Minny: Het lijkt mij erop dat langzaam je ongie gaat komen ik hoop het niet voor je hoor maar dat vermoeden heb ik.. zou wel heel jammer zijn..
wat raar dan ken dan zomaar ineens allemaal veranderen, de laatste paar keer was echt heel anders eerst donker bruin en daarna echt rood zeg maar..
bji mij heb ik ook wel eens gehad...eerst dacht ik dan zal ik nog niet ongi moeten worden en vervolgens brak de hel los...ik ben dan ookmeteen HEEL erg ongi....maar goed tot nu toe nog niets...
ik zal maar gewoon afwachten dan.... ik maakte me eigen al druk, het eerste wat ik dacht van dit ga ik eerst aan de meiden vragen... stel dat ik nu ongesteld word.... vanaf welke dag moet ik dan beginnen met me nieuwe cyclus vanaf het eerste beetje slijm of vanaf het echt rood zeg maar? Ik hoop zo dat ik niet wor.... Debora: spannend voor jou nog twee daagjes? zaterdag ga testen toch?
hallo allemaal ben ik weer visite is weg... alysia slaapt en de buren hebben elkaar uitgemoord... dus ja.. maar ladies gaan we nog meeten een keer? haha is wel gezellig toch @nieuwe WELKOM en verder alles lekker hier?
@ Minny...ik hoop niet dat je ongi gaat worden @ Alle meiden rond hun NOD...spannend...hoop op positieve uitslagen hier... @ RomyTamara...hie ook al vanaf vorige week vrijdag die ongi krampen maar ook hier nog niks...gisterochtend negatief getest...en had afgelopen vrijdag mijn ongi ongeveer verwacht...maar ben net in de 2e ronde dus ontpillen miss...
Ik ga idd zaterdag testen denk ik.. Of zondag.. heb wel de testen in huis dus hoop dat ik mij morgen in kan houden wil alleen met ochtendurine testen
gvd me broer belt net af voor ek kijken bij hem...hij gaat naar de kroeg...hebben wij niet zo'n zin in! bellen we vrieden gaan die gvd ook naar de kroeg...nou moet ik weer iets anders gaan regelen...maar goed..zal wel gaan lukken...ik bel gewoon iedereen op..whahaha...ik heb geen zin om met vriendlief alleen veotbal te kijken whhwhaha
Is idd gezellig om met meerdere mensen te kijken naar EK Lynn! Hoop dat je nog wat mensen kunt opduikelen ergens...
Debora en Jewel en lynn spannend hoor... ik ga voor jullie duimen [-o< zijn er ook meiden die uit Noord-brabant komen? Zo ik echt geen zin meer m te werken hihi
whahaha... jah ik heb er vast nog wel watrond lopen...hoop ik..maar je moet ook maar net vrienden hebben die voetbal leuk vinden ...das vaak ook moeilijk te vinden maar goed een vriendin van mij wil zich wel opofferen voor ons...HOOP IK... 8)
Plaatje bij db? Pumerend daar heb ik wel eens van gehoord maar ik zou niet weten waar het ongeveer ligt?