Nou linda ik denk dat iedereen wel welkom is... Of iemand moet zich geroepen voelen om te zeggen wie niet mag ! Die mag bij mij in de prive komen haha... Niemand is meer of minder.. Een grote groep dames die toch zwanger wil worden.. Ik twijfel nog steeds ! Ben niet zon groepsmens vind het eng en ja denk dat iedereen wel beetje zeef hier is.. We hebben allemaal een druk leven
naliey spannend hoor weet je al wanneer je gaat testen... Ik had er al 100 gedaan denk ik haha goed van je dat je wilt wachten
24 september. Wow dat is nog lang hoor. Ik vond mezelf al knap om te wachten maar jij bent nog knapper zeg. Petje af als je het kunt volhouden
Nou Linda ik hou het hier ook niet allemaal bij hoor Mijn geheugen is af en toe toch al een zeef en als ik dan al die mensen en al hun verhalen probeer te volgen.. Echt ik doe me best, maar dat lukt me gewoon niet. Ik hoop dat het beter gaat als ik hier wat langer mee loop
wow spannend hoor ! IK de 22e naar de gyn alleen niet zwanger.. Alleen wel vol goede moed ( nog steeds ) de volgende ronde in Ik raak de tel zowat kwijt
Ik vind meeting ook wel leuk idee. Maar ben ook een kat uit de boom kijker. Misschien is dit wel zo veilig en zo leer je elkaar ook wel kennen maar dan op een veilige afstand. Snappen jullie mij? Ik wordt straks echt oud tegenover jullie ppfff. Wordt over-overgrootoma.
Haha... Ik kom uit waalwijk wendy best grappig.. Ben best vaak in tilburg mijn vrienden wonen daar plus broer en schoonbroer wonen daar! Vaak stappen althans een wijntje drinken en dronken naar huis
heb al 1x getest toen ik 1 dag overtijd was... toen was het nega. maar ben nog steeds niet ongi en mss pakt de test niet goed uit bij mij. *of hoe ik het ook moet zeggen dus ik w8 eerst de gyn af en dan weer testen...
Ik kan helaas niet komen. Voor mij is een kwartier rijden al ver (ben zwaar autoziek) Een meeting bij Agneta zou me nog net lukken Maar zou wel graag alle dames ontmoeten! @Dees: meis, screw them all, jij weet het beste of je moet stoppen met je meds of niet meis! En zoals ik het nu zie moet jij echt niet stoppen. Je hebt net de juiste meds en dosis gevonden en daar kan je prima mee zwanger worden. En het moe zijn komt daardoor niet, want dan zou je elke dag even moe zijn. Bijt maar van je af daar in dat medische wereldje hoor! Opkomen voor jezelf meis, niemand anders doet t voor je. @Meisje: geheugen van een goudvis @Wendy: balen meis! Maar je hebt tenminste wel zekerheid. @Sterretje: geen bloed geeft moed en een vroege test test juist later posi Dus geef de hoop nog niet op meis! @Dessa: ik zal t tegen de gyn zeggen @All: tnx voor de lieve woorden! *knuff* Ik hoop dat de gyn me wat blijder kan stellen. Kheb nog een uurtje en dan moet ik weer weg Dus kletsen maarrrrrrrr
Ik woon in Tilburg in de wijk Reeshof. Is op zich weer een dorp op zich als je mensen erover hoort. Wel grappig ja. Wij gaan alleen in de zomer op stap eigenlijk, en dan is het meer terasje pikken.
meisje een meeting lijkt me echt ontzettend leuk! ik ben alleen wel een beetje verlgen in het begin ik woon in zoetermeer vlak bij den haag dus zeg het maar. dreamer wat ontzettend klote voor je! en voor je mannetje natuurlijk. wat een tegenslag. ik hoop zo voor je dat het de 10e goed is bij de gyn. onvruchtbaar shit wat erg zou dat zijn. * agneta geeft je een ontzettende dikke knuffel*
Morgen rijd ik met de trein langs delft en stop in den haag ! Moet werken bleeeh... Ben pas om kwart over 11 thuis dan savondss.. Dat zijn nog eens dagen..
Zwangeren 20 juli: Romytamara, 6e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 maart 2009 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 NOD lijst September 11: Daisy1986, 12e ronde 12: MyPrecious, 1e ronde 12: Naliey, 11e ronde 17: Sterretje08, 4e ronde 18: Linda85, 6e ronde 24: Lala87 24: Meisje87, 3e ronde 25: Kristel86, 9e ronde 25: Dreamer83, 5e ronde 26: Bos, 7e ronde 30: Ryanne, 10e ronde, 1e met Clomid 30: Laurhen, 2e ronde Oktober 01: Matta1986, 1e ronde 01: Celinaaa, 2e ronde 01: Agneta, 2e ronde met Clomid 02: DesSa, 17e ronde 03: Debby86, 1e ronde 05: Saskia1982, 1e ronde 06: Sammie88, 4e ronde 09: Suusje23, 1e ronde 10: Mac, 3e ronde 20: Wendyvanliemde, 6e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
Ja naliey bij mij gaan ze ook maar eens kijken.. En geen gerotzooi met temperaturen daar ben ik veel ste chaotisch voor
ik werk deze week en volgende week ook in Den Haag. gister de koningin nog in Den Haag gezien. normaal werk ik in Delft maar omdat de schlecker in Den Haag is verbouwd en ze mensen te kort hebben moet ik invallen.
ik en temperaturen gaat ook niet goed. ik doe t wel maar snap er niks van en vergeet weleens te tempen of op te schrijven...