Zo, jullie kunnen wel mee doen aan So you think you can dance Ik dans mee, maar dan voor een goeie innesteling en dat het maar goed mag blijven zitten! \/ \/ Ik heb op dag 13 mn ei gehad. Gisteren heel vroeg getempt, dus die heb ik op discarted gezet. En vandaag? Was mn temp heel hoog! Gisteren ongi krampen gehad. Ik weet het niet, maar of het is een heel laat ei geweest of... FF geeft mn ei nog altijd op dag 13 (ook met nog 3 dagen deze temp) Dus nu word het spannend! Over een week mag ik testen @Ryanne: fijn dat je ei iig gesprongen is En ook al is de kans misschien wat kleiner, hij is er wel! Ik ga voor je duimen Mag je nu na een week ook hcg prikken dan? Of alleen progesteron? @Alle meetingbabes: zwemmen is ook wel leuk Maar das weer niet zo kletsbaar he. Ik stem voor Avifauna Kan je leuk zelf de vogels voeren + er is een leuk restaurant. En t is oma proof Ik denk dat we allemaal kat uit de boom kijkers zijn Slaan we gewoon het eerste uur van de meeting over Maar dat komt helemaal goed hoor dames!
Ja op FF Zal m ff in mn album zetten. Edit: hij staat erin. Stippellijn omdat mn temp lager is dan normaal. Gisteren discarted omdat ik veel vroeger moest opstaan.
Tnx Ik merk het wel wat deze ronde brengt En anders zal de gyn de volgende ronde wel zeggen waarom het niet lukt (hoop ik ) Als ik trouwens op dag 12 mn opk in + verander, dan geeft ie wel een gewone streep. Maar ja, omdat ik toen verkeerd had getest issie niet + maar -. En als ik de 3 verkeerde testen weghaal, dan geeft ie ook een gewone streep. Dus ik denk dat ik die maar weglaat dan Ben er nu wel zeker van dat ik mn ei op dag 13 heb gehad Ik dacht dus dat ie die stippellijn gaf door mn lage temp, maar nee dus, omdat mn temp + slijm + opk niet met elkaar kloppen.
Zou je ook meegaan daarheen oma? Lijkt me echt leuk hoor om met iedereen die mee wil te meeten daar Ik ga mn kaartje weghalen en dan degene met goeie streep neerzetten. Staat wat leuker
Ja we moeten goed plannen natuurlijk, want iedereen moet wel mee kunnen Sammie, wat vind jij van Avifauna? Zou je meegaan? En wat vind de rest van Avifauna? Goed idee of zouden jullie wat anders willen? Skieen viel af, want niet iedereen kan/wil dat.
Zwangeren 20 juli: Romytamara, 6e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 maart 2009 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 NOD lijst September 11: Daisy1986, 12e ronde 12: MyPrecious, 1e ronde 12: Naliey, 11e ronde 17: Sterretje08, 4e ronde 18: Linda85, 6e ronde 24: Lala87 24: Meisje87, 3e ronde 25: Kristel86, 9e ronde 25: Dreamer83, 5e ronde 26: Bos, 7e ronde 30: Laurhen, 2e ronde Oktober 01: Matta1986, 1e ronde 01: Celinaaa, 2e ronde 01: Agneta, 2e ronde met Clomid 02: DesSa, 17e ronde 02: Ryanne, 10e ronde, 1e met Clomid 03: Debby86, 1e ronde 05: Saskia1982, 1e ronde 06: Sammie88, 4e ronde 09: Suusje23, 1e ronde 10: Mac, 3e ronde 18: Wendyvanliemde, 6e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!