Maar er komen vast meer meetings! En dan ben ik graag van de partij Maar ben toch niet zo'n held, dus walibi was niet echt voor mij weggelegd haha
Haha okee. Nu is dat natuurlijk niet noodzakelijk, want ik kan ook gewoon voor de gezelligheid gaan, maar momenteel helaas ff erg druk..
@Nen: welkom hier. het is hier zeker gezellig wij proberen vanaf februari dit jaar zwanger te worden (nu ronde zeven dus) @agneta: ja dat programma heb ik net gezien. is jou vriend ook zo'n sporter dan? @meisje: jij hebt dus ook meer slijm na je ei. mmmmm.... misschien is het wel gewoon normaal. kan me niet meer herinneren of ik dat eerder had. nooit zo op gelet eigenlijk. zal het is in de gaten gaan houden. hoop natuurlijk dat dat niet meer hoeft 8) @linda: balen dat de test weer negatief was. hopen dat hij morgen of zaterdag wel positief was. (ik zou hem zaterdag doen als ik in jou schoenen stond) @meeting: nee ik ga ook niet mee. wel een leuk idee maar niet voor mij
Hoi Bos, Hopelijk meer succes tijdens deze ronde Voor mij eigenlijk nu de eerste ronde dat ik er serieus mee bezig ben.
nou niet zo als ie het nu doet want toen ik hem leerde kennen zat ie nog in dienst. en sinds ie uit dienst is nu ong 4 jaar is ie echt fanatiek en doet ie bijna niets anders meer
ey dames..., ik ga me bedje opzoeken... morgen weer een lange dag voor de boeg... kom morgen denk wel weer bijlezen... xxx
ja dat hoop ik ook. ik voel echt van alles. al vanaf zaterdag af en toe misselijk, maar kan het mezelf ook inbeelden word beetje gek van mijn eigen lijf. af en toe last van krampjes laag in mijn buik enzo maar ja als ik er op let voel ik ook alles. @agneta: lijkt me soms best lastig als hij er zo mee bezig is. het lijkt me zoiezo lastig als je een man/vriend hebt met een hobby waar hij niet zo makkelijk van af wil/kan. blij dat de mijne geen gekke hobby heeft (en hopen dat dat ook zo blijft)
Ja Bos, ik heb dat ook wel een beetje. Aan de ene kant hoop je dat het symptomen zijn dat je zwanger bent, maar aan de andere kant ben je bang dat je lijf je voor de gek houdt.
weet ook niet of ik blij kan zijn als volgende keer als ik een positieve test heb. eerst zien (echo) dan geloven denk ik....