mn ei was op dag 22 en een normaal ei rond dag 14. Hoe later het ei hoe minder van kwaliteit. De hele vorige week was het 11 mm en we hadden besloten om maandag met de provera te starten toen er ineens een ei van 16 mm was. Deze is nog iets gegroeid en gesprongen maar eigenlijk te laat.
Geldt dat alleen bij jou of ook dan bij mij als ik bijv. mijn ei op dag 20 heb is hij ook minder van kwaliteit?
Volgens mij alleen voor mij omdat ik met hormonen bezig ben. Als je ei van nature laat is ga ik niet van uit dat het niet goed is. Maar ff googlen misschien? Zou het namelijk niet durven zeggen.
ja hier ook alles goed. ik schrok net wel een beetje van het berichtje van ryanne want ik heb een lange cyclus dus dan zou mijn ei op dag 30 komen. dan zou het eitje wel heeeeel slecht moeten zijn. maar er zijn mensen met een langere cyclus en die worden ook gewoon zwanger dus tja..... het zonnetje schijnt hier. en de buren zijn aan het klussen. een of ander muurtje wordt weggehakt. wat een herrie.... grtz
suus daarom denk ik niet dat dat voor jullie geld. Denk dat het met de hormoontabletjes te maken heeft.. Dus klussen klussen klussen
Ghihihihi bedankt Ryanne! * {|= Ryanne speelt de melodie voor de ei dans {|= * *\/ Sammie doet de ei dans op de melodie van Ryanne! * * =D> Vraagt Suusje om mee te doen met de ei dans * * Totale ei dans: {|= \/ =D> *
hhhhm wil best wel mee eien maar weet niet hoe je die smilies erop krijgt. dan zet ik het eilied wel in: ei ei ei en we zijn zo blij...
als je op nieuw antwoord klikt (staat boven snel antwoord) krijg je een apart antwoordscherm met links de smileys