@ agneta, ja jeetje! Niet op vakantie gaan, gaat eigenlijk wel erg ver. Eet hij ook veel kipfilet? Die vriend van mij eet alleen maar kipfilet op brood. Hij drinkt zelfs van die shakes op het werk!
mijn vriend neemt altijd een koelbox mee naar zijn werk en zelfs als we naar een verjaardag gaan of een dagje weg. hij eet namelijk elke 2 uur. en die shakes ja een paar keer per dag
al vanaf oktober ben ik gestopt met de pil maar ik werd net als jij niet ongesteld en dus ben ik na ruin 6 maanden niet ongi te zijn geworden naar de gyn gegaan. leon moest ook zijn zaad laten testen enzo en ik ben toen aan de provera en clomid gegaan
Heb je ook last van bijwerkingen van de Clomid? En wat is provera voor medicijn? Ik begin over 4 weken met clomid. Vind het wel spannend.
provera is om de ongi op te wekken. ja ik heb wel last van de bijwerkingen. ik heb last van stemmingswisselingen en soms een depri gevoel, dat is erg vervelend. en ik ben wat aangekomen.
Hahaha, sorry meisje Weet je wat grappig is trouwens? Ik wilde jouw nickname Dat is meestal overal mijn nickname
maar wat is die walibi dinges? en welke datum had je in gedachten? nan als ik zw wordt is dat het dubbel en dwars waard
Ben je vaak onder controle om de groei van je ei bij te houden? Ik hoop voor je dat je binnenkort posi kunt testen!
Ik wist geen nickname, toen dacht ik, ik ben een meisje en uit 87. Overigens is 'meisje' ook en koosnaampje wat mijn vriend altijd gebruikt voor me. Vind dat bij hem wel lief klinken. ehm.. 25 oktober? http://www.walibiworldhalloween.nl/home.php
ja elke 3 dagen ik be dinsdag geweest en toen waren ze 13mm en nu moet ik morgen weer dus ik hoop zo.............