Geinteresseerden voor een meeting 1) Meisje87 2) Agneta 3) Dreamer83 (Onder voorbehoud van een plek in de buurt, mogelijkheid tot fietsen of een kotsproof auto) 4)... Waar? 1) Pretpark 2) Dierentuin 3) Snowworld 4) ...........
Bus is al helemaal erg, dat geschud Treinen gaat een beetje, maar voordat ik bij de trein ben, ben ik al een kwartier verder en dan gaat t niet Ik heb het echt extreem hoor, komt door mn evenwichtsorgaan, die is niet goed. (en daar zit dus ook je wagenmisselijkheid)
Geinteresseerden voor een meeting 1) Meisje87 2) Agneta 3) Dreamer83 (Onder voorbehoud van een plek in de buurt, mogelijkheid tot fietsen of een kotsproof auto) 4) Sammie88 5) Waar? 1) Pretpark 2) Dierentuin 3) Snowworld 4) ...........
dreamer ik heb het idee dat je vakantie moet opnemen Elke dag een kwartiertje rijden en dan in een tentje zitten tot je klaar bent oor t volgende kwartiertje rijden Of is dat geen optie Is er iets leuks te doen bij jou in de buurt dan?
Ik heb alle wagenmisselijkheidsmiddeltjes al wel gehad. Maar die werken niet! Mijn orgaan is niet goed meer en dan werkt het niet. Ik kan ook gewoon zomaar omvallen (gaat leuk worden als we echt gaan skieen ) Ik zou willen dat er wat was dat me kon helpen. Want als je bang bent voor overgeven is ver rijden dus geen optie in mijn geval
Fijne avond meiden. Ik kruip in m`n bedje. Heb buikpijn en ben moe, heb vanacht niet goed geslapen. Ik zie jullie morgen weer. Fijne dag morgen allemaal. Groetjes