@Bos Ja daar baal ik ontzettend van! Ik wil heel graag mama worden, lijkt me echt het mooiste wat er is! en gewoon het idee dat het in jou buik groeit..! Hoop alleen dat ik niet zo ziek wordt als mijn collega en dat ik de hele dag boven de wc moet hangen.. Zij heeft dat nu heel erg.
hey bos, das wel een leuk ideetje voor volgend jaar.... vorig jaar kregen we een klein zeepje..... dan klinkt zon tastoch wel veel beter want het zeepje stonk gruwelijk. haha.mja ze hadden er in ieder geval aan gedacht he...
ja kan me voorstellen dat dat een tegenvaller is. en wanneer denk je dat je weer gaat beginnen? ziek zijn is vervelend dan maar het is wel voor iets heel moois en dat verzachte het overgeven misschien iets.
wij zijn een nogal groot bedrijf met bijna 100 vestigiingen psz, vso, bso en kdv......dus het zal wel hoog in de kosten gelopen zijn denk ik dan. haha net als het kerstpakket afgelopen jaar. dat was helemaal vaag. een paar kortingsbonnetjes in een envelopje. echt iedereen was teleurgesteld. kijkt toch anders dan zon mooi ingepakt doosje met allemaal lekkere verwendingetjes. haha
@Bos Ik hoop in het nieuwe jaar..! Dan kunnen we er nu ook alvast voor sparen en oefenen met ons nu nog niet geboren neefje en nichtje.. en de kindjes van onze vrienden!
wij zijn ook heel groot alleen elke dagverblijf, bso, psz etc heeft zijn eigen oudercommissie. er zijn ook kdv's die niks hebben omdat de oudercommissie er niks aan doet. lang leven onze oudercommissie haha
ik hoop ook voor je dat hij er snel aan toe is. oefenen is toch niet zo leuk als voor het echte werk he. en wie weet brengt het gescheurde condoom geluk
ja idd, leve de oudercommissie dan he... pppffff ga zo maar s koken want anders wordt het helemaal niks meer vanaaf.... wat gaan of hebben jullie vanaaf gegeten?
wat belachelijk. ik bedoel dan heb je zo'n groot bedrijf.. Zoveel medewerkers/ster.. die verdienen dat dan teminste!
@bos Ja wie weet... het is afwachten! Ik ga een magnetron maaltijd eten, met bloemkool, gehaktbal en aardappeltjes!
ik heb net de spulletjes in huis gehaald voor een pan nasi.....das meestal zo wel klaar, beetje kroepoek erbij. macaroni en spaghetti is allebei wel lekker.
spaghetti is langer geleden dus dat zal het wel worden nasi klinkt ook lekker bloemkool met gehakt en aardappeltjes ook haha
lijkt me wel dat je dan eerder kan testen.dan denk ik 4 dagen voor je geplande NOD. als je eitje 4 dagen eerder is geweest dan 4 dagen eraf halen. of je wacht tot je eigenlijke geplande NOD. dan spatten de streepjes van de zwtest....
ja had gedacht nog te wachten als ik overtijd ben tot half oktober haha maar denk dat ik dat nu al niet ga halen. wil wel wachten tot volgende week minstens hoor. vorige keer ook voor NOD getest en toen heb ik twee hele onzekere weken gehad of het wel goed was en is het ook nog mis gegaan. zegt niks over deze keer maar mijn gevoel zegt dat ik niet meer voor mijn NOD moet testen
jep 4 dagen eerder dan ej eigenlijke nod al was, dus over 4 dagen kun je dan testen dan! Dat gaat al opschieten meis, spannend hoor!