* {|= Ryanne speelt de melodie voor de ei dans {|= * *\/ Sammie doet de ei dans op de melodie van Ryanne! * *=D> Suusje zingt de ei dans " ei ei ei en we zijn zo blij... " * * Totale ei zing,melodie, dans: {|= \/ =D> *
Je hebt t verkeerde ei lied suus, kijk maar: Twee violen en een trommel en een fluit, Want ... die is jarig en de vlaggen hangen uit. Ei, ei, ei, en we zijn zo blij, Want Keesje die is jarig en dat vieren wij! Ei, ei, met een pannenkoek erbij! #-o
he sammie jij hebt ook een keer een 42 cyclus gehad. duurt dan lang he dat wachten. ben je aan de pil geweest?
Suusje, Dat wachten duurde inderdaad heeel lang....! Veel testen toen versleten maar uiteindelijk toch ongi geworden gelukkig. Dus hoop dat deze maand wel weer kort word en niet weer zo lang...of natuurlijk wel heeeeel lang maar dan 9 maand! Ben inderdaad aan de pil geweest uhmz... 5 jaar ongeveer...
ja idd. die 43 dagen van mij duurde ook superlang en ook veel testen ertegenaangegooid. en toen werd ik ook ongi. het was wel de eerste echt ongi na het stoppen met de pil. en als je soms ziet da andere er echt meer dan 100 dagen op moeten wachten mag ik zeker nog niet klagen... hopen dat we snel een andere banner mogen....
is ik weer. Plantjes gekocht die ga ik zo inplanten en ga tiramisu maken. Maar nu eerst de was ophangen