oeh dat komt altijd zeer zwaar aan! Is altidj klote zo'n bericht ik hoorde vandaag ook weer van een collega dat ze zwanger is Kop op meis ff slikken, maar echt waar voor jullie komt het ook echt! Dikke knuf!
@ suus jammer is dat dan he. ik snap je gevoel. ik zou een dubbelgevoel hebben. van waarom ik nou nog niet. maar weetje je kan het ook zo zien, jij heb een vriendin die ook een beebje wil en dat is eigenlijk we leuk want dan kan je straks alles delen met je vriendin. of is ze niet zo'n goeie vriendin? maar ik snap het wel hoor. ik heb bij mij in de praktijk ook veel meisjes die ineens nu allemaal zwanger zijn. inderdaad *slik* xx
meid ik weet precies hoe je je voelt. zo had ik mijn vriendin 3 weken geleden ook aan de telefoon. kon wel janken. dan moet je echt even slikken. nu hoop ik gewoon dat we snel samen zwanger mogen zijn. en voor jullie hoop ik dat ook.
eyey allemaal... heb vandaag een lange dag achter de rug. vanmorgen 1 uur in de tram gezeten naar Den Haag, Daarna van 10 tot 6 gewerkt... toen weer 1 uur terug met de tram. ben net thuis. me ventje is eventjes patat halen. ik had voor me pauze een broodje ei gemaakt. ik had het opgegeten en gelijk daarna hing ik boven de pot ik werd eerst al misselijk van de geur maar ik had niks anders te eten dus moest dat wel eten. dat was dus niet zo slim normaal gesproken ben ik gek op gekookte ei maar nu werd ik gelijk misselijk. plus dat ik al 6dagen over tijd ben... zou het toch zo zijn...? ik hoop t wel. heb nog steeds het rare gevoel in me onderbuik... geen tekenen van ongi (normaal gesproken heb ik die wel) nog geen druppeltje verloren sinds me laatste ongi.. maar heb 1x getest en die was nega dus ik weet niet of het nou komt dat de test bij mij niet werkt of dat er iets anders is...? en ik wil wachten tot ik woensdag bij de gyn ben geweest zodat ik meer weet... iemand ervaring hiermee (die zw is/geweest of die dat ook op dit moment heeft)? want wil graag positieve verhalen hierover horen zodat ik meer weet...
tja voor ons komt ook echt wel de tijd denk ik. op dit moment zijn er 5 vriendinnen zwanger, 2 buurmeiden zwanger, 1 vriendin net bevallen. zelf heb ik 22 juni jl een miskraam gehad. dus tja.
hey wat voor relaxte werktijden heb jij normaal gesproken dan? ik ben altijd pas 10 uur later thuis nadat ik ben vertrokken 's ochtends.. maare dat overgeven van dat ei he.... als het ei niet overstuur was en je toch moest overgeven kan dat toch wel een goed teken zijn. hoop het zo voor je....
hoi meiden, jeetje wat hebben jullie in een korte tijd al veel getypt zeg! ik ben nieuw hier, 24 jaar jong en wil me graag aansluiten bij de jonge mamaclub. Ik zorg samen met mijn man al 6,5 jaar voor mijn stiefzoontje van inmiddels 10 en de kriebels voor een kindje samen zijn er al jaren. In november ga ik eindelijk stoppen met de pil en kan niet wachten. Ik probeer mezelf redelijk realistisch te houden, maar zie iedereen om mezelf zo snel zwanger worden dat het best lastig is zelf niet heel snel zwanger te willen zijn.. maar goed ik houd jullie op de hoogte en blijf hier gezellig mee kletsen liefs Nicole
ik heb de laatste tijd dat veel patienten aan mij vragen: goh agneta wanneer wil jij kinderen? en dat vind ik zo vervelend want wat zeg ik dan? ja maar het lukt niet! is het van mijn gezicht af te lezen ofzo? wordt er niet goed van. en dan zie ik mijn baas kijken van o gaan we weer...........grrr
hij weet van de situatie, en hoe irri ik het vind als mensen dat vragen. hij vind het zelf ook erg irritant. dus dan kijkt e van mens hou toch je kop waar bemoei je je mee. ik ben tandartsass. dus mijn baas is tandarts
Ik ben ook weer van weg geweest, manlief wou wat eerder klussen vandaag en is er weer vandoor. Hij wou nog even een autoboekje kopen met tuning erin....
Hoi allemaal! Ook nieuw hier Ik sta al wel in het voorstelhoekje, maar hier is het volgens mij veeel gezelliger Ik zal me kort even voorstellen: ik ben 21 jaar. Helaas in april dit jaar pcos geconstateerd. Ik was namelijk al 5.5 maand niet ongesteld geworden, steeds negatieve tests en begon me steeds beroerder te voelen. Bij pco krijgen de eicellen niet genoeg te kans om te volgroeien en vindt er meestal geen eisprong plaats. Hiervoor kun je medicijnen slikken. Bij mij ging na 1 x het medicijn duphaston het hek van de dam. Ik werd om de week ongesteld en 3 weken geleden is daardoor zelfs bloedarmoede geconstateerd. Momenteel is het wel spannend! Ik zit nu op dag 14 na mijn vorige ongi. De meesten hebben nu pas hun eisprong, maar ik had mijn ongesteldheid alweer verwacht. Ik heb ook van die vage klachten: al een week ongi-pijn, soms tot in mijn lies, pijnlijke (.)(.), soms vreetbuien en moodswings die mijn vriend zijn neus uitkomen. Volgens mijn banner zou ik al kunnen testen, maar doordat ik zo'n korte cyclus heb, kan volgens mij het hormoon nog niet genoeg in mijn urine aanwezig zijn om getest te kunnen worden. Of kan dat wel? Ik ben wel bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Dat ik helemaal geen eisprong heb gehad en dat deze klachten komen uit de hormoonwisselingen die bekend zijn van pco... Het is dus nog even hartstikke spannend! Voor de meiden die al zwanger zijn, ik wens jullie een hele goeie zwangerschap toe! En voor de meiden die druk proberen, ik hoop dat jullie binnenkort een positieve test hebben Liefs, Nen