Nou nee hoor daar ga ik niet van uit, voel me ook niet zwanger denk ik hoor, in hoeverre je dat kan voelen hihi Heb ook al 2 negatieve testen gehad natuurlijk Lijkt me dat dat ook al wat zegt wel (helaas)
hoi hoi allemaal allereerst voor de meiden die op het kdv werken: zijn jullie een beetje verwend vandaag op de DAG VAN DE LEIDSTER? wij hebben op het werk een poffertjespan en een tostiijzer gehad namens de oudercommisie en ze hebben poffertjes voor ons en de kids gebakken. mmmm was smullen. morgen mijn tas met cadeautjes mee naar huis namens de ouders die ons in het zonnetje hebben mogen zetten deze week. verder nog nieuwtjes hier.
Zo das heerlijk wat je gehad hebt allemaal zeg, super! Waren ze bij ons ook maar zo attent hihi Wij kregen wel geteld, met zijn drieen 1 bosje bloemen
wij hebben ook centraalverewarming.. Alleen de kachel staat bij ons op 10 graden..:S..en koken doen we haast niet.. als liefje niet thuis is ga ik uit eten bij mijn schoonouders ofi ki haal zo'n kant en klaar pakket.. slecht he .. Ik kan gewoon niet koken.... Er is toch iets mis, spraak laatst met iemand die wat kwam installeren en die had een hoekhuis en betaalden net als sammie 80 euro.. ik dacht dat huis moet ik hebben!
hier oo niet veel nieuws.. geen ei gevoeld.. of obewust niets gevoel.. wel een gescheurd condoom.. dus het word afwachten! Na 10jaar snap ik eindelijk hoe de d's en t's werken..!
Of je een goede eisprong gehad hebt. Krijg wel de uitslag pas twee weken later dus dan heb ik inmiddels ook al getest. Mn duimen draaien nog steeds hoor ster. Wanneer ga je weer testen?
@ryanne, oke dus gewoon maar voor een roze test gaan dan! Als het nou geen geode eisprong is geweest, krijg je dan een hogere dosis of iets, of hoe werkt dat verder? Ik ga niet meer testen, heb er geen hoop meer op Heb 2 testen gedaan, die vanaf 6 tot 10 dagen na de klus kunt doen, en die waren op dag 7 en dag 10 negatief, dus denk dat dat wel genoeg zegt Ga er vanuit ongi te worden, alleen vandaag nog niets te bekennen Heb maar liever dat het snel komt dan en we gewoon weer verder kunnen
Ja bos, je bent hier nog niet zo lang, logisch dat je dat dus niet weet.. Vriend lief dacht dat hij er klaar voor was, maar hij was er toch niet klaar voor.. En daar kwam hij achtr toen ik 9 dagen overtijd was... Hij wil eerst een huis kopen en een vaste baan.. vastig heid en als we dat hebben, dan wil hij pas aan een kind beginnen.. Hij wil het kind alles kunnen bieden en niet half werk leveren omdat er geen geld is.. Hij wil gewoon dat het kindje het goed heeft en wij ook.!
Jeetje wat gaat het babbelen snel.. Heb nu geen tijd om terug te lezen. Heb volgens mij mn eisprong gehad, en als dat zo is kan ik het onmogelijk gemist hebben duss.. Ben benieuwd, hoop het zoo (A) xx C.
@ Ster omdat de eisprong erg laats was gaan ze er niet van uit dat het deze maand gaat lukken. Dus krijg ik volgende maand 100 mg omdat 50 dus te weinig blijkt. Maar ben al blij met mn gesprongen ei. Zullen we dan maar samen doorgaan naar de volgende ronde.
aha vandaar. ik dacht al met condoom komen er geen . wel jammer dat je nu nog even moet wachten of niet. ik heb vandaag weer meer afscheiding. snap er niks van. ei is toch al geweest hoor volgens mij. hebben jullie dat ook vaker afscheiding tussen ei en NOD?
Toen ik zwanger was had ik veel afscheiding na mijn ei dat begon geloof ik zo'n kleine week na mijn ei Gewoon heb ik soms heel klein beetje tussen ei en nod, maar bijna niets Dat was echt alleen toen ik zwanger was wel zo
ik denk dat ik een vroege ei heb gehad (vorige week maandag ipv vrijdag) en had gister al wat afscheiding en vandaag nog wat meer.
hey bos, vandaag geen verwennerij voor mij op het kdv want was een dagje vrij. wat heb jij zoal gekregen? grtz
staat voor iedereen een tas op het werk en daar mogen de ouders een kleinigheidje in doen deze week voor ons met als thema : 'even lekker pauze'. mag hem morgen mee naar huis nemen. zat al soep in, douchegel, tijdschriften en leuke kaartjes en foto's van de kindjes en nog wat dingetjes.
@bos echt een leuk idee van jou werk zeg! Geloof dat ik dat maar eens voor ga stellen op het werk bij ons