Hey Nicole, welkom hier! Bij mij weet ook niemand t hoor, alleen 1 collega en 2 vriendinnen die elkaar niet kennen in niet in mn vaste vriendengroep zitten...Mn schoonmoeder zit wel steeds te vragen hoe lang t nog duurt, maar ik zeg dan je hoort t vanzelf wel... Haar dochter vertelt al wanneer t spiraal eruit gaat, maar daar heb ik geen zin in hoor... Dit is iets van ons samen en van t forum natuurlijk!
zo te zien heb jij een beetje dezelfde situatie als mij gehad met die testen. ik had alleen twee weken na de positieve test pas weer getest en die was toen negatief en jij de volgende dag zie ik. heb jij toen ook een echo gehad of bloed moeten prikken?
Nee, verder niks mee gedaan, had vrijdags pos. test en zat. neg. test... Wist ni echt wat k er van moest denken en wilde het eigenlijk niet groter maken dan t was..
oke. wat voor testen heb je gebruikt? had je geen last van een pijnlijke ongi daarna. ik wel. normaal nooit last van maar met de vmk echt 3 dagen buikkrampen gehad
serieus haha wat grappig. makkelijk te onthouden ook alles op 1 datum. nog een algemene vraag?!? hoeveel leeftijdverschil zit er tussen jou en je partner? bij ons 2 jaar en 3 maanden (hij is ouder)
Ja, was wel wat heftiger dan andere keren, maar niet verschrikkelijk hoor... Maar mn cyclus was zoiezo al raar, steeds bijna 2 weken soort van ongesteld met veel oud bloed en stolseltjes... Maar ben er nu uit dat ie ongeveer rond de 35 dagen is, tot deze ronde dan, haha!
Mijn vriend is 9 maanden ouder. Ik word in feb 22 en hij in mei 23. Maar we zijn allebei vrij volwassen voor onze leeftijd krijgen we regelmatig te horen. Ik word meestal ook rond de 25 geschat en hij zelfs 28
geef jij altijd antwoord voordat de vraag gesteld word? soort voorspellende gedachten haha wat een toeval zeg...