Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    maar als ik op mijn moeder lijk zou het kunnen. die was een week voor haar NOD al misselijk toen ze zwanger was van mij en van mijn zus. eigenlijk is het maar beter als je dit soort dingen niet weet. dan kun je jezelf ook niet gek maken...

2. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja, k bedoelde wat betreft dat doptone apparaat hoor, niet lullig bedoeld haha :)

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ja, goed gevoel he om hier je 'ei' kwijt te kunnen. Mijn vent snapt er soms ook niks van. Maar ik denk dat het voor ons een veel intensere ervaring is als je zwanger bent.
    Van het heldere slijm weet ik eigenlijk niet.
    ik dacht dat dat wees op een eisprong, maar aan je banner te zien is dat niet echt mogelijk. Ik heb de laatste week meer wit slijm dan ik gewend ben. Al die lastige signalen van je lichaam elke keer... Was het maar zo duidelijk als de digitale test van CB!

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    klopt mijn vriend wil ook echt niet de hele tijd aanhoren wat ik voel en niet voel. mijn vriendin was net op visite en die is nu 12 weken. hij vroeg of alle zwangeren zo zeuren. ik vond het nog wel meevallen maar hij vond het nu al erg. nou weet ik dat ook weer voor de toekomst.
    slijm kan een teken zijn van zwangerschap maar helaas ook van een hoop andere dingen.
    heb sinds gisteren ook weer wat afscheiding. weet ook niet of dat normaal is tussen je ei en je NOD.

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    op haha sorry verkeerd begrepen

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    :oops: praat ik teveel :oops:

7. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja, al vind k die CB soms toch wel erg hard hoor:

Niet zwanger

Gek wordt je ervan soms, en opstandig haha!

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Bah, die gyns kunnen soms zo gevoelloos over komen! Alsof ze niet begrijpen wat een gevoelig onderwerp zwangerschap kan zijn.. Zo verbitterd soms!

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik vind van niet! Maar ik kreeg net ook al wat berichten waarin mensen zeggen dat er veel gekletst wordt haha. Maar fijn toch om ff je verhaal kwijt te kunnen?

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja he.. mijn vriend zei al toen ik vertelde dat hij zo kortaf was: zijn vrouw was ook ongesteld zeker konden we toch nog een beetje lachen

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja vind ik wel. maar wel verslavend hoor hier vind ik

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Jah inderdaad! Wat dat betreft is het makkelijker om msn toe te voegen en een (groeps)gesprek te voeren :) Maar ik begrijp nu wel hoe mensen aan meer dan 1000 berichten komen ;)

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    vorige keer was ik ook (neus)verkouden toen ik zwanger was en nu begint het weer, maar kan ook toeval zijn. dat soort dingen maken mij nou aan het twijfelen. stom he..

dit forum is er speciaal voor om lekker te kletsen hoor dus..... op naar de 1000ste pagina

14. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik vind t echt gezellig hoor dat geklep hier! Hoe mee hoe beter, maar volgens mij is mn comp soms n beetje te sloom voor al die reacties haha! Maar als k een poosje niet online ben geweest heb k altijd wel t idee dat k veel gemist heb, al die pagina's die er dan gekletst zijn! Maar ik ben dan ook altijd erg bang om wat te missen.. nieuwsgierig noem je dat haha!

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    haha nieuwschierig staat ook vrij vooraan in mijn woordenboek hoor.

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Je kunt er in ieder geval wel een beetje hoop uit halen. Het vervelende is alleen als die hoop niet waar blijkt te zijn.
    Ik vind het persoonlijk heel moeilijk om me niet gek te laten maken door wat ik voel. Ik heb op het topic 'de eerste zwangerschapssymptomen' gelezen en zowat alles is herkenbaar. Maar de tests zijn nog nega. Door mijn warrige cyclus weet ik niet zo goed wanneer ik moet testen en of ik afgelopen tijd uberhaupt een ei heb gehad.
    Ik hoop voor je dat je gevoel goed is en dat je zwanger bent :)

17. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    haha linda, ik ben nog niet eens gestopt met de pil (pas in november) maar kijk nu al naar zwangerschapskleding LOL
    ik vraag me constant af of ik buiten de broeken om dan, wel echte positiekleding nodig heb. Ik ben van mezelf niet echt groot, 1.65 en vrij dun (50 kg) en ik heb ook veel tuniekjes en lange truien waar volgens mij een buikje best in kan.... hihi erg he, ben nog niet eens aan het baby's maken, waar je je al mee bezig kan houden. Ben blij dat ik het hier kwijt kan want de meeste mannen snappen hier geen snars van ;) en voor mijn omgeving wil ik het ook nog stilhouden want anders gaan ze elke week vragen of ik al zwanger ben...

18. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja bos, ik heb dat met dat slijm en echt vorige week steeds kramp in mn baarmoeder.. Had k vorige keer niet en toen ging t mis, dus als k t nu wel heb... jaja, zo blijf ook ik bezig, overal mn eigen draai aan geven, afhankelijk van mn bui is dit een pos. of neg. draai haha!

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Spannend dus linda! Maar aan je banner te zien, kun je testen :)

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    beetje voorpret moet kunnen toch. best kans dat je heel lang je eigen kleding aan kan hoor moet zo'n figuur. misschien alleen je broeken niet.

slim dat je het wil stilhouden. is alleen maar vervelend als er mensen naar vragen en als het zo vlot gaat als je zou willen..
    wij wilde het ook stil houden maar hebben het toch een aantal mensen verteld toen het mis is gegaan. de opmerkingen zoals: zijn jullie de volgende, of nou zijn we jullie voor he werden te pijnlijk.

Deel Deze Pagina