Goede morgen dames.. Mijn mannetje kijkt ook samen met mij mee hoor. Soaps, dramafilms hij vind alles leuk. Heb vanmorgen testen gekocht maar wil op z'n vroegst zaterdag pas testen. Vandaag was mijn temp 37.3, normaal is hij na mijn ei tussen 37 en 37,2 dus net iets hoger En ik voel heel veel rare dingen in mijn buik. Ik zelf heb een oudere zus van 23, een jonger zusje van 19, twee stiefbroertjes van mijn moeders kant 15 en 12... en twee stiefzusjes van mijn vaders kant 14 en 3 en een stiefbroertje van 12 geloof ik. Zelf heb ik geen voorkeur wat betreft geslacht.. Heb een stiefzoontje (8) en die wil heeeeeeeel graag een zusje. Mijn vriend zou een meisje geweldig vinden, alleen hij is bang dat als ze ouder is hij veel te streng gaat worden wat jongens betreft Ik zei eerder altijd ik wil graag een jongetje, maar een meisje lijkt mij ook geweldig.. Als je zou mogen kiezen dan zou ik toch voor een meisje gaan voor mijn stiefzoontje hahaha... Verder nog iemand getest?
Hey meiden, @ Jewel...omgeving Zwollywood...ik uit zwolle! @ lynn....ben benieuwd meis....nog ff afwachten! @ Ryanne...jammer meis...miss nog te weinig HCG in je urine!? hoe is het met de rest?
ik weet nog niet wanneer ik test...vind het moeilijk en ik denk dat het dn impulsief word... zo van nu ga ik een test doen..en niet van dadelijk morgen of volgende week ik kijk hoellnag ik kan rekken
Ik denk hier dat ik het toch zaterdag ga doen... Dan heb ik mijn langste cyclus gehad.. Ik ben iets minder misselijk dan gisteren maar het is alsnog erg aanwezig
goedemorgen allemaal.. gisteren even niet geweest, moest de hele dag werken (maar het was zo rustig op m'n werk dat ik stiekem huiswerk heb zitten doen en ik ben nog nooit zo productief geweest In elk geval hebben jullie flink je best gedaan om wat pagina's vol te kletsen @alle nieuwen: welkom hier @kristel: dat zijn toch wel weer leuke en spannende dingen lief van je vriend @Dreamer: nou je bent bijna niet meer de enigste die getrouwd is he nog 22 nachtjes slapen... en ik woon bijna in Zuid Holland.. de Haarlemmermeer zit tegen zuid holland aan en ik studeer in Leiden en dat is ZH @sterretje: leuk dat je ook gaat trouwens een maandje later dan ik.. hoe zit het met je zenuwen? ik mag trouwens straks m'n jurk weer passen als wij trouwen zijn wij 2,5 jaar samen. Op de dag af (naja, eigenlijk kennen we elkaar 2,5 jaar ... een week later kregen we een relatie en nog een week later woonden we samen zo ongeveer..) @lynn: spannend meis... lijkt me heeel moeilijk om te moeten wachten..
ja heel erg debora was bij pagina 71 en toen zaten jullie al in de avond dus ben maar niet meer verder terug gegaan.. hier alles goed. Staat nu een taartje in de oven, die moet ik straks vullen en bekleden en versieren en dan komt m'n mams m straks ophalen en verder moet ik zo aan de studie.. hoe is het met jou? @sammie: natuurlijk mag je er ook bijkomen. Welkom
lekker een taart kan je er voor mij ook eentje opsturen.... @ sammie tuurlijik vertel iets over jezelf....
Goeiemorgennnnnnnnn! Hier weer een beetje slecht geslapen .. En voel denk ik toch echt ongi krampjes.. Maar nog steeds geen bloed..! Hoe is het met iedereen hier? En aan de nieuwe, welkom!
Ik zal me even voorstellen: Ben Samantha 19 jaar (augustus 20), woon samen met mijn vriend Edwin (27 jaar). Heb ik maart 2005 een miskraam gehad nadat ik 2 maand zwanger was (ben van de trap gevallen). Ben sinds vrijdag 9 mei 2008 gestopt met de pil. De babykamer is bijna af heb alleen nog de kleine spullen nodig. Ben druk bezig met de kinderkamer op te vrolijken, zo heb ik een winnie de pooh van 1,60 breed bij 1,20 hoog op de muur geschilderd en ben nu bezig met een tijgertje van 2,20 hoog en 1,40 breed . En hoop natuurlijk dat ik snel zwanger word.
De baby kamer al af? ik moet w8ten tot ik zwanger ben wil ik daar aan beginnen..en dan moet ik nog 20 weken wachten want wil graag weten wat het word
spannend hor debora en lynn! dat jullie kunnen wachten,lijkt me erg moeilijk welkom sammie,en de andere nieuwe dames
Hihi, hier hetzelfde, mn vriend ziet me aankomen Ik ga ook pas beginnen na die 20 weken! Vind het anders ook zo confronterend worden.. Maar ieder zn ding offcource
Zo dan ben je heel snel meid.. Nu de babykamer al af... Maar in ieder geval WELKOM! Romytamara: geen bloed geeft moed he..
Ja heb hem al af. Wij zijn januari 2008 in dit huis komen wonen. Kreeg toen via een kennis een aanbod voor een complete gratis babykamer van 3 jaar jong. Hij moest binnen 2 weken weg dus heb hem toen opgehaald. Vond het zonde om hem uit elkaar te laten staan. Dus hebben we toen besloten om in elkaar te zetten. En heb heel veel andere spullen zoals kleding enz al gekocht toen ik de eerste keer zwanger was. Dus heel veel nieuw spul.
@Knarboor: Zaterdag zou mijn nod zijn als ik mijnlnagste cylcus aanhoud. Daar wil ik graag op wachten.
Goedemorgen meiden! Er is veel afgeklets hier gisteravond, Sammie Welkom dat is zeker snel nu al kinder kamer af maar kan maar alvast af zijn toch Ik heb gister een test gedaan..... NEGATIEF word er echt niet goed van, sorry meiden maar heb echt effe een dipje vandaag. ik zit met een vraag, gister avond vond ik ineens roze/bruin afscheiding in me string, een uur later ging ik met me vinger er in om te kijken of het nog was en ja hoor aan me vinger zat precier hetzelfde slijm. Vanmorgen werd ik wakker en helemaal niks ook niet bij het afvegen... maar nu net weer een kwak in me string. Sorry voor alle details maar wil het gewoon goed vertellen, weet iemand wat dit is? ik heb het nog nooit meegemaakt? Alvast bedankt..... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx