Vanaf je innesteling. Ligt er dus een beetje aan wanneer die is. Maar 'gemiddeld' 7-10 dagen na je ei. Alhoewel ik hier meer lees vanaf dag 5. (en dat is ook wat de calculator hier aangeeft)
Meiden, Effe een vraag, ben ik echt zo dom of denken mijn schoonouder dat ze het beter weten... Wij betalen aan gas en elektra 80,- per maand.... We kregen begin dit jaar 428,- terug..... Mijn schoonouders betalen 130,- per maand aan gas en elektra en kregen 480,- terug.... Nu beweren hun dat wij meer verbruiken dan hun...terwijl we een gelijke grote van huis hebben... Ik zeg natuurlijk niet jullie betalen meer en krijgen maar iets meer dan ons terug.... En dan zeggen ze tegen mij je kan niet rekenen je moet niet denken dat je alles beter weet want jullie krijgen minder terug dan ons.... Wie heeft er gelijk?
Als je ons 80*12 maand doet is dat 960 per jaar...en krijgen 428 terug = 532 verbruikt... Hun 130*12 is 1560 per jaar....480 terug = 1080 verbruikt... Of reken ik nou zo verkeerd...
80x12=960 130x12=1560 960-428=532 1560-480=1080 Zij betalen dus ruim 2x zoveel als jullie. Je hebt gewoon gelijk hoor meis. Laat ze dit rekensommetje maar zien, dan kunnen ze er niet onderuit
En dan beweren hun dat ze maar 20 kwh elektra en 12 m3 gas verbruiken per maand.... En wij (ik houd alles per maand bij) 150 kwh elektra en 50 m3 gas....
Electra weet ik niet, maar gas verbruik ik 11 kilo per maand (1 gasfles) En ja ik werk nog met gasflessen
Is dat 6m3? Heb werkelijk geen idee Maar nee, niet voor verwarming nee. Dan zou ik heeeeeeeeeeeeeel veel meer kwijt zijn. En aangezien 1 gasfles 30 euro kost Dan zou ik elke 3 dagen een gasfles moeten kopen en das alleen bij minimaal verbruik Gas is hier voor fornuis en warm water (geiser).
Nee Had eerst wel mn eigen geboorte datum erin gezet, maar heb hem veranderd ivm meekijkende familieleden Ben iets later jarig.
Haii all, Hoe gaat alles, hier alles zijn gangetgje..Meza is weer thuis en liefje komt vanavond weer thuis.. meza lkrijgt volgende week een spalkje en kan dan helemaal niet meer lopen! Menn ik wou dat wij dat betaalden Sammie.. Wij betalen 121 euro per maand en moesetn ook nog eens 291.34 bij betalen omdat we meer verbruikt zouden hebben//:d ik vind het zoo vaag.. we zijn maar met zijn tweeen.. Het wordt tijd voor een goedkper huurhuis..:S.. wordt er niet goed van..
hallo allemaal, Hier ben ik weer Lekker uitegwerkt voor vandaag gelukkig weer! Wat zie ik, gaan we op vakantie @dreamer, mooi kaartje, ziet er goed uit zo! @sammie, zo onder dit rekensommetje kunnen ze niet uit hoor, jij hebt het helemaal bij het goede eind! Wat ben je geod met dat verbruik in m3 enzo, ik snap er de ballen nooit van hoor hihi @ryanne, wat goed dat je ei gesprongen is zeg, nu op na een posi test op 2 okt! Als ze straks gaan prikken op progesteron, wat kunnen ze van die waarde aflezen dán? Hier nog geen ongi, niets van te merken ook, dacht gister avond opeens wat krampen te voelen, maar dat heb ik me denk ik ingebeeld, wat nu nergens last van en meestal ben ik andrs de volgende nacht, of soms de ochtend pas al ongi, en nu nog niets, dus misschien morgen ofzo
Zijn we weer eens.. Alles goed met jullie? Zijn er al zwangeren onder ons? Ik heb namelijk zon 200 pagina's gemist en omdat nou bij te lezen.. hihi. Valt niet mee om een trouwe bezoeker te zijn hoor.
Fijn dat je kat weer thuis is zeg, super! Irritant he dat vele betalen, wij betaalden vorig jaar al bijna 150, dit jaar zijn we zelfs op 180 gezet, moet niet veel gekker worden
Matta, Balen dat je kat een spalk krijgt... Onze hond heeft een keer zijn poot uit de kom gehad en mocht ook niet lopen. Continu naar buiten tillen om te plassen en poepen en moest bijna de hele dag in de bench liggen....
Hahahahahaaha, mijn zus op msn zegt ze help! Ik zeg wat is er? Mijn aquarium zit ineens vol met minnie visjes...ze heeft vorige week een gup gekocht! Hahahahaahaha!
Uhmz wij hebben een huur huis en hebben centrale verwarming.... Dus bij ons is gas, warm water, koken en dus ook de kachel...