dag te testen.. zonde van het geld... kun je beter opsparen voor je kindje... haha... het liefst zou ik wel elke dag testen maar toch is het beter om er een tijdje tussen te laten zitten... als ik de 24e niet naar de gyn zou gaan zou ik eerder testen (wie weet doe ik dat ook) maar goed ooit test ik positief...
Hoi dames, Ik denk dat iedereen inmiddels op 1 oortje ligt, maar goed. Ik ben net thuis van m`n sessie in de paranormale wereld. Ik heb besloten niet te testen. Ik zal het ook een beetje onderbouwen want had min of meer beloofd morgenvroeg een 2e test te gaan doen. Aan het einde van de sessie worden er rozen uit gedeelt, niet iedereen krijgt dus een roos maar je krijgt een roos als je een boodschap krijgt van iemand die over is (overleden) Nu heb ik een roos gehad en zie dat als een gebaar dat het goed zit. Of ik nu zwanger of niet zwanger ben, het zit goed. De test had mij dus morgen toch geen duidelijkheid gegeven en ik moet erop vertrouwen dat het gewoon goed komt. Ik weet niet of jullie in het paranormale geloven maar ik dus wel. Dus vandaar deze omschakeling van mijn besluit. Het klinkt heel zweverig, maar als je ergens in gelooft moet je er ook 100% achter staan. Dus m`n gedachten bij deze roos is dus dat het goed zit, en dat ik gedult moet hebben. Ik hoop dat ik een beetje goed heb uitgelegt wat en hoe ik het voel. Ik wil wel de 2 andere dames veel succes wensen voor het testen morgenvroeg. Ik zal zeker even langs komen als ik op m`n werk zit, om te zien of er een paar meiden roze mogen. Ik ga voor jullie duimen. De andere dames wens ik in ieder geval een fijne dag. Groetjes
eyey..., ik geloof er ook heel erg in... ben er eigenlijk ook erg veel mee bezig.. maar wat leuk dat jij die roos hebt gekregen, ik hoop dat het echt iets positiefs is/doet met je zwschap enz.. ik wens je het allerbeste toe... en hoop voor jou, mij en alle andere dat we snel zw zijn...
ik geloof er niet meer echt in maar ik geef je wel gelijk als je zegt als je ergens in gelooft en in vertrouwd dat je er dan 100% voor moet gaan. En misschien komt je lichaam dan even tot rust en komt het zeker goed. Voor jou is het nu even mooi dat je een roos gekregen heb al geloof ik dat ze die willekeurig uitdelen want iedereen heeft wel iemand die overleden is en iedereen heeft wel iets waar ze een vraag over hebben. Niet verkeerd naar jou bedoelt ofzo maar zo zie ik het. Ik hoop iig dat als je nog niet zwanger bent je het wel snel mag worden.